300KM Subaru GT - samochód zbudowany do rajdów

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
chrisro
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

300KM Subaru GT - samochód zbudowany do rajdów

Post 22 kwie 2013, o 11:34

Na prośbę kolegi wystawiam autko, które naprawdę polecam:

OKAZJA !!! 300KM Subaru GT - samochód zbudowany do rajdów amatorskich. NIEUŻYWANY SPORTOWO !!!

Samochód : Subaru Impreza 2.0 turbo 4WD GT
Rok produkcji : 1999
Silnik (pojemność) : 2.0 litry turbo (1994cm3)
Przebieg : 170 tys. km (wg licznika), 30 tys. km (przejechane na nowym silniku po przebudowie samochodu)
Moc : 303 KM / 390 Nm (aktualny skan wyników z hamowni poniżej)
Kolor : srebrny metaliczny

Stan techniczny : typowe „oczko w głowie”, stan bardzo dobry (na bieżąco wymieniany olej silnikowy, olej w skrzyni biegów, olej w dyferencjałach i inne płyny), bezwypadkowy, aktualne badania techniczne (z dnia 22 stycznia 2013 roku) => 100% sprawny. Nie jeżdżony sportowo – plan nie doczekał realizacji. Zawsze rozgrzewany przed jazdą, a po jeździe studzona turbina. Nie bierze oleju.
Historia samochodu : sprowadzony jako nowy do Polski w 1999 roku, jestem 3 właścicielem, samochód posiadam od 2002 roku, regularnie serwisowany, olej silnikowy Motul 300V Competition 15W50, serwisowany w ASO Koper oraz Czoper Piaseczno (http://www.czoper.eu). Niektórzy z was znają ten samochód z czasów aktywności klubsubaru.pl
Zastosowanie : samochód profesjonalnie i kompleksowo przygotowany z myślą o szybszych KJS-ach, amatorskich zawodach na Torze w Miedzianej Górze, Słomczynie lub w MotoParku Kuchara - wzmocniony i odchudzony. Plan nie doczekał się realizacji ze względów zdrowotnych. Od czasu zakończenia modyfikacji używany był sporadycznie wyłącznie do jazdy codziennej.
Subaru było budowane dla siebie - co za tym idzie na niczym nie oszczędzałem. Wszystkie elementy potrzebne do budowy samochodu były kupione jako nowe podzespoły.
W budowę tego samochodu byli zaangażowani najlepsi specjaliści w Polsce :
1. Pan Szczepan Jabłuszewski, firma CZOPER z Piaseczna, http://www.czoper.eu
2. Pan Andrzej Poniedziałek, firma UNITRONIC z Warszawy, http://unitronic.pl
3. Pan Piotr Baran, firma Baran Auto Servis z Sosnowca, http://baranautoserwis.com/
4. Pan Jan Szyszkowski, firma Kwas-Met, http://www.kwasmet.pl/oferta/motoryzacja.html
Podsumowanie
Genialne wrażenia z jazdy nieporównywalne z nowymi skomputeryzowanymi czteronapedówkami typu STI czy EVO. Idealne auto do rajdów amatorskich oraz bardziej wymagających, szybszych KJS-ów.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opis modyfikacji :
Wszystkie modyfikacje mechaniczne zostały własnoręcznie przeprowadzone przez Pana Szczepana Jabłuszewskiego, firma CZOPER z Piaseczna - Certyfikat w załączeniu.
1. Produkcja mocy

a. Silnik :
i. blok 2.0 litra : STi
ii. kute tłoki i pierścienie : CP Pistons
iii. kute korbowody : Eagle
iv. wał korbowy : seryjny od STi
v. panewki główne i korbowodowe : ACL RACING
vi. zawory ssące i wydechowe + 1mm : FERREA
vii. głowice GT po obróbce gniazd, kanałów dolotowych i wylotowych
viii. większe listwy paliwowe wykonane ze stali nierdzewnej
ix. wtryskiwacze od STi, 550cc
x. wałki rozrządu : 272 BRIAN CROWER
xi. sprężynki i talerzyki zaworów : BRIAN CROWER
xii. koło zamachowe : lekkie, firma Radzikowski
xiii. cewki zapłonowe od STI
xiv. śruby i szpilki : ARP
xv. rozrząd : wymieniony kompletnie podczas budowy silnika
xvi. odma : przygotowana na zamówienie
xvii. pompa paliwa : Walbro GSS342 255 LPH
xviii. zimne świece zapłonowe : NGK irydowe ciepłota 7
xix. poduszka silnika : STi
b. Turbo : IHI VF 39
c. Intercooler : FMIC wykonany na zamówienie, rury 2,5 cala
d. Stożkowy filtr powietrza: K&N
e. Zawór upustowy (blow-off) : HKS SSQV

