GC8 STI v.4 Super Oes
GC8 STI v.4 Super Oes
Witam Was,
Od dłuższego czasu czytam to forum,jednak nie udzielałem się w żadnych wątkach.
Chciałem Się podzielić linkiem do mojego przejazdu na Super Oesie organizowanym w Nowym Sączu. Może będzie fanom marki miło się oglądało jak klasyk-dziadek sobie radzi.
Pozdrawiam,
Mert
Od dłuższego czasu czytam to forum,jednak nie udzielałem się w żadnych wątkach.
Chciałem Się podzielić linkiem do mojego przejazdu na Super Oesie organizowanym w Nowym Sączu. Może będzie fanom marki miło się oglądało jak klasyk-dziadek sobie radzi.
Pozdrawiam,
Mert
Re: GC8 STI v.4 Super Oes
Mert82, no to co stoi na przeszkodzie abyś się udzielał
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają"
Re: GC8 STI v.4 Super Oes
W sumie to nic nie stoi na przeszkodzie jeśli ktoś jest zainteresowany.Dzięki.
To samo miejsce 3 miesiące temu,gdy padał deszcz.....Tym razem onboard w HD. Był to mój pierwszy OS w jakim brałem udział.Ten z postu wyżej był moim drugim.
Onboard HD:
Z zewnątrz HD:
A dla nudzących się linki do albumów z konwersji RHD do LHD i efektu końcowego:
https://picasaweb.google.com/1106548776 ... Conversion
https://picasaweb.google.com/1106548776 ... nalOutcome
To samo miejsce 3 miesiące temu,gdy padał deszcz.....Tym razem onboard w HD. Był to mój pierwszy OS w jakim brałem udział.Ten z postu wyżej był moim drugim.
Onboard HD:
Z zewnątrz HD:
A dla nudzących się linki do albumów z konwersji RHD do LHD i efektu końcowego:
https://picasaweb.google.com/1106548776 ... Conversion
https://picasaweb.google.com/1106548776 ... nalOutcome
Ostatnio zmieniony 7 paź 2011, o 09:11 przez Mert82, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: GC8 STI v.4 Super Oes
no i pięknie można by do filmoteki ale widzę ,że coraz więcej forumowiczów gdzieś lata więc można by chyba osobny wątek założyć z przejazdami forumowiczów
może wrzucę twoje w nowy wątek
może wrzucę twoje w nowy wątek
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają"
Re: GC8 STI v.4 Super Oes
Kurcze kapitalny tam macie teren do takiej jazdy :]
Filmik onboard fajny. Siedzę patrze na niego i mnie nosi bo się od razu przypomina jakie to genialne uczucie tak polatać :D
Filmik onboard fajny. Siedzę patrze na niego i mnie nosi bo się od razu przypomina jakie to genialne uczucie tak polatać :D
Sprzedam przerobione cewki z WRXów 02-06
pasujące do GT/WRX/STi 92-96
http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
pasujące do GT/WRX/STi 92-96
http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
Re: GC8 STI v.4 Super Oes
Długo w Nowym Sączu kompletnie nic się nie działo jeśli chodzi o imprezy sportowo-motorowe na asfalcie,były rajdy samochodów terenowych nie organizowane przez Automobilklub,tylko firmy prywatne i koncerny. Około 1,5 roku temu kilkanaście osób z chęciami i wizją na przyszłość zmieniło dotychczasowe władze Automobilklubu Podkarpackiego w Nowym Sączu i nie długo po tym zorganizowano 1-szy Super Oes dnia 17.10.2010.Po nie całym roku był 2gi Super Oes 03.07.2011....Po 3 miesiącach od drugiego,zrobiono trzeci 2.10.2011 i myślę,że będzie szansa i zapotrzebowanie,aby było 3-4 Super Oesy w Sączu w ciągu roku i były cykliczne. Jak dla mnie Sądeczanina,to jedyna opcja na bezproblemowe upalanie to właśnie taki Super Oes. Do Kielc mam trochę ode mnie,a zresztą tak szczerze to nie lubię bardzo tego toru i moja noga tam nie stanie.Kochany Ułęż jest 340Km ode mnie w jedna stronę.Z kolei na zachód też daleko do jakiegokolwiek toru.Czasem w nocy jadę z Sącza do Limanowej,żeby się przejechać trasą wyścigu "Przełęcz pod Ostrą".....po powrocie stamtąd zasypiam od razu...
