Forum Subaru

Przejdź do zawartości

Czego nie wolno w Subaru

Encyklopedia Subarowa - baza wiedzy o wszystkim co związane z Subaru, a czasem więcej

Post 14 lip 2010, o 21:54

pablonas napisał(a):Wojtek pamiętasz jak mówiłem Ci o tym,

taaaaaaa teraz pamiętam, jak mi pokazałeś Żabę, to byłem w takim szoku, że zapomniałem wszystko :-p
j33mbo
5 gwiazdek
 
  

Post 3 paź 2012, o 22:28

Nieźle się zaczyna, odpaliłem się na forum i wrzuciłem ten temat jako pierwszy.

Tylu off-topiców nie widziałem nigdy w jednym wątku. Gdzie jest moderator?? Prześledziłem 4 strony żeby dowiedzieć się, że tylko pierwszy post jest konkretny, reszta to same dziamganie forumowisiów.

Ja słyszałem, że nie można:
1. odpalać boxera z tzw "pychu"
2. sprawdzać poziomu oleju bez włączenia wcześniej na chwile silnika i potem zgaszeniu go.
rudy_g
0 gwiazdek
 
Auto: Outback MY07 2,5/165KM
  

Post 4 paź 2012, o 16:35

rudy_g napisał(a):Gdzie jest moderator??


Tak?
Bergen
Moderator
 
Skąd: Wrocław
  

Post 4 paź 2012, o 18:20

rudy_g napisał(a):Tylu off-topiców nie widziałem nigdy w jednym wątku.


Prześledź inne wątki :giggle:
Funky-Koval
6 gwiazdek
 
Auto: najpiękniejsze na świecie... :) [ex SG5, BRD]
Skąd: Czeczenia
  

Post 4 paź 2012, o 18:46

O, jaki fajny wątek.

Ja wiem, że w automacie nie można próbować naciskać sprzęgła. Na początku kilka razy nie wiedziałem...
citan
5 gwiazdek
 
Auto:
Skąd: Bełchatów
  

Post 4 paź 2012, o 19:58

rudy_g napisał(a):Gdzie jest moderator??

Jeden kiedyś próbował nas wychowywać.
Dziś wiatr hula między jego żebrami, na jakimś uroczysku...
A reszta się dostosowała.

rudy_g napisał(a):same dziamganie forumowisiów.

Ani jedno słowo nie jest tu po polsku - będą z chłopa ludzie.

rudy_g napisał(a):słyszałem, że nie można:
1. odpalać boxera z tzw "pychu"
2. sprawdzać poziomu oleju bez włączenia wcześniej na chwile silnika i potem zgaszeniu go

A słyszałeś może też, czym to boxerowi grozi...?
WiS
6 gwiazdek
 
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Skąd: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
  

Post 4 paź 2012, o 22:09

rudy_g napisał(a):Gdzie jest moderator?

A musi być jakiś konkretny? Bo widzisz, ja też jestem moderatorem tyle, że gdzie indziej. :whistle:
pablonas
5 gwiazdek
 
Auto: Zielone z turbinom i srebrne też z turbinom
Skąd: Szczytno (warm-maz)
  

Post 5 paź 2012, o 12:31

A jak to jest z hamowaniem silnikiem? Czy boxery nie mają z tym problemów?

Funky-Koval napisał(a):
rudy_g napisał(a):Tylu off-topiców nie widziałem nigdy w jednym wątku.


Prześledź inne wątki :giggle:


No i mnie zniechęciłeś :)
rudy_g
0 gwiazdek
 
Auto: Outback MY07 2,5/165KM
  

Post 16 lis 2012, o 21:53

pablonas napisał(a):też jestem moderatorem tyle, że gdzie indziej.

To się możesz liczyć podwójnie ;-)

rudy_g napisał(a):jak to jest z hamowaniem silnikiem? Czy boxery nie mają z tym problemów?

Mój bardzo lubi sobie pohamować.
WiS
6 gwiazdek
 
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Skąd: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
  

Post 30 sie 2013, o 17:57

Zdaje sie ze problem z hamowaniem silnikiem to mialy Trabanty ,Syrenki czyli wszystkie te cudenika napedzane silnikami 2 suwowymi w ktorych to mieszanka paliwowo-olejowa smarowala gladz cylindra , hamujac silnikiem czyli z przepustnica zamknieta , nie bylo smarowania poprostu....
Lal Sie rozpisalem ,chwilowe natchnienie mnie naszlo.
Pozdrawiam
Ps 1
Moj WRX tez lubi sobie pohamowac.
Ps 2
Siedze w pracy i niestety moj komp nie posiada Polskiej trzcionki. :)
If in Doubt just flat out ....
jaworek74
2 gwiazdki
 
Auto: WRX '04
Skąd: 3City
  

Post 26 kwi 2015, o 05:15

Siemka
Jestem nowym uzytkownikiem forum no I Subaru oczywiscie :).
Kupilem Legacy w UK I jak to w Anglii bywa jazda opona Inna
Bieznikowo,rozmiar ten Sam ale bieznik jazdy inny,chyba nawet
Jedna z przodu to zimowka - czy nie zamecze napedu w ten sposob ?
marioosa
0 gwiazdek
 
Auto: Subaru Legacy 2.0 GL Sport
  

Poprzednia strona

Powrót do Subarupedia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

cron