Forum Subaru

Przejdź do zawartości

[K] szukam Forestera XT

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!

Post 12 sty 2018, o 21:19

Witam,

przyszedł czas kiedy w końcu mogę sobie pozwolić na spełnienie jednego z marzeń - zakup Subaru :D
Toteż kupię Forestera - koniecznie XT. Celuję w IV generację - roczniki 2013-2015 lub ewentualnie III - 2011-2-2012.
No chyba że trafi się jakiś WRX/Outback(najchętniej 3.6L) a żona zmięknie.....

zapraszam do kontaktu

pozdrawiam
Kamil
limak14
0 gwiazdek
 
  

Post 15 sty 2018, o 10:09

Spójrzcie proszę na poniższe oferty, może z samych zdjęć doradzicie czy warto się nimi interesować.

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-fo ... zqxkx.html

ewentualnie:

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-fo ... zhZIp.html

z góry dzięki!
limak14
0 gwiazdek
 
  

Post 15 sty 2018, o 10:19

Pierwszy ładne ma zdjęcia. Drugi też. Z samych zdjęć warto się zainteresować. Ale jak się przejdzie do opisu,to tego kanadyjczyka bym sobie odpuścił. Nie wiem czy ten sprzedający, ale w Białymstoku ostatnio kilka pomiętych amerykańskich przystanków przerobili na ładne Subaru.
pegi
6 gwiazdek
 
Auto: 3H4+2H6:)
  

Post 26 sty 2018, o 11:57

Byłem obejrzeć tego: https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-fo ... zqxkx.html
Niestety zniszczony w srodu(wszedzie rysy, ranio niefarbryczne plus jakies dodatkowe niestandardowe gadzety, tuning wewnetrzny typiu listwwy w tapicerce ala carbon ktore niestety sa w slabym stanie) i tuning zewnetrzny mocno mnie zniechecil. Ogolnie auto nie wygladalo na zadbane plus jezdzilo sie slabo.
Drugie z linka odpuscilem - troche daleko ode mnie.

Znalazlem za to cos blizej mnie:
wykracza ponad budzet ale moze warto: https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-fo ... yYvaj.html
bialy: https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-fo ... zulqr.html
niebieski: https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-fo ... ze5KS.html

wolalbym czarne/niebieskie ale w uzywanym o kolor nie bede narzekal jezeli mechanicznie bedzie ok. Co myslicie? Czegos sie obawiac ze zdjec?
limak14
0 gwiazdek
 
  

Post 26 sty 2018, o 13:47

z takim pitosem to ja bym sprowadzał Forka z RFNu :whistle:
gimnazjalista,12latek,żonaty,dwójka dzieci,bez szkoły,bolszewik,płatny troll PiSu, "patryjota",faszysta,sterowany z Nowogrodzkiej,V kolumna Rosji,rżący rumak,prowadzący przez agenta, Bezmózgi yeti,antysemita-wszystko w jednej osobie
gumas_72
6 gwiazdek
 
Ostrzeżenia: 3
  

Post 26 sty 2018, o 14:27

o kurde... starzeje sie bo nie rozumiem slangu :D

rozwin mysl jeszcze raz, bardziej po polskiemu :)

jezeli chodzi o hajs i import to rozwazalem USA/Kanada ale po obliczeniach wychodzi mi ze to sie nie oplaca za bradzo.... chyba ze cos zle sprawdzam/licze.
limak14
0 gwiazdek
 
  

Post 27 sty 2018, o 07:28

Chodziło mu o to że z takimi pieniędzmi można sprowadzić auto z Niemiec, jeżeli dobrze rozumiem ;)
qb88
0 gwiazdek
 
Auto: forester
  

Post 5 lut 2018, o 17:20

Witam,

zastanawiam sie nad pnizszym egzemplarzem:
https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-fo ... zoLEV.html
USA, zdjecia sprzed widzialem, dostal galezia - oberwala przednia szybka, maska, reflektor, lusterka. Ogolenie sama blacharka, bez uszkodzen wnetrza/elementow silnika.
Myslicie, ze warto sie zainteresowac? Ktos kojarzy tego sprzedawce(zarzeka sie, ze sprzedal juz ponad 50 subaru)?.

Niemiecki rynek tez przegladam, ceny podobne.

pozdrawiam
Kamil
limak14
0 gwiazdek
 
  


Powrót do Ogłoszenia: Samochody

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości