[S] Forester S-Turbo Manual Bezwypadkowy
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
[S] Forester S-Turbo Manual Bezwypadkowy
Subaru Forester S-Turbo Bezwypadkowy - zapraszam z miernikiem.
tel. 791-891-892
Dane podstawowe:
• silnik: 2.0 Turbo 170KM
• rok produkcji: 1998
• skrzynia: Manualna
• Przebieg: 221 500
Dokumentacja:
• OC ważne do kwietnia 2016 roku
• Przegląd do kwietnia 2016 roku
• Książka serwisowa
• Karta pojazdu
Wyposażenie:
• Centralny zamek z pilotem
• klimatyzacja
• podgrzewane siedzenia
• podgrzewana tylna oraz przednia szyba w okolicach wycieraczek
• spryskiwacze reflektorów
• halogeny przeciwmgielne
• szyberdach panoramiczny
• podłokietniki przednich siedzeń
• regulowana kierownica
• elektryczne szyby x4
• kompas z barometrem, wysokościomierzem oraz termometrem
• ABS
• Roleta bagażnika
• Oryginalne aluminiowe 16 calowe felgi SUBARU
• Welurowa tapicerka
• 2 kluczyki + pilot oryginał
• Hak Thule
• 4 poduszki powietrzne Kierowcy pasażera i po jednej w fotelach przednich
• spoiler,
• chlapacze,
• listwy progowe (rury chromowane)
• kangur
Dodatkowe informacje:
• opony GoodYear 4seazons po 6.5-7mm
• w aucie nie było palone (ani ja ani poprzedni właściciel nie palił w aucie)
• auto osobiście sprowadziłem w kwietniu 2014 roku, posiadam książkę serwisową, zagraniczny dokument potwierdzający przegląd techniczny z dnia 26.09.2012r.(przegląd na dwa lata) w którym jest wskazany przebieg 175 055km, więc obecny przebieg 221 500km jest jak najbardziej autentyczny
• Klima sprawna
• cała elektryka sprawna
• wnętrze zadbane bez przetarć, dziur i wypaleń
• Radio SONY CDX-GT33U mp3/CD, łącza USB/AUX
Co było robione za ostatnie 1.5 roku:
przy 202000 km:
• rozrząd
• paski klinowe
• klocki przód oraz tył
• tarcze przód oraz tył
• płyn hamulcowy
• amortyzatory przód oraz tył (amortyzatory zwykłe bez SLS)
• sprężyny przód oraz tył
204 000km:
• Uszczelki pokrywy zaworów
• Naprawiona skrzynia biegów tj. przesuwka 5-go biegu. Jest po inspekcji. Zalana olejem 75W90 GL-5)
• Przy okazji wymieniono łożysko koła zamachowego
• Wał napędowy sprawdzony na wyważarce
• Nowe łożysko oporowe + regeneracja sprzęgła w znanym zakładzie (niestety regeneracja nie udana – był problem z wysprzęglaniem po dłuższej jeździe, objawy się nasilały więc po paru tyś. km. …)
210 000 km:
• Komplet nowego sprzęgła EXEDY 2022 (tarcza, docisk, łożysko)
• Nowy wysprzęglik
• Nowy przewód elastyczny pompa sprzęgła-wysprzęglik
• Pompa sprzęgła zregenerowana (przy okazji)
• Nowy płyn w układzie wysprzęglania,
• Łączniki stabilizatorów przód/tył
• osłona przegubu,
• pokrywa separatora oleju za kołem zamachowym,
• Filtr paliwa
212 500 km
• Olej silnikowy 5W30
• Filtr oleju
• Olej w dyfrze 75W90
• Regulacja maglownicy
• Nowe osłony drążków kierowniczych
213 000km
• Świece NGK PFR6B
• Czujnik spalania stukowego
• Filtr powietrza
218 000 km -
Chłodnica była oryginalna od nowości – przed wyjazdem na narty okazało się że zaczyna delikatnie puszczać na łączeniu plastiku z aluminium - zamiast zakładać chiński zamiennik chłodnica trafiła do profesjonalnego zakładu gdzie dostała aluminiowy zbiornik (jest gwarancja).
• - Chłodnica wody (nowy płyn)
• - Końcówki drążków FEBI
• - Drążki kierownicze FEBI
• - Geometria
221 000km
• Łączniki stabilizatorów przód
Olej wraz z filtrem jest przygotowany i przy 222500 km zostanie wymieniony.
Jest pełnowymiarowe koło zapasowe, podnośnik, apteczka, gaśnica.
