GC8 STI v.4 Super Oes

...a wszystko nasze dzieła ;-) Baza fotek i filmów z imprez.
Mert82
0 gwiazdek
Auto: Było GT`98 jest STI 97 v.4
Polubił: 0
Polubione posty: 0

GC8 STI v.4 Super Oes

Post 6 paź 2011, o 19:16

Witam Was,
Od dłuższego czasu czytam to forum,jednak nie udzielałem się w żadnych wątkach.
Chciałem Się podzielić linkiem do mojego przejazdu na Super Oesie organizowanym w Nowym Sączu. Może będzie fanom marki miło się oglądało jak klasyk-dziadek sobie radzi.



Pozdrawiam,
Mert



burat
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Bielawa
Auto: Łosiarrii , Baśka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GC8 STI v.4 Super Oes

Post 6 paź 2011, o 19:28

Mert82, no to co stoi na przeszkodzie abyś się udzielał ;-)
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" :mrgreen:

Mert82
0 gwiazdek
Auto: Było GT`98 jest STI 97 v.4
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GC8 STI v.4 Super Oes

Post 6 paź 2011, o 20:04

W sumie to nic nie stoi na przeszkodzie jeśli ktoś jest zainteresowany.Dzięki.
To samo miejsce 3 miesiące temu,gdy padał deszcz.....Tym razem onboard w HD. Był to mój pierwszy OS w jakim brałem udział.Ten z postu wyżej był moim drugim.

Onboard HD:



Z zewnątrz HD:



A dla nudzących się linki do albumów z konwersji RHD do LHD i efektu końcowego:

https://picasaweb.google.com/1106548776 ... Conversion

https://picasaweb.google.com/1106548776 ... nalOutcome
Ostatnio zmieniony 7 paź 2011, o 09:11 przez Mert82, łącznie zmieniany 2 razy.

burat
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Bielawa
Auto: Łosiarrii , Baśka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GC8 STI v.4 Super Oes

Post 6 paź 2011, o 20:42

no i pięknie można by do filmoteki ale widzę ,że coraz więcej forumowiczów gdzieś lata więc można by chyba osobny wątek założyć z przejazdami forumowiczów :thumb:

może wrzucę twoje w nowy wątek :?:
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" :mrgreen:

Mert82
0 gwiazdek
Auto: Było GT`98 jest STI 97 v.4
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GC8 STI v.4 Super Oes

Post 6 paź 2011, o 21:01

Jak jest taka opcja to proszę bardzo :thumb:

Virus12
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Warszawa
Auto: JDM WRX MY97
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GC8 STI v.4 Super Oes

Post 6 paź 2011, o 21:35

Kurcze kapitalny tam macie teren do takiej jazdy :]
Filmik onboard fajny. Siedzę patrze na niego i mnie nosi bo się od razu przypomina jakie to genialne uczucie tak polatać :D
Sprzedam przerobione cewki z WRXów 02-06
pasujące do GT/WRX/STi 92-96
Obrazek
http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191

Mert82
0 gwiazdek
Auto: Było GT`98 jest STI 97 v.4
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GC8 STI v.4 Super Oes

Post 7 paź 2011, o 10:06

Długo w Nowym Sączu kompletnie nic się nie działo jeśli chodzi o imprezy sportowo-motorowe na asfalcie,były rajdy samochodów terenowych nie organizowane przez Automobilklub,tylko firmy prywatne i koncerny. Około 1,5 roku temu kilkanaście osób z chęciami i wizją na przyszłość zmieniło dotychczasowe władze Automobilklubu Podkarpackiego w Nowym Sączu i nie długo po tym zorganizowano 1-szy Super Oes dnia 17.10.2010.Po nie całym roku był 2gi Super Oes 03.07.2011....Po 3 miesiącach od drugiego,zrobiono trzeci 2.10.2011 i myślę,że będzie szansa i zapotrzebowanie,aby było 3-4 Super Oesy w Sączu w ciągu roku i były cykliczne. Jak dla mnie Sądeczanina,to jedyna opcja na bezproblemowe upalanie to właśnie taki Super Oes. Do Kielc mam trochę ode mnie,a zresztą tak szczerze to nie lubię bardzo tego toru i moja noga tam nie stanie.Kochany Ułęż jest 340Km ode mnie w jedna stronę.Z kolei na zachód też daleko do jakiegokolwiek toru.Czasem w nocy jadę z Sącza do Limanowej,żeby się przejechać trasą wyścigu "Przełęcz pod Ostrą".....po powrocie stamtąd zasypiam od razu...

