

Ja bym z tym problemu nie miał, ale oczywiście jak uważaszccwrc pisze:Nikt mnie jeszcze z kobietą nie pomylił, nie zaryzykuję zmiany nawet dla ogromnej "frajdy z jazdy"![]()
996 okres najniższych cen ma już za sobą, od pewnego czasu zaczęło iść w górę. 997 za to jeszcze spada, chociaż nadal trochę od 996 jest droższe. Się zobaczy.Piter 35 pisze: 996 czy 997
Eeee, ciut rzadki i drogiChloru pisze:Stawiam na 959
To prawda , obserwuje rynek Japoński i Niemiecki i ceny 996 spokojnie dorównują 997 .jarmaj pisze: 996 okres najniższych cen ma już za sobą, od pewnego czasu zaczęło iść w górę. 997 za to jeszcze spada, chociaż nadal trochę od 996 jest droższe. Się zobaczy.
CC mniej niż GT - mniej blachy do zjedzenia. Jest już z przekładką, ale Częstochowa:jarmaj pisze:Całe szczęście, że te Fiaty w ogóle nie rdzewieją![]()
Popularną i sensowną przeróbką jest tu wstawienie silnika 1,2 86KM. No ale to kolejne koszty.
Mi się zawsze bardzo podobał 928 GTSjarmaj pisze: Chloru napisał(a):
Stawiam na 959
Eeee, ciut rzadki i drogi