[S] Forester S Turbo 2000r po lifcie

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Bartosz
0 gwiazdek
Auto: S-turbo / 323 '93 1.8 GT
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 0

Re: [S] Forester S Turbo 2000r po lifcie

Post 22 lip 2013, o 04:08

ccwrc pisze: [...]
To co wypadło:
- do wymiany uszczelki pod deklami zaworów (spocone)
- przedni lewy amor cieknie, prawy jest OK, ale i tak wymienia się parkę + ustawienie zbieżności
- hebelki z tyłu nieco niedomagają po wymianie, być może kwestia trochę zardzewiałych tarcz
- łożysko prawy tył do wymiany (sprzedający ma części)
- przewody zapłonowe są od innego modelu (mimo to wszystko działa bez problemu)
- była jakaś mała nieszczelność od przewodu klimatyzacji, ale klima działa normalnie
- maska i prawe drzwi były lakierowane, prawy błotnik wymieniany - jeśli chodzi o geometrię, wszystko jest OK

To o czym dowiedziałem się trochę późno to butla od LPG jest za siedzeniami a nie w miejscu koła zapasowego. To chyba tyle, może komuś pomoże to w podjęciu decyzji.

P.S. Z tyłu są oryginalne amortyzatory SLS - sprawne.
Kolega "ccwrc" szuka kilkunastoletniego auta, w stanie idealnym, niemal jak z fabryki, za ułamek ceny nowego...? :-d

Powodzenia! ;-)



Piter 35
6 gwiazdek
Lokalizacja: Jelenia Góra
Polubił: 181 razy
Polubione posty: 109 razy

Re: [S] Forester S Turbo 2000r po lifcie

Post 22 lip 2013, o 08:34

[quote="WASYL"]Dzięki Jarek za reklamę ;-)
A może coś o plusach byś też coś wspomniał. O komentarzach Panów z serwisu (pozdrawiam przy okazji :whistle: ). Bo to chyba też ważne dla potencjalnego kupującego. A może są obecni na forum, więc mogą się wypowiedzieć. O tym, że jest auto doinwestowane, że sporo części jest wymienionych na nowe.

Sprzedaję samochód z 2000r. Pan z serwisu po podniesieniu auta zapytał, czy auto przyprowadziłem z Włoch. Dlaczego? - pytam. Bo jest w świetnej kondycji, jeśli chodzi o budę i podwozie!!! Wszystkie podzespoły, osłony itp. na swoim miejscu. Co, wg Pana, jest ewenementem jak na ten rocznik. Chodzi o rdzę oczywiście.

Chciałbym zwrócić jeszcze uwagę, że nie było i nie ma żadnych uwag do najważniejszych spraw. Czyli motor z turbiną, napędy, skrzynia i zdrowa buda z podłogą. Przejażdżkę Panowie również sobie urządzili.

Jak widać auto w dobrym stanie :idea: , właściciel dba :idea: a i Ja dobre przywiozłem to też ma znaczenie :thumb:
Jakieś małe rzeczy do naprawy w każdym się znajdą :cofee:

mungo
0 gwiazdek
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Mondeo Mk3
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] Forester S Turbo 2000r po lifcie

Post 22 lip 2013, o 09:45

w nowym też się znajdą :) Odbiegając nieco od tematu samego Forka, znajomi chcieli kupić rodzinne VW. Wybrali na jazdy testowe Passata i Tourana. Oba nie zdołały wrócić o własnych siłach do salonu. Zrezygnowali, kupili w końcu Avensisa. Mój wujek walczy ze swoim Range Roverem od roku, kiedy to po zakupie z salonu był u nich w serwisie 7 razy, w tym 2 razy wyciągali silnik. Więc z taką listą "defektów" brałbym tego forka w ciemno :)

WASYL
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Lokalizacja: Inowrocław
Auto: OBK <- F s-t
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] Forester S Turbo 2000r po lifcie

Post 24 lip 2013, o 17:19

Forek pojechać do Warszawy.

Temat można zamknąć.

dzięki za komentarze.

ODPOWIEDZ