Jacky X
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Auto: STi MY06 SPEC D
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GC8 STI v.4 Super Oes

Post 18 paź 2011, o 22:15

Całkiem fajnie jeździsz.Podobały mi się Twoje nawroty. Eh,tęsknic zaczynam,a śnieg niedługo...
W żyłach benzyna,zamiast serca TURBINA.

owoc666
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Kraków
Auto: było STi '05
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GC8 STI v.4 Super Oes

Post 19 paź 2011, o 00:39

Co to za jakiś dziwny patenty z ręcznym? :)
Obrazek Obrazek

411KM @ 575Nm

Mert82
0 gwiazdek
Auto: Było GT`98 jest STI 97 v.4
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GC8 STI v.4 Super Oes

Post 23 paź 2011, o 13:24

Hej,
Patent z ręcznym : Rączka RRSa,a pompa jest Wilwooda. Wpięte jest to w sekcje układu hydraulicznego nożnego hamulca tylnej osi razem z manualnym korektorem siły hamowania umieszczonym blisko "wajchy". Ogólnie zamysł był taki,aby wspomniana wajcha była jak najbliżej i w miarę na tej samej wysokości,co drążek zmiany biegów. Wyszło jak widać...Sam patent/mechanizm działa prawie zadowalająco,ale szału nie ma,wynika to z winy słabiutkich standardowych tylnych zacisków,które jeszcze posiadam...

WitAce
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Eire
Auto: komis
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GC8 STI v.4 Super Oes

Post 24 paź 2011, o 16:50

Bardzo fajne filmiki. Masz jakiegos szybszego rack'a w tej imprezie czy jezdzisz na standardowym?

owoc666
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Kraków
Auto: było STi '05
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GC8 STI v.4 Super Oes

Post 24 paź 2011, o 19:29

No właśnie, bo nie wygląda to na lepiej działające od sprawnego ręcznego na linkę.
Obrazek Obrazek

411KM @ 575Nm

Mert82
0 gwiazdek
Auto: Było GT`98 jest STI 97 v.4
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GC8 STI v.4 Super Oes

Post 25 paź 2011, o 12:33

WitAce,
Rack jest GTkowy...jest plan zastosowania "dziwnego" urządzenia konwertującego przełożenie standardowej przekładni...ale zdania są podzielone co do tego patentu...

owoc666,
Zgadzam się - działa w tej chwili podobnie jak standardowy układ jeśli chodzi o siłę zaciskania.
Są inne różnice na plus hydrauliki:
-hydraulika nie ma neutralnego początkowego skoku tak dużego,jak z upływem czasu mechaniczny ręczny ma,
-nie naciąga się linka,nie trzeba kompensować zużycia,nie trzeba naciskać przycisku zwolnienia wajchy ręcznego lub stosować patentów co by ten przycisk nie musieć naciskać,
-mając wnętrze takie jak mam,brak hydrauliki powodowałby nie ustające docinki...tak jak moja nie oflokowana deska rozdzielcza je generuje :x -teraz bez wycinania szyby przedniej nie wyciągalna...
-hydraulika ręcznego (wajcha,pompa,korektor,mocowanie,robota) kosztowała mnie 750zł,więc jak na subarowe ceny upgradów - bardzo przystępnie i od razu zamówiłem nie zastanawiając się,
-zawsze jest fajna reakcja,zdziwienie,pytanie lub komentarz płci przeciwnej apropo "tego czegoś" :whistle: ,reakcje wahają się od uśmiechu do zaciekawienia przez nie ufność po strach,no i forma i treść samych pytań zwalają czasem z nóg np. "Czemu to tak sterczy?" itd,itp.

melina26
2 gwiazdki
Auto: Legacy antyk ej18t megasquirted
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GC8 STI v.4 Super Oes

Post 4 gru 2011, o 19:04

Hydrauliczny fajna sprawa :mrgreen: A powiedz co pan diagnosta na to? Jest to w końcu ingerencja w układ hamulcowy.

Mert82
0 gwiazdek
Auto: Było GT`98 jest STI 97 v.4
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GC8 STI v.4 Super Oes

Post 6 gru 2011, o 11:15

Nie było problemu z hydrauliką. Problem jest z klatką bezpieczeństwa. Po jej zamontowaniu,auto przestaje być 5-cio osobowe,staję się 2. I to jest problemem wymagającym zmiany w dowodzie rejestracyjnym...
Kodeks ruchu drogowego nie precyzuje dokładnie tego przypadku,nie było żadnego sądowego orzecznictwa w takiej sprawie i trudno coś powiedzieć zgodnie z prawem. Trzeba znaleść przyjazną wojewódzką stację kontroli pojazdów i miłą Panią w WK i zmienić wpis w dowodzie.
ZTCW klatki "profi" mają homologację sportową,a nie drogową. Jak jest naprawdę cięty policmajster to zawsze odbierze dowód i powie np.że są ostre elementy wystające w kabinie,że moje kubełki nie mają homologacji drogowej do tego auta jak i kierownica, na dodatek zimówki 205/55/16 nie są dopuszczone przez producenta w tym aucie...tylko 205/50/16,układ wydechowy itd,itp. Trzeba uważać.

