[S] Legacy Turbo 91' sedan
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
[S] Legacy Turbo 91' sedan
Witam,
sprzedam Turbodziadka. Jeśli chodzi o konkrety to pozwolę sobię na , w dużej mierze, skopiowanie tekstu z allegro, żeby nie pisać tego samego dwa razy;)
Sprzedaję bo po prostu nie stać mnie na to auto...
"Samochód jest niepozorny i bardzo szybki, do setki na luźnej nawierzchni przyśpiesza poniżej 6 sekund, na asfalcie przy dobrym starcie można zejść do około 5 sekund.
Subaru posiada:
- lekkie koło zamachowe (~ 5800g)
- zwinny i w pełni sprawny silnik z płynami wymienionymi 2 tysiące kilometrów temu (Mobil 5w50)
- ZREGENEROWANĄ niedawno maglownicę (jeszcze z gwarancją)
- przelotowy wydech z szerokim downpipe'm
- zawieszenie Kayaba AGX z regulacją twardości
- podniesione ciśnienie doładowania
- oryginalne aluminiowe felgi
- wskaźnik ciśnienia doładowania
- rozrząd wymieniony około 25 000 km temu
- wymieniona tarcza sprzęgła
- pospawane kielichy tylnego zawieszenia ( mankament tego modelu)
- poliuretanowe poduszki silnika firmy Silver Project
- brak luzów w zawieszeniu , przednie silentblocki zakładałem oryginalne
- sprawne popychacze zaworowe
- podgrzewane przednie fotele
- krótką skrzynię biegów, bez turbodziury pomiędzy pierwszym a drugim biegiem.
Pierwszy bieg w skrzyni terkocze, z powodu uszkodzonego wałka sprzęgłowego (jest to mocniejszy wałek niż oryginalny, żaden z jego zębów nie jest zerwany) z tego co wiem jest to wałek z STI RA.
Z samochodu została wyjęta tylna kanapa i wszystkie wykładziny, które trzymam w garażu i dokładam do auta. Szyberdach został zaspawany.
Do wymiany jest przedni prawy błotnik , do zrobienia jest blacharka: tylne błotniki i progi z tyłu. Do sklejenia przedni zderzak.
Do pomalowania jest dach i wyżej wymienione części.
Samochód daje masę frajdy, szczególnie w zimę:)
Serwisowany w POWERON.
Więcej zdjęć mogę wysłać na maila jak tylko znajdę czas aby je zrobić.(Muszę podjechać do Wiktora, samochód przechodzi wymianę uszczelniacza w skrzyni (tego od półosi))
Telefon kontaktowy : 505 296 742"
Cena 6500 , ewentualnie zamienię na coś ekonomicznego z gazem:P
sprzedam Turbodziadka. Jeśli chodzi o konkrety to pozwolę sobię na , w dużej mierze, skopiowanie tekstu z allegro, żeby nie pisać tego samego dwa razy;)
Sprzedaję bo po prostu nie stać mnie na to auto...
"Samochód jest niepozorny i bardzo szybki, do setki na luźnej nawierzchni przyśpiesza poniżej 6 sekund, na asfalcie przy dobrym starcie można zejść do około 5 sekund.
Subaru posiada:
- lekkie koło zamachowe (~ 5800g)
- zwinny i w pełni sprawny silnik z płynami wymienionymi 2 tysiące kilometrów temu (Mobil 5w50)
- ZREGENEROWANĄ niedawno maglownicę (jeszcze z gwarancją)
- przelotowy wydech z szerokim downpipe'm
- zawieszenie Kayaba AGX z regulacją twardości
- podniesione ciśnienie doładowania
- oryginalne aluminiowe felgi
- wskaźnik ciśnienia doładowania
- rozrząd wymieniony około 25 000 km temu
- wymieniona tarcza sprzęgła
- pospawane kielichy tylnego zawieszenia ( mankament tego modelu)
- poliuretanowe poduszki silnika firmy Silver Project
- brak luzów w zawieszeniu , przednie silentblocki zakładałem oryginalne
- sprawne popychacze zaworowe
- podgrzewane przednie fotele
- krótką skrzynię biegów, bez turbodziury pomiędzy pierwszym a drugim biegiem.
Pierwszy bieg w skrzyni terkocze, z powodu uszkodzonego wałka sprzęgłowego (jest to mocniejszy wałek niż oryginalny, żaden z jego zębów nie jest zerwany) z tego co wiem jest to wałek z STI RA.
