Subaru Impreza GT MY00 [SPRZEDANY]
: 10 sty 2013, o 11:06
Z wielką niechęcią wystawiam ogłoszenie o sprzedaży. Zmiany od paru miesięcy w pracy wymuszają taki ruch ale też chcę pozbierać fundusze.
To moje spełnienie marzeń o Imprezie. Osoby z Wrocławia znają samochód. Myślę, że to jeden z najlepszych seryjnych GT w PL.
Subaru Impreza GT rocznik 2000. Data produkcji 1999.07.21, modelowo 2000.
Sprowadzony przez poprzedniego właściciela 08.2008 ze Szwajcarii jako totalna seria przy przebiegu 80.000km.
Kupiłem go w Warszawie w 2011 roku od forumowicza the.wolf z kropki.
Jest książka serwisowa z CH oraz historia przeglądów juz PL.
Auto znane w Warszawskim 4T po sprowadzeniu zebrał same pochlebne opinie.
przebieg: 144.500km
moc 243,8 KM @6071 , moment: 309,3 Nm @5082 (hamowane przy lekko zagiętym Y-Pipe co zostało poprawione dlatego wyniki uważam za lekko zaniżone)
boost ~1bar
Samochód to moje oczko w głowie. Po kupnie wybrałem się do Marka do MTS. Marek wystawił wysoką notę. Cieszyłem się jak dziecko :D
Przy okazji wizyty Katowicach zajechałem do 4T na hamownię. Foto poniżej. Wszyscy byli miło zaskoczeni parametrami z seryjnego silnika.
Potem okazało się, że pomiar odbył się na zakrzywionym Y-Pipe więc wynik może być jeszcze lepszy. GT zbiera się bardzo sprawnie, duuużo lepiej niż seria.
Ogólnie setup gotowy jest pod remap jak komuś mało.
Włożyłem w niego ponad drugie tyle do dziś. Zawsze dostawał najlepsze płyny. Obecnie świeżo po zmianie z filtrami OEM Subaru.
Ważna informacja to to, że skrzynia zawitała w maju 2012 do MTS'u do Marka i tam po resekcji wymieniono wszystko co Marek uznał za konieczne. Zalano Millers 75w90NT, wymieniono też wiskozę.
Myślę, że można śmiało dzwonić do Marka z pytaniem o samochód. Wymieniłem sprzęgło w czerwcu 2012 na EXEDY. Amorki KYB AGX z regulacją mają przejechane niecałe 10.000km. Zaciski świeżo po regeneracji. Nowa chłodnica i lambda.
Autkiem byłem 3 razy na torze Rakietowa ale nie na zawodach a na prywatnych spotach zawsze na pełnym luzie. Szkoda mi było auta do kręcenia mega czasów i spiny.
GT'ek jeździł w trasy na Mazury itp. Nigdy mnie nie zawiódł. Spalanie 100% miasto 14-16l, trasa spokojnie 9l (rekord 8,86l/100km). Silnik pracuje bardzo dobrze, nic nie stuka. Zawsze rozgrzewany i studzony (jest TurboTimer).
W mroźne dni piston slap przez pierwsze sekundy od rozruchu. Olej Millers CFS 5w40 wymieniony miesiąc temu.
Mechanicznie:
- silnik seria
- silikonowe przewody chłodnicy
- silikonowy Y-Pipe
- nowa chłodnica + płyn
- olej Millers CFS 5w40 (przejechane 500km)
- pompa Walbro 255
- intercooler z WRX'03 + splitter
- sprzęgło Exedy OEM (5.000km temu) + pompa z WRX
- nowa sonda lambda
- natrysk DIY na IC - obecnie nie działa, kwestia podpięcia wężyków
- zawieszenie i podwozie:
- nowy komplet Kayaba AGX ( 10.000km temu)
- nowe mocowanie amorów górne przód
- stabilizator przód Whiteline 22mm
- stabilizator tył regulowany 22-23 Whiteline
- łączniki staba tył Whiteline złote
- łączniki staba przód Whitline złote
- tuleje (duża, mała) wahacza przód poliuretan Strongflex
- tuleje dużego wahacza z tylu Powerflex