Mert82
0 gwiazdek
Auto: Było GT`98 jest STI 97 v.4
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GC8 STI v.4 Super Oes

Post 29 maja 2012, o 14:02

Witam Was,
Po dłuższej przerwie mam mały filmik z ostatniej imprezy która odbyła sie w niedzielę w Nowym Sączu. Nie poszło mi wogóle. Klepłem w opony (5 na sobie) zdrowo prawym przodem-taryfa. Lewym bokiem otarłem o szykane,a pożniej też o opony-taryfa. Tylnia oś żyła własnym życiem,chyba miałem zbyt niskie ciśnienie w oponach 2.2przód,1.9 tył,opona profil slick 205/50r16.Napewno miałem za duże ciśnienie w głowie i przegrałem sam z sobą w efekcie końcowym. Życzę miłego oglądania,choć jest wstyd-niedosyt za wynik końcowy.


Piter 35
6 gwiazdek
Lokalizacja: Jelenia Góra
Polubił: 37 razy
Polubione posty: 31 razy

Re: GC8 STI v.4 Super Oes

Post 29 maja 2012, o 14:29

Mert82, 3,45 fajnie rozbujałeś auto :thumb: Trzeba przyznać ,że fajnie macie to zorganizowane :idea:
https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa


Spotkało Cię gradobicie lub parkingowa szkoda , zadzwoń - 608-42-49-26( rejon dolnego śląska )

Mert82
0 gwiazdek
Auto: Było GT`98 jest STI 97 v.4
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GC8 STI v.4 Super Oes

Post 29 maja 2012, o 14:48

Piter 35 pisze:Mert82, 3,45 fajnie rozbujałeś auto :thumb: Trzeba przyznać ,że fajnie macie to zorganizowane :idea:
Dzięki za słowa otuchy. Lokalizacja jest fenomenalna. Nie znam innego "miasta" w którym da się systematycznie zamykać część obwodnicy od 7 rano do 16 i nikt nie protestuje i każdy "łun" u władzy daje pozwolenie na organizacje i support.

dzixd
Awatar użytkownika
Moderator działu
Lokalizacja: Dziki Zachód
Auto: Legacy IV "prawie spec b h6" i legacy II 2.2 my 96
Polubił: 0
Polubione posty: 104 razy

Re: GC8 STI v.4 Super Oes

Post 30 maja 2012, o 07:59

Piękny dziadek i przejazdy też zarąbiste :thumb:
Najbardziej podobają mi się nawroty :mrgreen:
Jeździć nie umiem, ale się staram :mrgreen:
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Konto usunięte pisze:
29 gru 2018, o 17:15
masz dobre serducho i ostrego pierdolca :lol: :thumb:
Obrazek

subarka665
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: takie wielkie spalenie LPG ?
Auto: Subaru Legacy - Luxus
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Post 30 maja 2012, o 18:37

Trzeba przyznać nawroty pierwsza klasa :thumb:
Auto jak widać pięknie się spisywało no po prostu Subara szła jak burza :thumb:
Muszę te filmiki pokazać mojemu lekko głupiemu koledze, ponieważ on sądzi że jego vw golf 3 jest lepszy ogólnie od Subaru, a zwłaszcza od mojego dziadka(chyba każdy subarowiec wie że Subaru lepsze od VW zwłaszcza Impra :-> )-prawda?
W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca...
turbina...

Think. Feel. Drive. Subaru

Mert82
0 gwiazdek
Auto: Było GT`98 jest STI 97 v.4
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GC8 STI v.4 Super Oes

Post 6 cze 2012, o 18:36

Auto się nie psuje jak narazie (choć liczę się z akcją panewka lub że skrzynia może klęknąć w każdej chwili). Co do VW golf 3 i Twojego kolegi to mogę powiedzieć, vr6 w tamtych czasach dość godnie jechał...
Ogólnie morał tej pojeżdzawki to : " Żeby dobrze dzidą jechać,trzeba nieżle poobcierać". W najmilszym przypadku...

Mert82
0 gwiazdek
Auto: Było GT`98 jest STI 97 v.4
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GC8 STI v.4 Super Oes

Post 29 cze 2012, o 17:28



Filmik z krótkiego pobytu na placu w Grzybowie. Coś skacze obraz na yt podczas odtwarzania,mają to poprawić.

booSTi
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z piekła rodem
Auto: Black Devil STi
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GC8 STI v.4 Super Oes

Post 1 lip 2012, o 14:46

Fajnie polatane. Bez rękawa dupa nie wyjdzie? Z tyłu napęd na jedno koło?

Mert82
0 gwiazdek
Auto: Było GT`98 jest STI 97 v.4
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: GC8 STI v.4 Super Oes

Post 1 lip 2012, o 15:11

Szpera z tyłu w tym modelu jest słabo zaćieśniona fabrycznie,dopiero w Type RA jest mocniejsza.
Trzeba zawsze podciąć z ręcznego i pizdnąć z sprzęgła+gazu.

Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 46 razy
Polubione posty: 90 razy

Re: GC8 STI v.4 Super Oes

Post 2 lip 2012, o 04:24

booSTI pisze: Bez rękawa dupa nie wyjdzie?
nawet w RWD się podcina, to też zależy od tego co chcesz zrobić. W wurcach tak samo, a tam na kiepską szperę narzekać nie można ;-)

ODPOWIEDZ