Re: GC8 STI v.4 Super Oes
Całkiem fajnie jeździsz.Podobały mi się Twoje nawroty. Eh,tęsknic zaczynam,a śnieg niedługo...
W żyłach benzyna,zamiast serca TURBINA.
Re: GC8 STI v.4 Super Oes
Hej,
Patent z ręcznym : Rączka RRSa,a pompa jest Wilwooda. Wpięte jest to w sekcje układu hydraulicznego nożnego hamulca tylnej osi razem z manualnym korektorem siły hamowania umieszczonym blisko "wajchy". Ogólnie zamysł był taki,aby wspomniana wajcha była jak najbliżej i w miarę na tej samej wysokości,co drążek zmiany biegów. Wyszło jak widać...Sam patent/mechanizm działa prawie zadowalająco,ale szału nie ma,wynika to z winy słabiutkich standardowych tylnych zacisków,które jeszcze posiadam...
Patent z ręcznym : Rączka RRSa,a pompa jest Wilwooda. Wpięte jest to w sekcje układu hydraulicznego nożnego hamulca tylnej osi razem z manualnym korektorem siły hamowania umieszczonym blisko "wajchy". Ogólnie zamysł był taki,aby wspomniana wajcha była jak najbliżej i w miarę na tej samej wysokości,co drążek zmiany biegów. Wyszło jak widać...Sam patent/mechanizm działa prawie zadowalająco,ale szału nie ma,wynika to z winy słabiutkich standardowych tylnych zacisków,które jeszcze posiadam...
Re: GC8 STI v.4 Super Oes
Bardzo fajne filmiki. Masz jakiegos szybszego rack'a w tej imprezie czy jezdzisz na standardowym?
Re: GC8 STI v.4 Super Oes
No właśnie, bo nie wygląda to na lepiej działające od sprawnego ręcznego na linkę.
411KM @ 575Nm
Re: GC8 STI v.4 Super Oes
WitAce,
Rack jest GTkowy...jest plan zastosowania "dziwnego" urządzenia konwertującego przełożenie standardowej przekładni...ale zdania są podzielone co do tego patentu...
owoc666,
Zgadzam się - działa w tej chwili podobnie jak standardowy układ jeśli chodzi o siłę zaciskania.
Są inne różnice na plus hydrauliki:
-hydraulika nie ma neutralnego początkowego skoku tak dużego,jak z upływem czasu mechaniczny ręczny ma,
-nie naciąga się linka,nie trzeba kompensować zużycia,nie trzeba naciskać przycisku zwolnienia wajchy ręcznego lub stosować patentów co by ten przycisk nie musieć naciskać,
-mając wnętrze takie jak mam,brak hydrauliki powodowałby nie ustające docinki...tak jak moja nie oflokowana deska rozdzielcza je generuje -teraz bez wycinania szyby przedniej nie wyciągalna...
-hydraulika ręcznego (wajcha,pompa,korektor,mocowanie,robota) kosztowała mnie 750zł,więc jak na subarowe ceny upgradów - bardzo przystępnie i od razu zamówiłem nie zastanawiając się,
-zawsze jest fajna reakcja,zdziwienie,pytanie lub komentarz płci przeciwnej apropo "tego czegoś" ,reakcje wahają się od uśmiechu do zaciekawienia przez nie ufność po strach,no i forma i treść samych pytań zwalają czasem z nóg np. "Czemu to tak sterczy?" itd,itp.
Rack jest GTkowy...jest plan zastosowania "dziwnego" urządzenia konwertującego przełożenie standardowej przekładni...ale zdania są podzielone co do tego patentu...
owoc666,
Zgadzam się - działa w tej chwili podobnie jak standardowy układ jeśli chodzi o siłę zaciskania.
