[S] Forester SG 2.0X n/a - 2004 rok Lublin

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
TOMA52
Awatar użytkownika
3 gwiazdki
Lokalizacja: Lublin
Auto: Był Forester SG jest Impreza GH
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

[S] Forester SG 2.0X n/a - 2004 rok Lublin

Post 11 mar 2016, o 11:44

Obrazek

Subaru Forester 2.0 X, rok porodukcji 2004, I rejestracja w Niemczech 2004. Jeden właściciel przede mną, starszy pan wg. briefu.
Sprowadzony przeze mnie do PL na kołach - maj 2008, przebieg 74000 km, książka serwisowa.
Przebieg autentyczny, wydruki z niemieckiego badania technicznego TUV z wpisanym przebiegiem.



Silnik 2.0 N/A (bez turbo), 125 KM, 196 Nm, SOHC - tania regulacja zaworów na śrubki, b. dobrze znosi LPG, gdyby ktoś chciał założyć.

Przebieg:
do 1.10.2012 auto uzywane jako drugie, miejskie dla żony
- 1.10.2012 - 101000 km
- kwiecień 2015 - 142000 km
- październik 2015 - 153000 km
- marzec 2016 - 159500 km


Średnie spalanie 10,4 l/100km na BP Ultimate 98 / BP 95, minimalne w trasie 7,9 l/100km, maks. w mieście 13,5 l/100km.
Autostrada 140-150 km/h: 12,3 l/100km przy wietrze, 11,6 bez wiatru

W 2011 roku robiony rozrząd z pompa wody. Pasek Mitsuboshi, rolki Ruville, pompa GMB.

W 2013 roku wymienione tylne zawieszenie na Kayaba (amortyzatory lub sprężyny). Sprężyny oryginalne są zachowane, gdyby ktoś chciał powrócic do SLS-sów. Przednie tarcze Brembo i klocki Ferodo.

Elementy wymieniane na bieżąco: łączniki stabilizatorów z przodu, gumy stabilizatora z przodu, łożysko tylnego prawego koła, prawa tylna tuleja przedniego wahacza.

Czerwiec 2014 - wygłuszenie matami drzwi, tylkej klapy i podłogi bagażnika, wymiana lewego boczka siedzenia kierowcy - zawsze jest popękany w tym wieku
Lipiec 2014 - zrobiona konserwacja podwozia, nadkola itp.
Styczeń 2015 / 139000 km: wymiana kabli zapłonowych Denso (pogryzione przez kunę), wymiana uszczelek pod dekle, śruby i świece (uszczelki OEM) i regulacja zaworów.
Marzec 2015 - wymiana brzęczących osłon katalizatorów (nowe OEM z ASO) i przy okazji sondy lambda (Denso) - stara sonda nie przeżyła demotażu oraz wymiana żarówek podświetlenia panelu klimy OE z ASO
Październik 2015 / 153000 - lewa tylna tuleja przedniego wahacza, filtr paliwa, świece
Styczeń 2016: wymiana żarówek podświetlenia zegarów: 2721 OSR oraz 2821 OSR (w3w), jeszcze są 2721MF OSR, wymiana płynu do wspomagania (Motul Multi ATF),
Luty 2016: 158000 - wymiana oleju w skrzyni i tylnym moście: Millers TRX Synth 75w90


2 komplety kół:
- letnie 17" Uniroyal Rainsport 225/50R17 - ostatni sezon, ok. 2,5 mm bieżnika, ale trzymają na mokrym i suchym bez zastrzeżeń
- zimowe 15" BF Goodrich Winterslalom 205/70R15 na felgach stalowych oryginalnych, malowanych proszkowo pod kolor listew bocznych - bieżnika sporo ok 7 mm.
- dodatkowo używane opony wielosezonowe Vredestein Quatrac 5 225/50R17 98V, DOT 4014, 6,8 mm bieżnika - cena nowej 1 sztuki to 1000 zł.

Hak (używany tylko do bagazników rowerowych).
Oryginalna wykładzina gumowa bagażnika, oryginalna krata "dla psa" - nie mam psa, tak przyjechał z DE.

Radio od Imprezy 2 DIN (kaseta + CD).
Zestaw głosnomówiący Bluetooth - Nokia cK-7W.

