Bug WRX Sport Wagon - JDM STI wanna be

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
Kaiser_Sowza
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Impreza WRX Sport Wagon JDM
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Bug WRX Sport Wagon - JDM STI wanna be

Post 8 kwie 2013, o 09:42

Krótko, zwięźle i na temat. Pojeździłem 2 lata, wpakowałem kupę serca i sporo kasy, ale ostatnio przejechałem się inną furą i chcę spróbować tego zła. :D (nie żadne Evo)

Rocznik 2001, pierwotnie pochodzi ze Szwajcarii. Obecny przebieg ok. 191 tkm.

Cena 30 tyś. PLN do negocjacji, bądź 28 bez negocjacji.

26 bez letnich kół(jest już na nie chętny)


Trochę dodatkowych informacji:

Pełna dokumentacja, 2 kluczyki, 2 pastylki do antynapadu, 2 piloty, karta pojazdu i co tam jeszcze powinno być(instrukcje itd).

Jakby ktoś uznał, że chce go dokładniej sprawdzić to oczywiście zgadzam się na sprawdzenia na stacjach kontroli, serwisach na koszt zainteresowanego. :)

Wyposażenie seryjne(typowe dla tego modelu):
- 4 elektr szyby;
- elektryczne lusterka, podgrzewane;
- klimatyzacja automatyczna;(działająca, napełniona, odgrzybiona itd)
- centralny zamek;
- szyberdach wychylany i odsuwany elektrycznie;

Z ciekawszych rzeczy posiada(i ile za to dałem):
1. Fotel kierowcy Sparco Torino z regulacją pochylenia oparcia - czerwony;(ori nie żadna podróba) Niestety na lewym boczku puścił szew, temat jak najbardziej do ogarnięcia, nie przeszkadza w normalnej eksploatacji.

2. Zegar doładowania Autostyle(nie jest to jakiś markowy sprzęt, ale to montował poprzednik, a skoro zdaje egzamin to nie widziałem potrzeby go wymieniać);

3. Zegar DEPO 4 w 1(made in Japan) - ciśnienie oleju, temp. oleju, ładowanie, temp. cieczy;

4. Shortshifter i gałka zmiany biegów Skunk2 z polerowanej stali;

5. Metalowa ramka zmiany biegów z STI oraz nowy mieszek;

6. Oryginalne JDM'owe zegary z STI(czarne z czerwonym podświetleniem, wyskalowane do 180 km/h(jak miały wersje produkowane na japoński rynek) z ustawianym shiftlightem i open ceremony. Ale jak coś od razu szczerze mówię, że pokazuje 91 tkm, a jest zrobione 191 tkm.

7. Światła przednie Hella(tzw. morett'y) dedykowane do tego modelu; Dodatkowo 2 tyg temu wymieniłem żarniki(bo tam siedzą xenony z żarnikami D2S, nie ja je montowałem, ale przegląd przechodziłem bez problemu, poza tym ani w Polsce, ani w Niemczech nie miałem żadnego problemu z Policją)

8. Duży wlot na masce z dodatkową siatką zabezpieczającą, żeby owady i małe ptaszki nie uszkodziły Intercoolera;

9. Wymienione czarne plastikowe klamki wewnętrzne na chromowane(z któregoś z nowszych modeli);

10. Środkowy spojler tylnej klapy;

11. Oryginalny JDM'owy duży napis I M P R E Z A na tylnej klapie(europejskie wersje mają napis SUBARU); bardzo rzadko spotykany, ściągnięty z Japonii

12. Różówy JDM'owy znaczek na grillu i oryginalny(nie żadna podróba) różowy "STI" na grillu jak w oryginalnym Sport Wagonie na Japonię.

13. Zaślepki halogenów STI (halogeny oczywiście są);

14. Antyradar ukryty w podsufitce(działa na fotoradary - sprawdzone);

15. Regulowany Blow Off marki GFB.

16. Profesjonalne Car Audio składające się z:
- jednostka sterująca Alpine 7638r;
- highendowy wzmacniasz Audison LRX 5.600 - 5'cio kanałowy; - w momencie zakupu kosztował ok 3000 pln.
- cyfrowy procesor dźwięku Alpine PXA-H600;
- 4 x średnio i średnioniskotonowe głośniki Focal zabudowane w przednich drzwiach;
- głośniki wysokotonowe Focal zabudowane w przednich słupkach;
- zwrotnice Focal;
- kondensator Helix 1 Ohm;
- grube kable ze złotymi końcówkami; - Całość profesjonalnie poprowadzona po aucie;
- zabudowany w podłodze bagażnika subwoofer Focal;

Całość ładnie zabudowana w bagażniku i schowana przed wzrokiem osób nieporządanych.