Auto jest całkowicie sprawne, w każdej chwili można ruszać w drogę.
Silnik chodzi cicho i równomiernie, skrzynia bez zgrzytów, zawieszenie bez luzów.
Co do rzeczy które można zrobić (ale nie jest to pilne) – małą zaprawkę na dachu przy szybie (bez ściągania szyby) dach był sprawdzany miernikiem lakieru i ma jedną warstwę oryginalnego lakieru. Poza tym miejscem nadwozie nie wymaga żadnej ingerencji nigdzie nie widać rdzy.
Forester ma oryginalny tłumik (szczelny) ale posiadam też odrobinę głośniejszy tłumik z tzw. kwasówki, który z powodzeniem można zamontować w celu wydobycia bardziej charakternego dźwięku.
Auto do obejrzenia w Warszawie.
Cena 16 000 zł.
tel. 791*891*892
tel. 791-891-892
Dane podstawowe:
• silnik: 2.0 Turbo 170KM
• rok produkcji: 1998
• skrzynia: Manualna
• Przebieg: 221 500
Dokumentacja:
• OC ważne do kwietnia 2016 roku
• Przegląd do kwietnia 2016 roku
• Książka serwisowa
• Karta pojazdu
Wyposażenie:
• Centralny zamek z pilotem
• klimatyzacja
• podgrzewane siedzenia
• podgrzewana tylna oraz przednia szyba w okolicach wycieraczek
• spryskiwacze reflektorów
• halogeny przeciwmgielne
• szyberdach panoramiczny
• podłokietniki przednich siedzeń
• regulowana kierownica
• elektryczne szyby x4
• kompas z barometrem, wysokościomierzem oraz termometrem
• ABS
• Roleta bagażnika
• Oryginalne aluminiowe 16 calowe felgi SUBARU
• Welurowa tapicerka
• 2 kluczyki + pilot oryginał
• Hak Thule
• 4 poduszki powietrzne Kierowcy pasażera i po jednej w fotelach przednich
• spoiler,
• chlapacze,
• listwy progowe (rury chromowane)
• kangur
Dodatkowe informacje:
• opony GoodYear 4seazons po 6.5-7mm
• w aucie nie było palone (ani ja ani poprzedni właściciel nie palił w aucie)
• auto osobiście sprowadziłem w kwietniu 2014 roku, posiadam książkę serwisową, zagraniczny dokument potwierdzający przegląd techniczny z dnia 26.09.2012r.(przegląd na dwa lata) w którym jest wskazany przebieg 175 055km, więc obecny przebieg 221 500km jest jak najbardziej autentyczny
• Klima sprawna
• cała elektryka sprawna
• wnętrze zadbane bez przetarć, dziur i wypaleń
• Radio SONY CDX-GT33U mp3/CD, łącza USB/AUX
Co było robione za ostatnie 1.5 roku:
przy 202000 km:
• rozrząd
• paski klinowe
• klocki przód oraz tył
• tarcze przód oraz tył
• płyn hamulcowy
• amortyzatory przód oraz tył (amortyzatory zwykłe bez SLS)
• sprężyny przód oraz tył
204 000km:
• Uszczelki pokrywy zaworów
• Naprawiona skrzynia biegów tj. przesuwka 5-go biegu. Jest po inspekcji. Zalana olejem 75W90 GL-5)
• Przy okazji wymieniono łożysko koła zamachowego
• Wał napędowy sprawdzony na wyważarce
• Nowe łożysko oporowe + regeneracja sprzęgła w znanym zakładzie (niestety regeneracja nie udana – był problem z wysprzęglaniem po dłuższej jeździe, objawy się nasilały więc po paru tyś. km. …)
210 000 km:
• Komplet nowego sprzęgła EXEDY 2022 (tarcza, docisk, łożysko)
• Nowy wysprzęglik
• Nowy przewód elastyczny pompa sprzęgła-wysprzęglik
• Pompa sprzęgła zregenerowana (przy okazji)
• Nowy płyn w układzie wysprzęglania,
• Łączniki stabilizatorów przód/tył
• osłona przegubu,
• pokrywa separatora oleju za kołem zamachowym,
• Filtr paliwa
212 500 km
• Olej silnikowy 5W30
• Filtr oleju
• Olej w dyfrze 75W90
• Regulacja maglownicy
• Nowe osłony drążków kierowniczych
213 000km
• Świece NGK PFR6B
• Czujnik spalania stukowego
• Filtr powietrza
218 000 km -
Chłodnica była oryginalna od nowości – przed wyjazdem na narty okazało się że zaczyna delikatnie puszczać na łączeniu plastiku z aluminium - zamiast zakładać chiński zamiennik chłodnica trafiła do profesjonalnego zakładu gdzie dostała aluminiowy zbiornik (jest gwarancja).
