Poniżej cała historia samochodu ze mną.
Auto zakupione przeze mnie w maju 2014 roku na forum z przebiegiem około 175000 km. Zaraz po zakupie to jest w czerwcu 2014 przeszło pełny przegląd w nie-ASO w Mysiadle i wymienione zostało:
- filtr powietrza
- mocowanie dyfra whiteline
- świece
- uszczelka downpipe
Pomimo iż rozrząd był wymieniany przy 159 tys. km zajrzeliśmy też do niego bo poprzedni właściciel jeździł nim okazjonalnie i wymienione zostały:
- napinacz paska rozrządu
- pasek rozrządu
- uszczelniacze wałka rozrządu
- wszystkie inne paski
- uszczelniacz wału korbowego
Silnik wymagał też uszczelnienia i wymieniono wszystkie uszczelki pokryw zaworów wraz z śrubami pokryw zaworów
W międzyczasie wleciał do auta downpipe H&S na szerokim kołnierzu ze sportowym katem, centerpipe nie pamiętam już jakiej firmy i backbox od prodrive'a, oraz lampy tylne JDM.
W lipcu 2015 roku wymieniona została pompa paliwa na Walbro 255, w związku planowanym strojeniem przez człowieka z Mapteku, które odbyło się w grudniu 2015. Wynik strojenia to 255KM i 350NM.
W grudniu 2015 zostały zakupione nowe opony zimowe Nokiam WR D4 przy przebiegu 198 tys km, więc są prawie nowe i w kwietniu Subaru przeszło ostatni serwis przy 199,5 tys km i zostały wymienione:
- tarcze przód Brembo gładkie
- klocki przód Hawk HPS
- tarcze tył Ferodo
- klocki tył OMP R&S
- osłony przegubu wewnętrznego i zewnętrznego
- sworzeń wachacza
- amortyzatory tył Kayaba razem z mocowaniami, osłonami
- mocowanie przekładni kierowniczej
Jak widać wszystko jest porobione, nic tylko wsiadać i cieszyć się jazdą. Cena za Subaru to 19 500 zł do jakichś tam negocjacji. Podliczając faktury za ostatni rok + strojenie wychodzi włożone około 8 tys zł, więc kupujący nie będzie musiał się martwić o pakiet startowy bo wszystko jest porobione, olej wymieniony 3 tys. km temu.
Kontakt pod 500 489 389 lub priv