Są inne różnice na plus hydrauliki:
-hydraulika nie ma neutralnego początkowego skoku tak dużego,jak z upływem czasu mechaniczny ręczny ma,
-nie naciąga się linka,nie trzeba kompensować zużycia,nie trzeba naciskać przycisku zwolnienia wajchy ręcznego lub stosować patentów co by ten przycisk nie musieć naciskać,
-mając wnętrze takie jak mam,brak hydrauliki powodowałby nie ustające docinki...tak jak moja nie oflokowana deska rozdzielcza je generuje -teraz bez wycinania szyby przedniej nie wyciągalna...
-hydraulika ręcznego (wajcha,pompa,korektor,mocowanie,robota) kosztowała mnie 750zł,więc jak na subarowe ceny upgradów - bardzo przystępnie i od razu zamówiłem nie zastanawiając się,
-zawsze jest fajna reakcja,zdziwienie,pytanie lub komentarz płci przeciwnej apropo "tego czegoś" ,reakcje wahają się od uśmiechu do zaciekawienia przez nie ufność po strach,no i forma i treść samych pytań zwalają czasem z nóg np. "Czemu to tak sterczy?" itd,itp.
Re: GC8 STI v.4 Super Oes
Hydrauliczny fajna sprawa A powiedz co pan diagnosta na to? Jest to w końcu ingerencja w układ hamulcowy.
Re: GC8 STI v.4 Super Oes
Nie było problemu z hydrauliką. Problem jest z klatką bezpieczeństwa. Po jej zamontowaniu,auto przestaje być 5-cio osobowe,staję się 2. I to jest problemem wymagającym zmiany w dowodzie rejestracyjnym...
Kodeks ruchu drogowego nie precyzuje dokładnie tego przypadku,nie było żadnego sądowego orzecznictwa w takiej sprawie i trudno coś powiedzieć zgodnie z prawem. Trzeba znaleść przyjazną wojewódzką stację kontroli pojazdów i miłą Panią w WK i zmienić wpis w dowodzie.
ZTCW klatki "profi" mają homologację sportową,a nie drogową. Jak jest naprawdę cięty policmajster to zawsze odbierze dowód i powie np.że są ostre elementy wystające w kabinie,że moje kubełki nie mają homologacji drogowej do tego auta jak i kierownica, na dodatek zimówki 205/55/16 nie są dopuszczone przez producenta w tym aucie...tylko 205/50/16,układ wydechowy itd,itp. Trzeba uważać.
Kodeks ruchu drogowego nie precyzuje dokładnie tego przypadku,nie było żadnego sądowego orzecznictwa w takiej sprawie i trudno coś powiedzieć zgodnie z prawem. Trzeba znaleść przyjazną wojewódzką stację kontroli pojazdów i miłą Panią w WK i zmienić wpis w dowodzie.
ZTCW klatki "profi" mają homologację sportową,a nie drogową. Jak jest naprawdę cięty policmajster to zawsze odbierze dowód i powie np.że są ostre elementy wystające w kabinie,że moje kubełki nie mają homologacji drogowej do tego auta jak i kierownica, na dodatek zimówki 205/55/16 nie są dopuszczone przez producenta w tym aucie...tylko 205/50/16,układ wydechowy itd,itp. Trzeba uważać.
Re: GC8 STI v.4 Super Oes
Witam Was,
Po dłuższej przerwie mam mały filmik z ostatniej imprezy która odbyła sie w niedzielę w Nowym Sączu. Nie poszło mi wogóle. Klepłem w opony (5 na sobie) zdrowo prawym przodem-taryfa. Lewym bokiem otarłem o szykane,a pożniej też o opony-taryfa. Tylnia oś żyła własnym życiem,chyba miałem zbyt niskie ciśnienie w oponach 2.2przód,1.9 tył,opona profil slick 205/50r16.Napewno miałem za duże ciśnienie w głowie i przegrałem sam z sobą w efekcie końcowym. Życzę miłego oglądania,choć jest wstyd-niedosyt za wynik końcowy.
