Subaru Impreza GT 1999, szwajcar , ostatni lift z klasyka. nadwozie GC8, masa własna 1285 kg
SILNIK:
1994 ccm, seryjnie wyposażony w 218 KM/5600 obr 290 Nm/4000 obr, obecnie nie mierzony, ale wróble ćwierkają że coś tam ponad serie się znajdzie.......
UKLAD DOLOTOWY:
IC WRX, BOV Greddy RS
UKLAD WYDECHOWY:
Zmieniony uppipe na wydajniejszy
Downpipe na szerokim kołnierzu owinięty tytanową taśmą DEI
Centerpipe z rezonatorem
Przelot 3" z kwasówki
Końcowy nie pamiętam
UKLAD NAPĘDOWY:
Po tym jak seria się poddała, została zmieniona na rzecz 4.11 z Forestera Turbo 2005r z opcjonalnym wyjściem na chłodnice skrzyni. Nowe sprzęgło Exedy
ZAWIESZENIE:
Bilstein B8 z przodu, tył gwint Teina, carbonowa rozpórka STi, grubszy tylni stablizator
UKLAD HAMULCOWY:
Swap na BB DC Racing, zaciski 8 tłoczkowe przód, 2 tłoczkowe tył. Tarcze nacinane
ŚRODEK:
Fotele MIRCO RS2 FIA - homologacja FIA, Pasy OMP Racing 4M- homologacja ECE, Mocowania Sparco FIA - homologacja FIA, całość zgodna z załącznikiem J
INNE-ELEKTRONIKA:
Jednostka sterująca STi, Wskaźniki AG z peakiem: temp. oleju, ciśnienie oleju, doładowanie, EGT Innovate MTX Dual Function + Zestaw Innovate AFR z zegarem MTX-L, w pełni programowalne z wyjściami na port COM
INNE-DUPERELE:
Halogeny Depo, Chlapacze Sparco, Korek chłodnicy HKS 1.3bar, kierownica momo, gałka momo, osłona pod silnik
Zawsze zalewany olejem MOTUL 300V COMPETITION 15W50.



Cena dla forum 18499 do małej negocjacji :P