Auto w moim (lub żony) posiadaniu od 2009, osobiście sprowadziłem z Niemiec z przebiegiem 129 000 km.
Przebieg 241000 km
-125 kM
- lpg stag300
- skóra
- pełna elektryka
- podgrzewane fotele
- klimatyzacja
- i pozostałe opcje typowe dla tego modelu
- 2 tłoczkowy zacisk przód i tarcze 278mm - było 260mm i jeden tłoczek
- stabilizator tył z GT
- większość zawieszenia na poliuretanach
- kolektor i katalizator przełożony z imprezy 2005 - w starym posypały się osłony
-zderzak gt 99, wesem dalekosieżne
- książką serwisowa do 120 tys, później wpisy tylko przeze mnie
Serwisy:
- sprzęgło 140 tys
- rozrząd 170 tys
- tarcze klocki przód -
- oleje silnik, dyfer , skrzynia - zgodnie z serwisówką co 12,5tys i 50tys, czyli ostatnio przy 137,5 tys i 100tys , zawsze motul x- cess 5w40,
- klima nie serwisowana, wciąż chłodzi - słabiej niż wcześniej ale daje rade, filtr kabinowy wymieniony rok temu
- cewka + kable zapłonowe
- sonda lambda x 2, obecnie jest zamiennik NGK
- wymieniony reduktor LPG i wtryski
- tuleje zawieszenia przód wszystkie, tył wahacze, przednie mocowanie dyfra, gumy maglownicy, poduszki skrzyni i silnika
Wady:
- ruda na prawym tylnym nadkolu
- malowany z przodu i z tyłu, stłuczki i jedno pole - dzwon z przodu na zdjeciu
- przedni zderzak polakierowany na nierówne podłoże
- w zimie padła tylna wycieraczka
- nie działa silnik spryskiwacza reflektorów
- rysy na szybie kierowcy - od prowadnic
- lpg pracuje w konfiguracji: 3czylindry LPG 1 benzyna; Umarł jeden wtryskiwacz LPG i po wymianie 1 szt nie udało mis ie go zestroić - pracuje nierówno na 4 cylindrach zasilanych LPG
Auto jeździ i robi trasy - parę razy w roku odwiedzam z dzieciakami babcie na wschodzie Polski. Spala 10- 14 l LPG /100km. Oleju miedzy wymianami nie muszę dolewać wcale.
Ze względu na poliuretan w zawieszeniu i mocowaniu dyra -jest głośne przy prędkościach powyżej 100km/h
Po wymianie sprzęgła (140 tys km, MTS Dzierżoniów) pojawiło się głuche łupniecie przy strzale ze sprzęgła lub mocnym kopnięciu gazu - walczyłem z tym parę lat bez skutku (bez udziału warsztatów, stąd wymian kompletnego zawieszenia napędu, podmieniałem tez tylny dyfer - jest to w wątku na forum) i dałem sobie spokój.
Obecnie do ogarnięcia są tylko wtryskiwacze LPG, tylna wycieraczka i ruda na nadkolu.
Mam trochę części ( kolektor, katalizator, przepustnica, cewki, szyba kierowcy i pasażera i inne) i letnie kola Nokian z 2015r na złotych 16" - 2szt 6mm, 2 szt 3mm(zjechane od srodka - nie ustawiłem zbiezmosci przez 3 m-c po wymianie gum maglownicy), jedna felga lekko skrzywiona . Wyceniam całość na 500 PLN
Impreza trochę za mala na dwoje dzieci z tylu - kupiłem 2 tyg temu Outbacka ;]
Cena 5400PLN - do 17.05.2017 - później kończy się OC i cena skoczy do 6500 PLN bo będę miał więcej czasu sprzedaż.
Mogę zamienić na jakiś motocykl - enduro, supermoto lub naked 600ccm lub więcej
Druga opcja zamiany to Mantra M6/ Delta 2/3 -rozmiar M/L - L, Supair DELIGHT lub cos podobnego.
Lubie ten samochód, nigdy mnie nie zawiódł. W dobre ręce oddam taniej;]
Na razie nie umyty i nieposprzątany - spieszy mi się przed 17.05
Opis jeszcze uzupełnię.
Do obejrzenia we Wrocławiu - Psie Pol
tel 500155943
Mateusz


