2. Elektronika / zarządzanie mocą

a. Komputer typu stand-alone : KMS (Kronenburg Management Systems) model MP 25, posiada wiele nieaktywnych aktualnie opcji np. procedura startu, podtrzymanie turbo, kilka map paliwa.
b. Wymienione przewody wysokiego napięcia.
c. Wskaźnik AFR i sonda lambda na panelu sterowania komputerem.

Samochód strojony na hamowni przez Pana Andrzeja Poniedziałka (firma UNITRONIC) – Certyfikat w załączeniu.

3. Przeniesienie napędu

a. skrzynia biegów : krótka i mocna 5-biegowa skrzynia z modelu STi (JAPAN spec)
b. sprzęgło : pół-spiekowy zestaw firmy xTREME Clutch (Australia), zestaw ‘stage 2’
c. półosie i przeguby : wzmocnione, wykonane na zamówienie

4. Układ hamulcowy (TAROX)

a. tarcze hamulcowe TAROX G88 (rozmiar seryjny) : przód gładkie, tył nacinane
b. zaciski : przód 4-tłoczkowe, tył 2-tłoczkowe
c. klocki TAROX (komplet) : S-TAROX
d. przewody hamulcowe firmy Goodridge, elastyczne w stalowym oplocie
e. płyn hamulcowy Motul RBF600

5. Układ zawieszenia

a. amortyzatory : Kayaba AGX, regulowane (24 stopnie regulacji)
b. łączniki, tuleje, stabilizatory, uszczelki, zwrotnice – stan bardzo dobry
c. grubsze stabilizatory : Whiteline przód i tył
d. stabilizatory i przekładnia kierownicza : wzmocnione firmy POWERFLEX (poliuretan)
e. rozpórka kielichów amortyzatorów : OMP (przód)

6. Układ wydechowy

Zbudowany na zamówienie : 2.5 cala przelotowy ze stali nierdzewnej na 2 tłumikach z catbackiem firmy MG Motorsport wykonanym specjalnie do tego auta. Kolektor wydechowy rurowy ze stali nierdzewnej

7. Wnętrze auta

a. fotele kubełkowe (oryginalne GT)
b. homologowana klatka bezpieczeństwa, zgodna z załącznikiem J do MKS FIA art. 253, zamontowana przez Piotra Barana, firma Baran Auto Servis - Certyfikat w załączeniu
c. homologowane otuliny na klatkę bezpieczeństwa
d. profesjonalnie flokowana deska rozdzielcza, słupki i inne elementy wnętrza
e. karbonowe elementy wnętrza : boczki drzwi, kuwety i półka pod tylną szybą
f. dodatkowe wskaźniki : doładowanie turbo, ciśnienia oleju i temperatury spalin (EGT) – firma DEFi
g. sportowa, skórzana kierownica SPARCO
h. 4-punktowe pasy bezpieczeństwa, 3 calowe, firma ELTEC
i. system gaśniczy
j. uchwyt na pełnowymiarowe koło zapasowe (w bagażniku)
k. całość wnętrza pozbawiona wygłuszeń i pomalowana na kolor srebrny

8. Inne

a. płyta ochronna pod silnikiem
b. światła BI-XENON (od Porsche Cayenne)
c. zamek centralny na pilota
d. elektrycznie podnoszone szyby
e. immobilizer
f. autoalarm : LANGEFORD
g. dwa komplety kluczyków
h. książka serwisowa, karta gwarancyjna

link do ogłoszenia: http://otomoto.pl/show?id=C28852293

CENA wywoławcza : PLN 62.000 (do negocjacji). Faktura VAT-marża
Poważnie zainteresowanych zapraszam do kontaktu bezpośrednio z właścicielem:
Paweł Bujnowski – 600.955.427 oraz [email protected]
Załączniki
skan wynikow z hamowni.jpg
Certyfikat - UNITRONIC.jpg
Certyfikat - CZOPER.jpg
Klatka bezpieczenstwa - certyfikat homologacji.jpg
IMG_2606.jpg
IMG_2603.jpg
IMG_2637.jpg
IMG_2607.jpg
IMG_2679.jpg
Ostatnio zmieniony 3 maja 2013, o 14:40 przez chrisro, łącznie zmieniany 1 raz.