- mocowanie stabów przód i tył poliuretan Stongflex
- rozporka przod STi Carbon
- rozpórka tył STi
- mocowanie maglownicy Whiteline
- hamulce po kompleksowej regeneracji i malowaniu (piaskowaniu) (1000km temu) (foto)
- przód 4 tłok
- tył 2 tłok z WRX
- tarcze przód gładkie Brembo (1000km temu)
- tarcze tył gładkie Brembo
- przewody w opolcie przód + tył
- płyn Motul RBF660 (1000km temu)
- wnętrze
- zegary DEFI temp. oleju oraz boost (zielone podświetlenie) + centralka
- kierownica MOMO z czerwoną nicią
- mieszek od STi z czerwona nicią
- wyłącznik bezpiecznika ABS przy desce
- TurboTimer Apexi
- radio Kenwood z mp3
- głośniki przód Hertz 2-drożne, tył Infinity
- zewnętrze
- większy kurnik
- front lip
- kierunki clear boczne i przednie
- felgi lato OZ Ultraleggera 17" srebrne, opona Firehawk SZ90u 215/45/17 6mm
- felgi zima OEM 16" 6 ramienne kolor grafit, opona Pirelli SottoZero 195/55/16 7mm
- wydech
- przelot HKS DP 3"
- przelot HKS CP 3"
- przelot backbox Tanabe 3"
- głośność wydechu to 97dB
- pięęękny basowy dźwięk
- minusy
- korozja na nadkolach - postaram się zrobić
- klakson odpięty "tymczasowo"
- przełącznik awaryjnych do wymiany
- przełącznik tylnej szyby chyba lewej... ;)
Do auta mam ORI kierownice w bardzo dobrym stanie oraz zwijacz.
Za moich czasów nie było przygód. Poprzedni właściciel miał przecierkę. Wymieniono błotnik i drzwi pasażera. Mam foto.
Auto dostało nowy lakier jeszcze w CH. Pomierzyłem go przed zakupem w całości - wyniki pomiarów potwierdzają drugą warstwę lakieru.
Wszystkie słupki maja fabryczny lakier. Auto miało robione nadkole ale juz wychodzą bąble więc zajmę się nadkolami w najbliższych tygodniach. Do zrobienia są obie strony.
Przy moich oględzinach okazało się też, ze drzwi pasażera maja grubszą ilość podkładu w okolicach klamki. Miesiąc temu zająłem się delikatnymi ogniskami
rdzy przy szybie przedniej, wszystko wyczyszczono i zabezpieczono przed wilgocią na nowo. Dodatkowo mechanik rozkręcił szyberdach na części i tam też wszystko wyczyszczono.
Dach dostał nowy lakier. Stan lakieru jest super - po umyciu autko wyglada świetnie. Wiadomo, są lekkie odpryski na zderzaku przednim i masce od kamyków.
Z tyłu zderzak ma małe rysy. Wszystko do obadania przy oględzinach. Nie mam zamiaru czegoś ukrywać.
Cena 32.000zł
Możliwa opcja bez OZ'ow 30.500zł.
Do czasu jak nie zrobię nadkoli cena -1000zł w obu opcjach.
Cena może zaporowa ale badam zainteresowanie. Cały czas śledzę rynek i wiem jakie są ceny GT 99/00.
Samochód wystawiam tylko na forum. Chciałbym aby trafił w dobre forumowe ręce. Proszę nie pisać z ofertami rzędu 20k.
Na razie nie jestem skory do negocjacji - zobaczymy jakie będzie zainteresowanie.
Mogę podjechać do ASO Wrocław lub do Marasa (na koszt kupującego). Auto jeździ po Wrocławiu.
Kontakt:
5-0-8-1-0-9-0-7-2 lub osmak(małpa)tlen.pl
Paweł
Zdjęcia (nie robiłem sesji sprzedażowej na razie ale może niedługo uda mi się zrobić dokładne foto każdego szczegółu jak pogoda pozwoli i będzie ktoś zainteresowany):
Obecny wygląd na letnich 17" OZ z zaciskami po regeneracji

