Kolega "ccwrc" szuka kilkunastoletniego auta, w stanie idealnym, niemal jak z fabryki, za ułamek ceny nowego...?ccwrc pisze: [...]
To co wypadło:
- do wymiany uszczelki pod deklami zaworów (spocone)
- przedni lewy amor cieknie, prawy jest OK, ale i tak wymienia się parkę + ustawienie zbieżności
- hebelki z tyłu nieco niedomagają po wymianie, być może kwestia trochę zardzewiałych tarcz
- łożysko prawy tył do wymiany (sprzedający ma części)
- przewody zapłonowe są od innego modelu (mimo to wszystko działa bez problemu)
- była jakaś mała nieszczelność od przewodu klimatyzacji, ale klima działa normalnie
- maska i prawe drzwi były lakierowane, prawy błotnik wymieniany - jeśli chodzi o geometrię, wszystko jest OK
To o czym dowiedziałem się trochę późno to butla od LPG jest za siedzeniami a nie w miejscu koła zapasowego. To chyba tyle, może komuś pomoże to w podjęciu decyzji.
P.S. Z tyłu są oryginalne amortyzatory SLS - sprawne.

Powodzenia!
