Na wstępie wstawię forumowe ogłoszenie , dzięki któremu ja zakupiłem to auto .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Cyt. "" Czołem, Wpadłem w weekend na szalony pomysł zmiany auta i w związku z tym zastanawiam się nad sprzedaniem mojego WRX'a Buga pochodzącego z polskiego salonu w jedynym słusznym kolorze Blue Mica, rocznik 2001. Auto bezwypadkowe, przed zakupem sprawdzane w ASO Koper, gdzie wyszło, iż malowane były tylko drzwi od kierowcy i jakieś drobne zaprawki na tylnych nadkolach. Reszta w oryginalnym lakierze, podłużnice proste. Aktualny przebieg auta to ok. 167000 km. Za mojej kadencji bez żadnych incydentów blacharskich, natomiast niestety odezwała się panewka ( na szczęście się nie obróciła ), więc motor został odbudowany na poniższym setupie:
- kute korby Manley
- kute tłoki CP ( pierwszy nadwymiar )
- panewki główne i korbowodowe ACL Race
Dodatkowo niejako przy okazji w silniku zostały zrobione poniższe rzeczy:
- nowy rozrząd z pompą wody i uszczelniaczami oryginał Subaru
- nowa pompa oleju oryginał Subaru
- nowe wszystkie uszczelki silnika oryginał Subaru
- nowe śruby głowicy oryginał Subaru
- nowe poduszki pod silnikiem oryginał Subaru
- rura dolotowa i wężyk podciśnienia
- nowe świece NGK Platinium
- nowe uszczelki pokryw zaworów i turbo oryginał Subaru
- nabita klimatyzacja
- nowy akumulator
Zdjęcia z całej operacji do wglądu zainteresowanych. Na w/w prace posiadam fakturę VAT i gwarancję.
Aktualny przebieg nowego silnika to 2000 km, jest jeszcze na gwarancji do 5000 km. Po dotarciu silnika ( 500 km temu ) zalany został Millers 10w60 cfs nanotechnology, a do dyfra i skrzyni Motul gear 75w90. Auto aktualnie ma wgraną seryjną mapę ( doładowanie 0,9 bara ), ale za ok. 500-1000 km będzie idealna bazą do dalszych modyfikacji. Sprzęgło wymienione ok. 10 tys. km temu, skrzynia pracuje idealnie. Nie jeździłem nim na żadne pojeżdżawki, KJS, 1/4 mili itp. jedynie do pracy i na zakupu ( serio). Zawsze rozgrzewane przed i studzone po jeździe.
Z dodatkowych modyfikacji posiada:
- duży spojler od STI
- zegary AutoGauge: boost, egt i temp oleju
- gałka zmiany biegów Sparco
- catback Ulter
- amortyzatory KYB AGX z regulacją twardości
- spreżyny Tein S. Tech ( -25mm przód, -40 mm tył w stosunku do serii )
- duży kurnik ze splitterem STI Blob style
- hamulce przód: tarcze gładkie Brembo, klocki CL RC5+
- hamulce tył: komplet TRW
- płyn hamulcowy Carbone Lorriane Racing
- stabilizatory przód i tył od STI
- felgi 17" pomalowane na czarny mat
- chlapacze "Prodrive" od GiGi
- listwy progowe od STI w kolorze nadwozia
Wypas:
- zmieniarka 6CD Kenwood
- 4 poduszki
- szyby w prądzie
- klima ( działa jak ta lala )
Mam komplet opon letnich i zimowych. Jest alarm i centralny zamek, ale nie działa ( trzeba zrobić adaptację pilotów ). Instrukcja po polsku, książka serwisowa, dwa kluczyki itd. Ubezpieczenie do grudnia 2012, przegląd do listopada 2012. Środek w stanie właściwie fabrycznym, no może poza fotelem kierowcy na którym siłą rzeczy widać ślady użytkowania. Na ten moment auto nie wymaga absolutnie wkładu finansowego, nie ma ukrytych wad, wszystko działa jak należy. Powód sprzedaży – banał - mam na oku inne auto 8)
Cena: powiedzmy 38999 zł do negocjacji, co i tak nie pokrywa nawet w 50% poczynionych inwestycji. Zdaję sobie sprawę, że można kupić za tę cenę młodsze auto, tylko czy pozbawione wad fabrycznych….? Zgadzam się na sprawdzenie auta gdziekolwiek na koszt potencjalnego kupca. Gratis dokładam zaślepki halogenów od STI. Polecam i zachęcam do oglądania - drugiego takiego auta nie ma"
Teraz coś ode mnie .
Po zakupie zostały ogarnięte podstawowe sprawy typu oleje filtry itp . Napiszę na razie ogólne sprawy a w razie czego będę się bardziej rozwijał .
Auto jest kompletnie bezproblemowe, zaliczyłem kilka amatorskich kjs czy to lotniskowych pojeżdżawek i nigdy nie było nawet najmniejszych problemów . Szykuję się do sprzedaży ponieważ nie mam kompletnie kiedy tym autem jeździć ( drugie auto ) . W ostatnich miesiącach jedynie w weekend chwilę mi się udaje . Przebieg na tą chwilę to zaledwie ~180 tys km .
Z rzeczy przeze mnie zrobionych :
-nowa chłodnica Koyo ( poprzednia pękła w górnej części )
-kilka mniejszych uszczelek itp , drązki kierownicze zrobione zaraz po zakupie
-downpipe H&S 3">2,5" , CP H&S 2,5" , końcowy klasyczny H&S z dużą puszką
- pompa paliwa deatschwerks
-remap na bezpieczne 262hp / 368nm
-nowy "używany" alternator
-kierownica zamszowa QSP 35cm , naba MOMO
-felgi Speedline Turini 17" białe
-turbo timer hks type-0
- nowy akumulator bosch
W aucie na chwilę obecną nie ma nic do zrobienia . Wsiadać i jeździć . Zresztą tak było od samego początku . Nigdy nie było żadnej awarii itp . Stan blacharski bardzo dobry . Oczywiście jak na wieloletnie auto posiada normalne ślady użytkowania typu ryski czy odpryski . Za mojej kadencji absolutnie bezwypadkowy . Wiem, że wcześniej wymieniane były drzwi kierowcy . Auto w 100% proste . Przetrzepane z każdej strony przy przedzakupowym przeglądzie .
Opony letnie już zajechane i na sezon trzeba kupić . Zimówki nowe :)
Cena 33 tys zł . Negocjacje możliwe tylko i wyłącznie po obejrzeniu auta na miejscu . Zapraszam do Gdańska . Możliwość sprawdzenia w dowolnym serwisie .
Kontakt 513-371-658 . Może być SMS ( oddzwonię ) .
Pozdrawiam
Łukasz