Obecny wygląd na zimowych 16" OEM z zaciskami po regeneracji

Obecny wygląd na OZ'ach

Wykres 4T z 2011 roku - terez boost ~1bar bardzo stabilnie

Zaciski po regeneracji

Zaciski po regeneracji

Forumowy wypad na Rajd Świdnicki (hamulce przed regeneracją)

Pyszczek

Silnik

Wnętrze

Wnętrze

Kierownica MOMO z czerwoną nicią

Kierownica MOMO z czerwoną nicią

Defi

Wnętrze

Sesja w porcie Wrocław (hamulce przed regeneracją)

Sesja w porcie Wrocław (hamulce przed regeneracją)

Rakietowa w maju (hamulce przed regeneracją)

Rakietowa w maju (hamulce przed regeneracją)

Minusy:
Korozja przy nadkolach - tu zjadło mocowanie zderzaka

Korozja przy nadkolach - tu było już robione robione

To moje spełnienie marzeń o Imprezie. Osoby z Wrocławia znają samochód. Myślę, że to jeden z najlepszych seryjnych GT w PL.
Subaru Impreza GT rocznik 2000. Data produkcji 1999.07.21, modelowo 2000.
Sprowadzony przez poprzedniego właściciela 08.2008 ze Szwajcarii jako totalna seria przy przebiegu 80.000km.
Kupiłem go w Warszawie w 2011 roku od forumowicza the.wolf z kropki.
Jest książka serwisowa z CH oraz historia przeglądów juz PL.
Auto znane w Warszawskim 4T po sprowadzeniu zebrał same pochlebne opinie.
przebieg: 144.500km
moc 243,8 KM @6071 , moment: 309,3 Nm @5082 (hamowane przy lekko zagiętym Y-Pipe co zostało poprawione dlatego wyniki uważam za lekko zaniżone)
boost ~1bar
Samochód to moje oczko w głowie. Po kupnie wybrałem się do Marka do MTS. Marek wystawił wysoką notę. Cieszyłem się jak dziecko :D
Przy okazji wizyty Katowicach zajechałem do 4T na hamownię. Foto poniżej. Wszyscy byli miło zaskoczeni parametrami z seryjnego silnika.
Potem okazało się, że pomiar odbył się na zakrzywionym Y-Pipe więc wynik może być jeszcze lepszy. GT zbiera się bardzo sprawnie, duuużo lepiej niż seria.
Ogólnie setup gotowy jest pod remap jak komuś mało.
Włożyłem w niego ponad drugie tyle do dziś. Zawsze dostawał najlepsze płyny. Obecnie świeżo po zmianie z filtrami OEM Subaru.
Ważna informacja to to, że skrzynia zawitała w maju 2012 do MTS'u do Marka i tam po resekcji wymieniono wszystko co Marek uznał za konieczne. Zalano Millers 75w90NT, wymieniono też wiskozę.
Myślę, że można śmiało dzwonić do Marka z pytaniem o samochód. Wymieniłem sprzęgło w czerwcu 2012 na EXEDY. Amorki KYB AGX z regulacją mają przejechane niecałe 10.000km. Zaciski świeżo po regeneracji. Nowa chłodnica i lambda.
Autkiem byłem 3 razy na torze Rakietowa ale nie na zawodach a na prywatnych spotach zawsze na pełnym luzie. Szkoda mi było auta do kręcenia mega czasów i spiny.
GT'ek jeździł w trasy na Mazury itp. Nigdy mnie nie zawiódł. Spalanie 100% miasto 14-16l, trasa spokojnie 9l (rekord 8,86l/100km). Silnik pracuje bardzo dobrze, nic nie stuka. Zawsze rozgrzewany i studzony (jest TurboTimer).
