[S] Rajdowy Citroen Saxo VTS

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
czwartek
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: z kont ;-)
Auto: Garbus, C4, GT, Sex VTS
Polubił: 0
Polubione posty: 0

[S] Rajdowy Citroen Saxo VTS

Post 3 lis 2014, o 16:12

Obrazek

Pierwsza rejestracja 11’2000. W kraju 01’2007. Auto zostało zbudowane przez Marcina Schefflera, który tym autem rozpoczął karierę rajdową. Po 2 latach, nowy nabywca jeździł w Samochodowych Mistrzostwach Tych. Saxo od 01’2012 jest w moich rękach. Przez 2 lata użytkowany zgodnie z przeznaczeniem, doinwestowany i regularnie serwisowany. Samochód został gruntownie odnowiony i przygotowany do kolejnego sezonu jazd sportowych (gotowy do zabawy, niezawodny, nie wymaga nakładu finansowego!). Wstawiony został nowy, zdrowy silnik (2001r, mały przebieg 83000 mil, równa kompresja, nie podcieka przy głowicy i pokrywie). Samochód idealnie się prowadzi jest bardzo precyzyjny i rewelacyjnie skręca. Zarejestrowany jako ciężarowy VAT-1.

+ Masa 930kg, Moc ok. 130KM.
+ Klatka Trela Motorsport robiona na specjalne zamówienie* (dodatkowe wzmocnienia kielichów).
+ Zdrowy seryjny silnik na “dużym” komputerze (układ dolotowy, zmodyfikowany zapłon) - bardzo szybki!
+ Seryjna skrzynia biegów po rewizji w Gieral Motorsport, zdrowe i mocne przeguby!
+ Sprawne wspomaganie, idealna przekładnia (bez luzów).
+ Sportowe poduszki mocowania silnika oraz skrzyni biegów.
+ Sportowe wahacze przednie (zmiana kąta wyprzedzenia, twardsza poduszka niż poliuretan + sztywne podpory).
+ Sportowa belka tylnego zawieszenia przygotowana przez Gieral Motorsport (sportowe poduszki twardsze niż poliuretan, sztywna, wzorowa geometria, na podwójnych łożyskach).
+ Zawieszenie z przodu: “gruby” Bilstein B6 (przygotowane kolumny + nowa sprężyna). Zawieszenie z tyłu: Kayaba AGX z 8 stopniową regulacją (nowe).
+ Pancerne mocowania i gruba płyta duraluminium pod silnikiem.
+ Wydech przelotowy z tłumikiem środkowym i końcowym firmy OMP (optymalny poziom głośności).
+ Flokowana deska rozdzielcza, dodatkowe ręczne sterowanie wiatrakami, instalacja pod dodatkowe oświetlenie na masce.
+ Fotele kubełkowe: OMP z aktualną homologacją oraz MircoST.
+ Pasy 4-pktowe Sparco.
+ Sportowa kierownica z nabą.
+ Dobre oświetlenie wewnętrzne, seryjne halogeny podłączone pod długie światła.
+ Obszerny bagażnik z paskami ściągającymi (mocowanie dużej ilości kół na trening).
+ Samochód po gruntownym przeglądzie, wymieniony olej, płyn hamulcowy.
+ Zdrowe tarcze hamulcowe, z tyłu nowe.
+ Długie szpilki, 4x dystans 2cm (na wyposażeniu)
+ Oryginalne felgi aluminiowe 15” z oponami Toyo R1R.

Uwagi:
- seryjne klocki hamulcowe (do jazdy na czas polecam wyczynowe).
- skrzypią poliuretanowe gumki mocowania stabilizatora (trzeba się przyzwyczaić lub wymienić na seryjne).

Dodatkowe wyposażenie (nie wliczone w cene – oddam za 800zł):
4x koła zimowe 14” z oponami Collins (200 zł),
4x felgi 14” aluminowe do upalania (200 zł),
4x felgi stalowe 14” (2 ładne, 2 zapasowe – 100zł),
zestaw większych zacisków hamulcowych na przód (100zł),
oryginalne sprężyny (200zł),
kilka części zapasowych.

Samochód jest w bardzo dobrej kondycji – „wlewać benzynę i jeździć”. Idealny do nauki jazdy lub do sportu (KJS, Rallysprint, Rajdy 3-ligi*, RPP*). Podziele się wszystkimi informacjami na temat obecnego stanu oraz pełnej historii auta.

* – klatka po wspawaniu 4 rur będzie zgodna z zał.J, z dodatkowym wyposażeniem (gaśnice, fotel pilota, pasy mocowane do klatki) na auto można wyrobić Książkę Samochodu Sportowego.

Więcej zdjęć i cena:
http://racing.pl/saxo/


.czwartek.

ODPOWIEDZ