17. Wysokiej klasy autoalarm z antynapadem; Mam oczywiście do tego wszelkie papiery, instrukcje, gwarancje itd.

18. Klamra akumulatora z napisem Impreza STI.

19. Przednia rozpórka regulowana rzymską śrubą marki OMP;

20. Tylna rozpórka chyba Cusco;

20. Dolna przednia rozpórka zawieszenia.

21. Chlapacze a'la Rally Armor;

22. Prodrive'owe zaślepki między reflektorami, a grillem.(seryjne dorzucę ci gratis)

23. Letnie alu 17 cali marki Versus Competizione Sesto by RAYS(rzadko spotykane oryginalne Made in Japan) + oryginalne nakrętki kół RAYS; - bardzo lekkie z oponami ważą 17,5 kg(jeśli średnia waga opony w tym rozmiarze to ok 10 - 11 kg, to łatwo policzyć ile ważą felgi) Miałem je malować, ale niech lepiej kolejny właściciel pomyśli nad kolorem jaki zechce.

24. Wydech przelot 2,5 cala końcowa puszka El-Tec dedykowana(ładnie wydobywa brzmienie boksera, ale nie męczy w trasie, a powyżej 3.5 tys obr. ładnie drze japę) , brak kata, uppipe z STI(bez prekatalizatora),

wydajniejsza pompa paliwa Wabro GSS 342 255L/h,

nowy przepływomierz(koszt nowego to 1030 pln)

- AUTO PRZYGOTOWANE POD REMAP - tą kwestię zostawiam następcy, bo nie wiem ile zechce wyciągnąć(czy na bezpiecznie czy ile da radę;

25. Auto było prawie całe malowane(oprócz dachu), z prostej przyczyny: lakier był w opłakanym stanie; Zgadzam się na wszelkie kontrole czy był bity czy nie. Co najważniejsze dół jest prosty, nic nie spawane, ani kombinowane; To rzadkość przy wszelkich mocniejszych Subaru, sam odrzuciłem 5 wcześniej oglądanych właśnie ze względu na opłakany stan spodu.

26. Gruby stab z tyłu. :)

27. Z przodu amortyzatory z regulowaną twardością i sprężynami progresywnymi. Całość to oryginalny GAB(Made in Japan, w Polsce mało znane, bardziej w Stanach)

28. W zeszłym tygodniu wymieniłem maglownicę na tą z STI. Ta w WRX'ie ma troszkę ponad 3 obroty, a ta ma 2.5. (znacznie fajniejsze prowadzenie w zakrętach) Seryjną WRX'ową mogę dorzucić. Koszt STI'owej ok 2300 PLN + robocizna. Dorzucę też pompę wspomagania, bo kupiłem używaną(ta moja działa, ale zaczyna coś się odzywać).

29. Założona też jest oryginalna trójramienna kierownica Nardi dedykowana do STI(trochę mniejsza od seryjnej MOMO i jak dla mnie wygodniejsza), ale jak coś seryjną z poduchą i taśmą dorzucam.

Z rzeczy eksploatacyjnych:

Do tej pory wymieniłem:

1. Kompletny rozrząd (oryginalne części, pasek Contitech) wszystkie rolki, simmeringi, pompa wody oraz napinacz hydrauliczny- ok 30 tkm temu.
2. przód Tarcze Brembo + klocki Ferrodo, Tył klocki TRW - 22 tkm temu; płyn hamulcowy Motul DOT 5.1 - 3 tys. km temu;
3. Olej w dyfrach i skrzyni Motul 300 75W90 - 22 tkm. temu
4. Olej silnikowy Valvoline SynPower 5W30 - jakieś 5 tkm temu
5. Sworznie stabilizatora przód i tył OEM - 5 tkm temu
6. Gumy przedniego i tylnego stabilizatora - jakieś 1 tkm temu;
7. Wszystkie filtry(tylko porządnych marek, żadnych tanich - badziewnych zamienników) włącznie z przeciwpyłkowym - na bieżąco zgodnie z tabelą z instrukcji obsługi

8. Ok 25 tkm temu został wyjęty silnik, a przy okazji wymieniłem(wszystko zrobione prewencyjnie, żeby w przyszłości uniknąć jakichś dziwnych sytuacji):
- uszczelki głowic (OEM);
- zrobiłem planowanie głowic
- ustawiłem zawory + uszczelniacze zaworowe(OEM)
- wymieniłem oringi na wałkach rozrządu i wale korbowym(wszystkie OEM);
- uszczelki kolektorów ssących i wydechowych(OEM);
- wszystkie świece irydowe DENSO;
- gumowe wężyki,które były pęknięte bądź zachodziło podejrzenie, że wkrótce zakończą żywot;
- szczotki w rozruszniku;
- jeden z węży wspomagania, bo miał wyciek;
- wymieniłem płyn chłodniczy na Prestone;
- sprawdzona turbina; - bez najmniejszego luzu

9. Zeszłej zimy wymieniłem akumulator na japoński Yuasa;
10. Wymieniłem uszczelki pokryw zaworów(OEM) bo się delikatnie pociły;
11. Wiosną sprawdziłem szczelność, uzupełniłem klimę i ją odgrzybiłem, wymieniłem też filtr przeciwpyłkowy;
12. 5 kwietnia 2012 na badaniu technicznym wyszła następująca sprawność amortyzatorów: przód - po 81 %, tył po 76 %
13. Wymieniłem siłowniki tylnej klapy(oba);
14. Wstawiona siatka w zderzak(chroni chłodnicę przed wyskakującymi spod kół kamieniami)
15. wymieniłem czujnik spalania stukowego na nowy(OEM) - 8 tkm temu


Ogumienie:

LATO - Felgi Versus Competizione Sesto by RAYS 17 cali białe, + oryginalne nakrętki RAYS wraz zabezpieczeniem antykradzieżowym, opony Dunlop Formula FM901 215/45 ZR17; - opony nowe kupione zeszłej wiosny;

ZIMA - Felgi 5'cio ramienne oryginalne Subaru w kolorze Gunmetal, opony Falken Eurowinter HS-439, 205/55R16; - opony po drugim sezonie kupione nowe;

Obecnie stoi na zimówkach. Co do spalania to dojeżdżam nim do pracy 35 km i naprawdę nie ma tragedii. Normalnie jadąc to między 8-9 L/100km, miasto pewnie ok 13-14 l/100km, a średnio między 12 a 14, wszystko w zależności od buta. :) Co najważniejsze w przeciwieństwie do nowszych WRX'ów i STI tutaj zalecana jest 95, a nie jak w nowszych 98.

Auto użytkowane tak jak się takie auta używa, ale bez przesady(brak czasu, a na wszelkie obiekty daleko) zawsze rozgrzewane przed ostrzejszą jazdą, studzone po, nigdy nie deptane na zimno.

P. S. Zdjęcia cyknięte na szybko komórką, więc nie oddają pełni efektu. Auto robi wrażenie i naprawdę zwraca uwagę.
P.S. 2 Do auta posiadam wydrukowaną serwisówkę.
P.S 3 Posiadam całą fotorelację z wyjęcia silnika i tego jak wszystko wewnątrz po wyjęciu wyglądało.

Co do minusów:

- lewy bok kubełka kierowcy można by obszyć na nowo bo zaczyna się przecierać. Nie jest to żadna tragedia, nie przeszkadza w eksploatacji.
- małe burchelki na lewym tylnym nadkolu(niestety standard w japońćzykach, na szczęście niedrogi do usunięcia). Najważniejsze, że podłoga jest niepognita i prosta.



Obrazek


Tak wygląda w porównaniu do seryjnego Buga:

Obrazek


Z szaleństwa na żwirowni:

Obrazek

Obrazek


Tak wygląda na zimówkach:

Obrazek


El doopa:

Obrazek


Artystycznie: 3 nad ranem.

Obrazek


Wszelkie info dokładniejsze podeślę na maila, bądź PW.

