EU vs US Spec
: 20 lip 2010, o 11:41
Witam,
Pomyślałem, że warto zebrać info na temat różnic wersji (US i EU) subaraków (jak dla mnie wystarczy impreza:)).
Wiem, że różnice są opisane w wielu miejscach, np tu:
http://www.4impreza.pl/roznice-us-ue.php
Lecz chodzi tu o coś innego :)
Mianowicie, jedyną różnicą jaką znam, a która wpływa bezpośrednio na bezbieczeństwo i pewnie też radość z jazdy są hamulce (tylko przednie, tak?).
Czy rzeczywiście US Spec hamuje za słabo?
Słyszałem opinie, że do "normalnej jazdy" da radę. Jakie jest Wasze zdanie?
Od razu pójdę krok dalej: z jakim kosztem trzeba się liczyć chcąc zmienić w US Spec WRX zaciski/tarcze/klocki choćby na serię z EU?
A może lepiej (czytak: niedużo drożej) od razu wrzucić coś lepszego?
A jeszcze jedno: jak to jest z fotelami? Mam wrażenie, że widziałem US WRX bez pełnych kubełków (były fotele z zagłówkami).
Czy jest na to jakaś reguła? Wersja wyposażenia? Rok produkcji? A może w US po prostu takie są zawsze?
Wszelkie sugestie/ciekawostki mile widziane.
Pozdrawiam,
Tomek
Pomyślałem, że warto zebrać info na temat różnic wersji (US i EU) subaraków (jak dla mnie wystarczy impreza:)).
Wiem, że różnice są opisane w wielu miejscach, np tu:
http://www.4impreza.pl/roznice-us-ue.php
Lecz chodzi tu o coś innego :)
Mianowicie, jedyną różnicą jaką znam, a która wpływa bezpośrednio na bezbieczeństwo i pewnie też radość z jazdy są hamulce (tylko przednie, tak?).
Czy rzeczywiście US Spec hamuje za słabo?
Słyszałem opinie, że do "normalnej jazdy" da radę. Jakie jest Wasze zdanie?
Od razu pójdę krok dalej: z jakim kosztem trzeba się liczyć chcąc zmienić w US Spec WRX zaciski/tarcze/klocki choćby na serię z EU?
A może lepiej (czytak: niedużo drożej) od razu wrzucić coś lepszego?
A jeszcze jedno: jak to jest z fotelami? Mam wrażenie, że widziałem US WRX bez pełnych kubełków (były fotele z zagłówkami).
Czy jest na to jakaś reguła? Wersja wyposażenia? Rok produkcji? A może w US po prostu takie są zawsze?
Wszelkie sugestie/ciekawostki mile widziane.
Pozdrawiam,
Tomek