Sprzedam STi MY04 Petter Solberg

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
goory
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Auto: GC8 GT320, Outlander1, S60 D5 500+Nm
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Sprzedam STi MY04 Petter Solberg

Post 21 sie 2012, o 22:58

Do sprzedania jest Subaru Impreza WRX STi MY04.

W PL zostało sprzedanych kilkanaście sztuk tej wersji (Petter Solberg).
Charakteryzowały się:
- motor 2.0 - uznawany za najbardziej niezawodny i pancerny
- DCCD - aktywny centralny dyferencjał z możliwością ustawienia trybu auto oraz kilku manualnych
- 6 biegowa manualna skrzynia biegów
- pakiet PPP (Prodrive Performance Pack), w którego wchodzi: pompa paliwa, wydech przelotowy Prodrive I remap na 320 KM
- bardzo eleganckie i rzadkie czarne wnętrze zamiast seryjnego niebieskiego
- elementy wizualne w postaci "gustownej" siatki Prodrive w przednim zderzaku.

Auto z takim seryjnym setupem było oferowane na rynku ale tylko w ograniczonej ilości.


Ten egzemplarz został zakupiony w polskim salonie przez człowieka z Łodzi (lub Lublina) - właściciel firmy transportowej.
Po zakupie wykonał tuning w Szwajcarii:
- grubszy up-pipe
- dolot perrin
- blow off - Forge
- TurboTimer - Greddy FATT DCIV - z czujnikiem doładowania
- jakieś lekkie koło na pasku klinowym
- front lip z przodu, dyfuzor z tyłu, większe progi po bokach - :?
- remap na 350 KM (1,7 BAR w peek'u) - :o
- spiekowe sprzęgło - :cofee:

Od niego kupił go koleś z Krakowa - prezes pewnej firmy developerskiej (starszy facet).
Auto służyło mu do lansu w Krakowie oraz do wycieczek do Niemiec od czasu do czasu.
Auto było wtedy serwisowane w ASO, gdzie między innymi:
- wymieniono sprzęgło na seryjne
- dokonano jakiś napraw skrzyni biegów

Ja go kupiłem niecałe 3 lata temu (bodajże w grudniu). Auto służy mi do jazdy codziennej oraz do okazjonalnej zabawy na pojeżdżawkach.

Z ciekawszych modów dokonanych przeze mnie należy wspomnieć:
- zmniejszenie doładowania do maks 1,5 bara w Peek'u (około 320 KM obecnie)
- wymiana zawieszenia na TEIN SS dedykowanego do Forka - (bardziej miękkie sprężyny niż w tym dedykowanym do imprezy + większy zakres regulacji wysokości) Auto stoi obecnie na seryjnej wysokości i jest możliwości regulacji twardości. Daje radę na martwych policjantach oraz na torze :roll:
- kierownica OMP Corsica - oryginalna z jaśkiem oczywiście jest w zestawie
- czarne, 4-punktowe pasy OMP dla kierowcy
- demontaż blow-off
- demontaż front lipa i progów - ze względów praktycznych
- zamontowanie zegarów Defi Genome Sti z zielonym podświetleniemiem dedykowanych do tego modelu (sprowadzane z Japonii) :mrgreen:
- dokupiłem drugi komplet felg (jedna była naprawiana przez poprzedniego właściciela, więc dokupiłem jeszcze jedną sztukę i jeden komplet pomalowałem na kolor "gun metal" w http://www.renowacjafelg.pl)
- anty lift kit - Whiteline
- poliuretany praktycznie wszędzie w zawieszeniu
- różowe tylne wahacze wzdłużne od N grupy :mrgreen:
- wymiana kompletu tarcz
- itd itp.... pewnie sporo by tego jeszcze można sobie przypomnieć, ale chyba wolę tego nie robić :whistle:

Stan techniczny uważam za "elegancki". Wsiadać i jeździć.

Są jednak mankamenty.
Dotyczą one sfery wizualnej 8)
O to nigdy specjalnie nie zadbałem i dlatego:
- auto jest generalnie po gradzie co widać na dachu, masce i prawym boku (nigdy tego nie naprawiłem)
- auto miało przygodę blacharską u właściciela nr1
- oberwało w prawy tył (malowana "kiepsko" klapa, i prawy bok), tył kiepsko naprawiony
- u właściciela nr 2 - oberwał tylny zderzak na parkingu i był naprawiony też w "garażu"
- ja doprawiłem przedni zderzak podczas zimowego upalania na bandach śnieżnych.
- jest generalnie popękany, obdrapany itd...
- rdza pojawia się na przednich błotnikach w miejscu styku ze zderzakiem


Auto daje wściekle dużo frajdy na co dzień oraz na torze.
Uważam że jest mega łatwe w prowadzeniu.


Oto kilka materiałów:
mój kanał na YT:
http://www.youtube.com/user/goory2000/videos

ciekawe inne filmiki:




pewnie w sieci coś tam jeszcze się znajdzie.

jeszcze galeria z Plejad:
https://picasaweb.google.com/1161028942 ... rirhIS83QE


Auto ma obecnie przejechane około 120 tyś km.
Rozrząd robiony przy (hmm chyba koło 80-90 tyś km - do sprawdzenia).
Tarcze i klocki całkiem świeże.
Dodatkowo mamy:
- parę kompletów opon, z czego większość do upalania.
- 2 komplety felg (czarny i złoty)
- progi, front lip
- kierownica seryjna z jaśkiem


Za auto ze wszystkimi gadżetami i w tym stanie chciałbym około 60 tyś PLN.
W związku z mankamentami wizualnymi, jestem gotowy na negocjacje z ludźmi, którzy auto przynajmniej obejrzą.

Na auto wystawiam FV (VAT zw).


Zapraszam do obejrzenia w Wawie (Wilanów)

Michał Górski
604-787-377
[email protected]



ODPOWIEDZ