sytuacja zmusza mnie bleblebleblebleble.. :|
2000r.
kombi.
srebrna.
bezwypadkowa.
161 tys przebiegu.
klima
abs
OPIS:
- samochod sprowadzony z wloch przez forumowicza RPM (ktorego bardzo serdecznie pozdrawiam) jakies 4-5 lat temu.
od 4 lat w moich rekach i nogach

- do Polski wjechal ze stanem ok. 88-90tys km, troche pojezdzil RPM. potem ja go kupilem przy przebiegu okolo 100tys.
- rozrzad robiony przy okolo 98 tys km.
* ponad serie:
- maptek stage 1 (ok.250KM, 330Nm) koszt. okolo 2000pln
- wydech EL-TEC koszt ok. 2200pln (downpipe, na jednym tlumiku - nie jest za glosno a baardzo pieknie brzmi)
- skrzynia wzmocniona od forestera 2,5XT (baaaardzo ladnie pracuje) w seryjnej "oczywiscie" obciela sie dwojka. sama

- silnikowo (tloki HBR + nowe pierscienie okolo pol roku temu - zrobione na bajecznej).
- turbina od wrxa 2004 chyba (na bajecznej), w orginalnej nie wiedziec czemu zgiela sie oska (wszyscy mechanicy oczy przecierali i dziwili sie jak to mozliwe :P ) i mam ja w "gablocie" :)
- chlapacze rally armour 400pln
- kierownica RSS odsadzona zamsz + naba (koszt ok. 600pln) wlozona pol roku temu i jezdze w rekawiczkach wiec w super stanie.
- rozporki TEIN przod + tyl
- blow off HKS SSQV 950 pln + 150pln flansza.
- mega kawior! : 4 zegarki defi seria BF (boost, temp oil, egt, cis. oleju) + sterownik, koszt okolo 4200pln
- plyta pod silnikiem: stalowa (koszt 500pln)
- sztywniejsza poduszka pod skrzynia
- turbotimer HKS Type 0. prosty, bez naliczania ale dziala i wystarcza. (koszt 300pln)
- poliuretany pod dyfrem (sztywniejsze zamocowanie, ale duzo glosniej

- poliuretany pod przekladnia kierownicza
- pasy shroth (zalozone rownolegle z seryjnymi)
- geometria ustawiona na nieco agresywniej u p. Sylwka na Prymasa, przy w-wie zachodniej.
- amortyzatorki KAYABA AGX z regulacja twardosci (maja jakos niecaly roczek i spisuja sie swietnie) + sprezyny seryjne.
- tarcze hamulcowe nawiercane, ale klocki jakies pasztetowe raczej wiec poki co autko hamuje srednio.
- naklejka move over-> :)))
silniczek bardzo ladnie pracuje, nie stuka nie puka, nie bierze oleju (wymieniam co 8500km na motul comptetition 300v - bez dolewek w tym okresie)
- autko przejechalo ze 3,4 cyny (w tym jedna z pucharem! :))) i jeden kjs - mazowieckie szutry, ale ostroznie bo dziurawo bylo i szkoda bylo autka. a wszystko to na jednych oponach :)
- 1000% prosciutkie i sztywne. (potwierdzone wydrukami z geometrii)
- kupilem od bardzo zaufanego forumowicza i nie oszukalem sie. wowczas malowany byl: lewy przedni blotnik z uwagi na przytarcie rantu (poprzedni wlasciciel to ogarnial) i lewy tylny blotnik z uwagi na zarysowania, przy wyjezdzie z pieca po lakierowaniu na mroz pekla szyba :| stad nie jest oryginalna. reszta lakieru w orginale.
* na dzien dzisiejszy do ogarniecia:
- przeladowania (w piku 1,3 a bywa 1,4) wiec warto sie przyjzec co mam zamiar zrobic jak sie ogarne czasowo (piatek?).
- blacharsko do ogarniecia purchelki na tylnych blotnikach, pekniecie lakieru na lewym przednim blotniku i dziobnieta o wystajacy pret maska.
- jak w wiekszosci, nie dziala spryskiwanie reflektorow (znany problem z pompka)
Mechanicznie bardzo dobry stan. nic sie nie dzieje, nie puka, nie stuka.
Ci Forumowicze znajacy autko potwierdza napewno ze jezdzi dobrze i prezentuje sie tez nienajgorzej.
uzywane jako drugie w rodzinie. w trasy i dalsze wypady - zatruty legacy kalkuluje sie lepiej

FOTKI:
http://picasaweb.google.com/mjaskiew/GT ... directlink
na zdjeciach na stalowkach/zimowkach.
na lato seryjne alu z KUMHO ECSTA w dobrym stanie.
a ogolnie w komplecie z samochodem:
2x alu (zima - orginalne alu pomalowane na bialo, lato - orginalne alu)
albo lato - alu orginaly, zima - stalowki ze zdjec.
zimowki KLEBER KRISALP kupione pod koniec zeszlego sezonu sniegowego w bardzo dobrym stanie.
na bialych alu - stare zimowe, niezle na lato 8) BRIDGESTONE LM25 bodaj.
CENA:
analiza:

+ koszt gratow mniej wiecej liczac lekka reka to ponad 10tys pln
+ rocznik 2000 mozna kupic w serii, sensowny, bezdzwonowy za okolo 24-28pln zaleznie od stanu.
- opuszczam o 2,5tys pln na dopieszczenie blacharki.
- mnozac przez wspolczynnik rossadku..
..przyjmijmy powiedzmy cene:
--------------->29000 pln
do (niewielkich) negocjacji dla zdecydowanych i swiadomych co biora :)
czekam na Wasze propozycje cenowe, ktore napewno rozwaze. mozliwe rowniez rozne konfiguracje - chetnie zostawie sobie kierownice, plyte pod silnikiem, pasy itp jesli ktos chce zrezygnowac. ogolnie rozne opcje wyposazeniowe wchodza w gre.
do obejzenia we Warszawie.
zapraszam, polecam.
kontakt:
504 228 056
a najlepiej [email protected]
bo rzadko tu bywam :(
FB: http://www.facebook.com/home.php?#!/pro ... 1160330583
zdrooowka!