Po dłuższej przerwie mam mały filmik z ostatniej imprezy która odbyła sie w niedzielę w Nowym Sączu. Nie poszło mi wogóle. Klepłem w opony (5 na sobie) zdrowo prawym przodem-taryfa. Lewym bokiem otarłem o szykane,a pożniej też o opony-taryfa. Tylnia oś żyła własnym życiem,chyba miałem zbyt niskie ciśnienie w oponach 2.2przód,1.9 tył,opona profil slick 205/50r16.Napewno miałem za duże ciśnienie w głowie i przegrałem sam z sobą w efekcie końcowym. Życzę miłego oglądania,choć jest wstyd-niedosyt za wynik końcowy.
Re: GC8 STI v.4 Super Oes
Mert82, 3,45 fajnie rozbujałeś auto Trzeba przyznać ,że fajnie macie to zorganizowane
https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
Re: GC8 STI v.4 Super Oes
Dzięki za słowa otuchy. Lokalizacja jest fenomenalna. Nie znam innego "miasta" w którym da się systematycznie zamykać część obwodnicy od 7 rano do 16 i nikt nie protestuje i każdy "łun" u władzy daje pozwolenie na organizacje i support.Piter 35 pisze:Mert82, 3,45 fajnie rozbujałeś auto Trzeba przyznać ,że fajnie macie to zorganizowane
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Re: GC8 STI v.4 Super Oes
Piękny dziadek i przejazdy też zarąbiste
Najbardziej podobają mi się nawroty
Najbardziej podobają mi się nawroty
Jeździć nie umiem, ale się staram
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
- subarka665
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: takie wielkie spalenie LPG ?
- Auto: Subaru Legacy - Luxus
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Trzeba przyznać nawroty pierwsza klasa
Auto jak widać pięknie się spisywało no po prostu Subara szła jak burza
Muszę te filmiki pokazać mojemu lekko głupiemu koledze, ponieważ on sądzi że jego vw golf 3 jest lepszy ogólnie od Subaru, a zwłaszcza od mojego dziadka(chyba każdy subarowiec wie że Subaru lepsze od VW zwłaszcza Impra )-prawda?
Auto jak widać pięknie się spisywało no po prostu Subara szła jak burza
Muszę te filmiki pokazać mojemu lekko głupiemu koledze, ponieważ on sądzi że jego vw golf 3 jest lepszy ogólnie od Subaru, a zwłaszcza od mojego dziadka(chyba każdy subarowiec wie że Subaru lepsze od VW zwłaszcza Impra )-prawda?
W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca...
turbina...
Think. Feel. Drive. Subaru
turbina...
Think. Feel. Drive. Subaru
Re: GC8 STI v.4 Super Oes
Auto się nie psuje jak narazie (choć liczę się z akcją panewka lub że skrzynia może klęknąć w każdej chwili). Co do VW golf 3 i Twojego kolegi to mogę powiedzieć, vr6 w tamtych czasach dość godnie jechał...
Ogólnie morał tej pojeżdzawki to : " Żeby dobrze dzidą jechać,trzeba nieżle poobcierać". W najmilszym przypadku...
Ogólnie morał tej pojeżdzawki to : " Żeby dobrze dzidą jechać,trzeba nieżle poobcierać". W najmilszym przypadku...
Re: GC8 STI v.4 Super Oes
Filmik z krótkiego pobytu na placu w Grzybowie. Coś skacze obraz na yt podczas odtwarzania,mają to poprawić.
Re: GC8 STI v.4 Super Oes
Szpera z tyłu w tym modelu jest słabo zaćieśniona fabrycznie,dopiero w Type RA jest mocniejsza.
Trzeba zawsze podciąć z ręcznego i pizdnąć z sprzęgła+gazu.
Trzeba zawsze podciąć z ręcznego i pizdnąć z sprzęgła+gazu.
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 363 razy
Re: GC8 STI v.4 Super Oes
nawet w RWD się podcina, to też zależy od tego co chcesz zrobić. W wurcach tak samo, a tam na kiepską szperę narzekać nie możnabooSTI pisze: Bez rękawa dupa nie wyjdzie?