Z samochodu została wyjęta tylna kanapa i wszystkie wykładziny, które trzymam w garażu i dokładam do auta. Szyberdach został zaspawany.
Do wymiany jest przedni prawy błotnik , do zrobienia jest blacharka: tylne błotniki i progi z tyłu. Do sklejenia przedni zderzak.
Do pomalowania jest dach i wyżej wymienione części.
Samochód daje masę frajdy, szczególnie w zimę:)
Serwisowany w POWERON.
Więcej zdjęć mogę wysłać na maila jak tylko znajdę czas aby je zrobić.(Muszę podjechać do Wiktora, samochód przechodzi wymianę uszczelniacza w skrzyni (tego od półosi))
Telefon kontaktowy : 505 296 742"
Cena 6500 , ewentualnie zamienię na coś ekonomicznego z gazem:P
Re: [S] Legacy Turbo 91' sedan
Zapomiałem dodać, że samochód posiada pompę paliwową Walbro, pękniętą prawą przędnią lampę ( dokładam klosz na wymianę) , OC do lutego, przegłąd jest.
Re: [S] Legacy Turbo 91' sedan
Żeby nie robić nowego wątku to teraz ja sprzedam tego Turbodziada
Skrzynia już nie terkocze bo szybko pozbyłem się 1szego biegu i teraz jest z Wrxa w obudowie 754 , doszło tez sprzegło exedy stg1,i tylny dyfer wyjęte z angola 90tys mil.
wymieniony olej w silniku, skrzyni i dyfrze- millers. Wymienione zaciski przód na większy dwutłok ze świeżymi klockami.
Lampa wymieniona. Do zrobienia są przednie gumy w zawieszeniu i zbieżność.
Bolid nie grzeszy wyglądem ale mechanicznie bardzo zdrowy, szybki i pięknie brzmi.
Cena 8500
Skrzynia już nie terkocze bo szybko pozbyłem się 1szego biegu i teraz jest z Wrxa w obudowie 754 , doszło tez sprzegło exedy stg1,i tylny dyfer wyjęte z angola 90tys mil.
wymieniony olej w silniku, skrzyni i dyfrze- millers. Wymienione zaciski przód na większy dwutłok ze świeżymi klockami.
Lampa wymieniona. Do zrobienia są przednie gumy w zawieszeniu i zbieżność.
Bolid nie grzeszy wyglądem ale mechanicznie bardzo zdrowy, szybki i pięknie brzmi.
Cena 8500
Re: [S] Legacy Turbo 91' sedan
Może na zamianke pójdzie? W sumie nie mam subaru ale moje pudełko całkiem fajnym autkiem jest.,.wiec jak cos to moglibyśmy dobić targu 

Re: [S] Legacy Turbo 91' sedan
Czy na większy dwutłok czyli tarcza 294mm wchodzi felga 15" taka jak na foto?
Re: [S] Legacy Turbo 91' sedan
Też mi się tak wydaje, stąd pytanie o felgi.
Jeśli te z foto są na sprzedaż oddzielnie to poproszę o cenę na pw.
Jeśli te z foto są na sprzedaż oddzielnie to poproszę o cenę na pw.
-
Wielki Szu
- 0 gwiazdek
- Auto: Sorento V6
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: [S] Legacy Turbo 91' sedan
Z ciekawości zapytam.
Blachy od Legacy NA z tych samych roczników będą pasowały do Turbodziada?
Blachy od Legacy NA z tych samych roczników będą pasowały do Turbodziada?
Re: [S] Legacy Turbo 91' sedan
Mogę dorzucić w cenie Legacy 2.0 1993 z gazem, kupiłem z myślą o częściach lub przekładce ale Jazda za 20zł na 100km okazała się nie najgorsza, w aucie działa wszystko nawet hill holder, jedynie klima do nabicia- chłodzi ale słabo, świeży olej motul, filtry, świece, kable, wyprana tapicerka, nowe gumowe dywaniki. Rozrząd zmieniony przy 270 tys teraz jest 306.
- Użytkownicy, którzy polubili ten post :
- michaal0009 (23 gru 2018, o 02:34)
Re: [S] Legacy Turbo 91' sedan
nowa cena na turbo 6800
wolnyssak 2400
kontakt najlepiej tel 790510484
wolnyssak 2400
kontakt najlepiej tel 790510484