W Niemczech auto miało przygodę parkingową, malowany przedni prawy błotnik, malowany zderzak, ale tylko prawa strona. Zderzak od środka nie reperowany (mam zdjęcie), czyli uszkodzenie było bardzo powierzchniowe. Cały zderzak pomalowałem strukturą, żeby prawa strona się nie odróżniała.

Przygody w Polsce:
- zadarta plastikowa listwa boczna drzwi prawych przednich (panel) - "pospawana" i pomalowana, drzwi (blacha pod panelem) bez uszkodzeń
- szkoda parkingowa w czerwcu 2013, zarysowany lewy bok na wysokości okien: naprawa z OC sprawcy, na oryginalnych nowych częściach: wymienione wszystkie szyby boczne, wymieniony tylny lewy błotnik, lakierowana częściowo klapa bagażnika, wymienione listwy boczne i uszczelka drzwi - posiadam zdjęcia uszkodzeń i z procesu naprawy. Wszystkie części poszły oryginalne i nowe (z ASO).
- niestety lewy bok wkrótce potem zarysowany kluczem przez "życzliwego" - przednie drzwi polerka, tylne i tylny błotnik naprawa "smart"

Do pełni szczęścia:
Wymiana dywanu w kabinie (2 przetarcia) - dokładam używany, ale cały drugi dywan.

Obecnie auto nie wymaga nakładów.

Najbliższe wydatki:
- za 3000 km serwis olejowy (przy 162500 - wymieniam co 12500 km) + płyn hamulcowy
- za 2 lata rozrząd lub przy 200000 km (poprzedni był przy 7 latach i 95000, wymiana co 7 lat lub 105000 km)
- za 4 lata olej w skrzyni i dyfrze (lub za 60000 km)

Przebieg około 159500 km na dzisiaj.
Cena 21500 zł, ew. 20500 zł bez opon Vredestein. Nie ma ciśnienia na sprzedaż, więc raczej nie do negocjacji. Umowa kupna - sprzedaży.
Telefon: 798 906 25 cztery
Mail: t k a r s k (małpa) gmail (kropka) com


Galeria zdjęć: https://picasaweb.google.com/1145564102 ... directlink
Ostatnio zmieniony 11 mar 2016, o 12:01 przez TOMA52, łącznie zmieniany 2 razy.


http://Motoroils.pl - najlepsze oleje MOTUL i Millers Oils, filtry, części nie tylko do Subaru.
Zniżki dla Forum: http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=4&t=7446
Tanie wycieraczki: http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=5&t=10407

komor
Awatar użytkownika
3 gwiazdki
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Forester SG 2.0X MY03
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: [S] Forester SG 2.0X n/a - 2004 rok Lublin

Post 11 mar 2016, o 11:54

Możesz podać jakie dopuszczalne rozmiary kół/opon masz wypisane na etykietce na słupku bocznym kierowcy?

TOMA52
Awatar użytkownika
3 gwiazdki
Lokalizacja: Lublin
Auto: Był Forester SG jest Impreza GH
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: [S] Forester SG 2.0X n/a - 2004 rok Lublin

Post 11 mar 2016, o 13:29

Hej, na słupku są podane wartości ciśnienia dla kół 15" i 16" (maks. 215/60R16).
Natomiast pierwszy właściciel posłużył się homologacją dla kół, które założył. Mam wydruk z jakiegoś niemieckiego urzędu (?), w którym jest napisane, że koła 17", które są założone mogą być legalnie używane w Foresterze SG od 92 kW mocy (czyli w moim).
http://Motoroils.pl - najlepsze oleje MOTUL i Millers Oils, filtry, części nie tylko do Subaru.
Zniżki dla Forum: http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=4&t=7446
Tanie wycieraczki: http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=5&t=10407

TOMA52
Awatar użytkownika
3 gwiazdki
Lokalizacja: Lublin
Auto: Był Forester SG jest Impreza GH
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: [S] Forester SG 2.0X n/a - 2004 rok Lublin

Post 12 mar 2016, o 16:09

Sprzedane!
http://Motoroils.pl - najlepsze oleje MOTUL i Millers Oils, filtry, części nie tylko do Subaru.
Zniżki dla Forum: http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=4&t=7446
Tanie wycieraczki: http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=5&t=10407

ODPOWIEDZ