PABLOOO
0 gwiazdek
Auto: Impreza GT, 300KM, rajdowka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: 300KM Subaru GT - samochód zbudowany do rajdów

Post 24 kwie 2013, o 13:34

Czesc forumovicze,

Jestem wlascicielem tego subaraka - serdecznie zachecam do kontaktu. Swieze wyniki z hamowni u Pana Andrzeja Poniedzialka potwierdzaja 303KM i 390Nm

Lekki, kompleksowo przygotowany fun-car na rajdowe pojezdzawki

Macie jakies pytania - chetnie odpowiem.

Pozdr Pablooo
600955427, [email protected]

PABLOOO
0 gwiazdek
Auto: Impreza GT, 300KM, rajdowka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: 300KM Subaru GT - samochód zbudowany do rajdów

Post 3 maja 2013, o 14:34

Czesc forumovicze,

Jak mawiaja - cenka opada : wyjsciowo juz nie 62tys pln tylko 55 tys pln.

Oferta za pol ceny - zbudowanie takiej bestyi to ponad 100tys pln. Co Wy na to ?

Pablooo

PABLOOO
0 gwiazdek
Auto: Impreza GT, 300KM, rajdowka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: 300KM Subaru GT - samochód zbudowany do rajdów

Post 15 maja 2013, o 17:34

Czesc forumowicze,

Szukajac chetnego na moje cudooo obnizam cene na PLN 45tys (do negocjacji).

Vrummm,
Pablooo
600955427

chrisro
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: 300KM Subaru GT - samochód zbudowany do rajdów

Post 29 cze 2013, o 19:12

Teraz za tą doinwestowaną babunie 35000 PLN !! Kupować bo warto!

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: 300KM Subaru GT - samochód zbudowany do rajdów

Post 29 cze 2013, o 21:29

Wreszcie ta cena zeszła na ziemię... To nic osobistego, ale wkładanie kupy forsy w furę nigdy się nie zwraca :-/ Cena 65tysi była kompletnie z kosmosu, na kropce za takie pieniądze nie sprzedało się kombi carlosa-wrx, które miało ponad 400KM, 6MT z dccd na neetronicsie, AP racingi i wiele podzespołów z N grupy, a całość w budzie Hawk Eye... W zeszłym tygodniu za 69 sprzedał się potwór bebna - również hawkeye, 410KM..

Czemu przy tak przygotowanym silniku nie jest więcej dmuchnięte? Tym bardziej na FMIC? Na tak zmodzoną jednostkę wyniki bardzo przeciętne.. No chyba, że przez słabą skrzynię (umówmy się, 5MT nawet z GC STi pancerna nie jest przy większych mocach)?
Powstaje zatem drugie, powiązane pytanie - skoro mocy i momentu jest tyle, ile jest podane, to po co FMIC? TMIC spokonie by na takie liczby wystarczył, nie trzeba by było modzić układu i byłaby mniejsza turbodziura... :cofee:
Domyślam się, że blok jest z STi GC, a nie new age? Blok jest otwarty, półzamknięty czy zamknięty?
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

wojtas.
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: nie wiem
Auto: Impreza R 06,turbo dziadek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: 300KM Subaru GT - samochód zbudowany do rajdów

Post 30 cze 2013, o 20:39

klatka i zwykłe fotele?? :o :-(

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: 300KM Subaru GT - samochód zbudowany do rajdów

Post 30 cze 2013, o 20:44

no właśnie też trochę bez sensu.. i skoro tak mocno rozbudowana klata, to czemu nie ma rury na pasy tuż za fotelami :roll:
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

wojtas.
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: nie wiem
Auto: Impreza R 06,turbo dziadek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: 300KM Subaru GT - samochód zbudowany do rajdów

Post 30 cze 2013, o 21:14

bezsensu to jedno,ale to przede wszystkim mało bezpieczne jest.

ODPOWIEDZ