Pozdrawiam

Marcin


Założyciel Japanese Fanatics. Miłośnik JDM.

freediver
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: W-wa
Auto: WRX 01' pogromca owadów :)
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Bug WRX Sport Wagon - JDM STI wanna be

Post 8 kwie 2013, o 11:28

Ciekawe czym poszalałeś że zapadła taka nagła decyzja sprzedaży tak wymuskanego kombiaczka :-d

A nie możesz go pchnąć bez tych badziewnych, niszczących efekt, brzydkich zaślepek halogenów które chętnie od ciebie odkupię? :giggle: ;)

Kaiser_Sowza
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Impreza WRX Sport Wagon JDM
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Bug WRX Sport Wagon - JDM STI wanna be

Post 8 kwie 2013, o 14:10

freediver pisze:Ciekawe czym poszalałeś że zapadła taka nagła decyzja sprzedaży tak wymuskanego kombiaczka :-d

A nie możesz go pchnąć bez tych badziewnych, niszczących efekt, brzydkich zaślepek halogenów które chętnie od ciebie odkupię? :giggle: ;)
Trzeba różnych rzeczy w życiu próbować, a ja nigdy się za bardzo do auta nie przywiązuję. :thumb: Co do zaślepek to raczej następny właściciel będzie je chciał w komplecie z autem(chociaż przyznaję, że ma już chętnych na kilka rzeczy: felgi z letnimi gumami, rozpórki, światła przednie, magiel z STI i kilka innych drobiazgów). :o Ale ja sprzedaję w całości, a jak się nie sprzeda w ciągu 2 tygodni to jestem umówiony z gościem od którego chcę auto, on zabierze Subarynę(i pewnie wystawi), a ja jego sprzęt. :roll:
Założyciel Japanese Fanatics. Miłośnik JDM.

subarka665
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: takie wielkie spalenie LPG ?
Auto: Subaru Legacy - Luxus
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Post 8 kwie 2013, o 14:51

:o :o :o Szkoda, że sprzedajesz tak fajną furkę :-|
W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca...
turbina...

Think. Feel. Drive. Subaru

Kaiser_Sowza
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Impreza WRX Sport Wagon JDM
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re:

Post 8 kwie 2013, o 15:39

subarka665 pisze::o :o :o Szkoda, że sprzedajesz tak fajną furkę :-|
Nic nie trwa wiecznie. :giggle: Ciekawe w czyje ręce trafi. :whistle:
Założyciel Japanese Fanatics. Miłośnik JDM.

Grzesiek79
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Auto: STI 2.0.MY05.EU.PPP.YZF-R6
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Bug WRX Sport Wagon - JDM STI wanna be

Post 12 kwie 2013, o 22:41

UP :thumb:

Kaiser_Sowza
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Impreza WRX Sport Wagon JDM
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Bug WRX Sport Wagon - JDM STI wanna be

Post 13 kwie 2013, o 09:06

Nikt nie ma fajnej trasowej V8 na zamianę? (nie chce mi się za bardzo znowu ganiać po Polsce i czegoś szukać) :-p
Założyciel Japanese Fanatics. Miłośnik JDM.

Kaiser_Sowza
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Impreza WRX Sport Wagon JDM
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Bug WRX Sport Wagon - JDM STI wanna be

Post 9 maja 2013, o 06:03

Zapomniałem napisać o rezygnacji ze sprzedaży. :? Do czasu aż znowu napalę się na coś innego. :lol:

Z ciekawostek JDM'owe lampy STI na aucie. :)

Można zamknąć i skoszować. :-p
Założyciel Japanese Fanatics. Miłośnik JDM.

Grzesiek79
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Auto: STI 2.0.MY05.EU.PPP.YZF-R6
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Bug WRX Sport Wagon - JDM STI wanna be

Post 12 maja 2013, o 14:51

Nie sprzedajesz ? :-)

Kaiser_Sowza
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Impreza WRX Sport Wagon JDM
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Bug WRX Sport Wagon - JDM STI wanna be

Post 12 maja 2013, o 15:03

Grzesiek79 pisze:Nie sprzedajesz ? :-)
No nie. :-p Nękali mnie wszyscy, żeby tego nie robić i ustąpiłem. Żebym miał z 20 klocków na dokładkę do następnego auta to pewnie bym sprzedał, a tak zmieniać dla zmieniania nie bardzo jest sens, chociaż nigdy nie wiadomo co mi znowu strzeli do głowy. :lol:
Założyciel Japanese Fanatics. Miłośnik JDM.

ODPOWIEDZ