• - Chłodnica wody (nowy płyn)
• - Końcówki drążków FEBI
• - Drążki kierownicze FEBI
• - Geometria
221 000km
• Łączniki stabilizatorów przód
Olej wraz z filtrem jest przygotowany i przy 222500 km zostanie wymieniony.
Jest pełnowymiarowe koło zapasowe, podnośnik, apteczka, gaśnica.
Auto jest całkowicie sprawne, w każdej chwili można ruszać w drogę.
Silnik chodzi cicho i równomiernie, skrzynia bez zgrzytów, zawieszenie bez luzów.
Co do rzeczy które można zrobić (ale nie jest to pilne) – małą zaprawkę na dachu przy szybie (bez ściągania szyby) dach był sprawdzany miernikiem lakieru i ma jedną warstwę oryginalnego lakieru. Poza tym miejscem nadwozie nie wymaga żadnej ingerencji nigdzie nie widać rdzy.
Forester ma oryginalny tłumik (szczelny) ale posiadam też odrobinę głośniejszy tłumik z tzw. kwasówki, który z powodzeniem można zamontować w celu wydobycia bardziej charakternego dźwięku.
Auto do obejrzenia w Warszawie.
Cena 16 000 zł.
tel. 791*891*892
- Załączniki
Ostatnio zmieniony 24 sie 2015, o 10:42 przez vakeT, łącznie zmieniany 8 razy.
Re: [S] Forester S-Turbo Manual Bezwypadkowy
W rozliczeniu przyjmę Honde CBR 900 sc28, sc33 przerobioną na streetfighter
lub
zamienię na auto miejskie benzyna/gaz koniecznie w automacie .
UP
lub
zamienię na auto miejskie benzyna/gaz koniecznie w automacie .
UP
- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: [S] Forester S-Turbo Manual Bezwypadkowy
CCC cena czyni cuda , zejdż "trochę" i zacznie się pewnie dopiero rozmowa 

Re: [S] Forester S-Turbo Manual Bezwypadkowy
Nie da się nie zgodzić - cena nie jest niska ale auto też niczego sobie - bez niespodzianekdarecki1981 pisze:CCC cena czyni cuda , zejdż "trochę" i zacznie się pewnie dopiero rozmowa

W każdym razie dzięki za zainteresowanie i sugestie.
Nowa cena 15 500 zł. - może nie o taką chodziło ale zawsze coś

Re: [S] Forester S-Turbo Manual Bezwypadkowy
Olej wraz z filtrem wymieniony.
Obecnie auto można oglądać w Giżycku.
Obecnie auto można oglądać w Giżycku.
Re: [S] Forester S-Turbo Manual Bezwypadkowy
Dziś zakupiony nowy japoński akumulator YUASA YBX5005 65Ah 550A gwarancja na 3 lata. Sprawdzone napięcie ładowania ~14,25
Re: [S] Forester S-Turbo Manual Bezwypadkowy
W weekend będę w okolicach Giżycka - gdyby ktoś był chętny obejrzeć autko.
- Login jest zajęty
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Kraina ziemniaka
- Auto: Forester SF5 JDM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: [S] Forester S-Turbo Manual Bezwypadkowy
Aktualne? Jeśli tak to:
- kto wstawił tego grilla i dlaczego?
- bierze olej?
- kiedy rozrząd był robiony?
- kto wstawił tego grilla i dlaczego?
- bierze olej?
- kiedy rozrząd był robiony?
Metallica skończyła się na Kill'Em All a Forester na SF5.
Re: [S] Forester S-Turbo Manual Bezwypadkowy
- grill był.Login jest zajęty pisze:Aktualne? Jeśli tak to:
- kto wstawił tego grilla i dlaczego?
- bierze olej?
- kiedy rozrząd był robiony?
- na wymianę kupuję 5l i starcza razem z dolewką - Często sprawdzam poziom i zauważyłem, że po 7000km od wymiany dolewam.
- dokładnie rozrząd był robiony 6.12.2013 - przy przebiegu 201 045km
Re: [S] Forester S-Turbo Manual Bezwypadkowy
Auto sprzedane! Pozdrawiam nowego właściciela, niech służy długo.