Auto głównie serwisowane w Mysiadle.
Faktury i paragony do wglądu.
100% bezwypadkowa, żadna część blacharki nigdy nie była malowana.
Przebieg 96 000 km/ 320 KM/ 450Nm TWIN SCROLL zmiana przebiegu 3-04-2012
- zrobiony rozrząd przy 87 000km
- nowe sprzęgło + lekkie koło zamachowe 87 000 km
- wymienione synchronizatory i przesuwka w skrzyni biegów 87 000 km
- wymienione wszystkie tuleje skrzyni itd 96 000 km (drążek sztywny jak trzeba

- wymienione łożyska kół 91 000 km
- nowe 4 amortyzatory KYB Ultra SR i sprężyny Eibach 91 000 km
- stabilizatory Eibach (przód i tył)
- top mounty Whiteline
- nowa turbina Twin Scroll VF49 + kolektor ( wykres do wglądu)
- miska olejowa z 2,5l + wzmocniony smok
- pełny wydech 3 calowy Howard &Scott
- przednie tarcze TAROX – stan bdb + nowe klocki DS3000
- nowiutkie tarcze tylne, klocki i szczęki ręcznego OEM
- kierownica i naba Momo Race 35
- radio Alpine + wygłuszenie drzwi + radio CB +dodatkowy głośnik
- duża i solidna płyta aluminiowa pod silnik, chroni silnik, skrzynie i nadkola
- rozpórka przód SUMMIT, tył TAIN
- wymiana oleju co 7 000 km, tylko Motul
- auto oddam na 6 mm Fuldach Exelero 225/45/17 + 4 "Slicki" PROFIL miękkie + 3 twarde
- solidnie zamontowane chlapacze, przód i tył (16-06-2012)
- Może ... zostawię 4 punktowe zamontowane pasy dla pasażera i kierowcy (Sparco i Racery? z homologacja)
Minusy:
-felgi proste ale poocierane, do renowacji dla „pedanta”- jedna prostowana
(w dobrej cenie dorzucę ATS DTM złote, - perfekcyjny stan)
- poodpryskiwany minimalnie lakier od kamyczków tylne drzwi po P i L stronie (naturalny efekt jak nie ma chlapaczy)
Żadnej rdzy
SPRZEDANY