W mroźne dni piston slap przez pierwsze sekundy od rozruchu. Olej Millers CFS 5w40 wymieniony miesiąc temu.
Mechanicznie:
- silnik seria
- silikonowe przewody chłodnicy
- silikonowy Y-Pipe
- nowa chłodnica + płyn
- olej Millers CFS 5w40 (przejechane 500km)
- pompa Walbro 255
- intercooler z WRX'03 + splitter
- sprzęgło Exedy OEM (5.000km temu) + pompa z WRX
- nowa sonda lambda
- natrysk DIY na IC - obecnie nie działa, kwestia podpięcia wężyków
- zawieszenie i podwozie:
- nowy komplet Kayaba AGX ( 10.000km temu)
- nowe mocowanie amorów górne przód
- stabilizator przód Whiteline 22mm
- stabilizator tył regulowany 22-23 Whiteline
- łączniki staba tył Whiteline złote
- łączniki staba przód Whitline złote
- tuleje (duża, mała) wahacza przód poliuretan Strongflex
- tuleje dużego wahacza z tylu Powerflex
- mocowanie stabów przód i tył poliuretan Stongflex
- rozporka przod STi Carbon
- rozpórka tył STi
- mocowanie maglownicy Whiteline
- hamulce po kompleksowej regeneracji i malowaniu (piaskowaniu) (1000km temu) (foto)
- przód 4 tłok
- tył 2 tłok z WRX
- tarcze przód gładkie Brembo (1000km temu)
- tarcze tył gładkie Brembo
- przewody w opolcie przód + tył
- płyn Motul RBF660 (1000km temu)
- wnętrze
- zegary DEFI temp. oleju oraz boost (zielone podświetlenie) + centralka
- kierownica MOMO z czerwoną nicią
- mieszek od STi z czerwona nicią
- wyłącznik bezpiecznika ABS przy desce
- TurboTimer Apexi
- radio Kenwood z mp3
- głośniki przód Hertz 2-drożne, tył Infinity
- zewnętrze
- większy kurnik
- front lip
- kierunki clear boczne i przednie
- felgi lato OZ Ultraleggera 17" srebrne, opona Firehawk SZ90u 215/45/17 6mm
- felgi zima OEM 16" 6 ramienne kolor grafit, opona Pirelli SottoZero 195/55/16 7mm
- wydech
- przelot HKS DP 3"
- przelot HKS CP 3"
- przelot backbox Tanabe 3"
- głośność wydechu to 97dB
- pięęękny basowy dźwięk
- minusy
- korozja na nadkolach - postaram się zrobić
- klakson odpięty "tymczasowo"
- przełącznik awaryjnych do wymiany
- przełącznik tylnej szyby chyba lewej... ;)
Do auta mam ORI kierownice w bardzo dobrym stanie oraz zwijacz.
Za moich czasów nie było przygód. Poprzedni właściciel miał przecierkę. Wymieniono błotnik i drzwi pasażera. Mam foto.
Auto dostało nowy lakier jeszcze w CH. Pomierzyłem go przed zakupem w całości - wyniki pomiarów potwierdzają drugą warstwę lakieru.
Wszystkie słupki maja fabryczny lakier. Auto miało robione nadkole ale juz wychodzą bąble więc zajmę się nadkolami w najbliższych tygodniach. Do zrobienia są obie strony.
Przy moich oględzinach okazało się też, ze drzwi pasażera maja grubszą ilość podkładu w okolicach klamki. Miesiąc temu zająłem się delikatnymi ogniskami
rdzy przy szybie przedniej, wszystko wyczyszczono i zabezpieczono przed wilgocią na nowo. Dodatkowo mechanik rozkręcił szyberdach na części i tam też wszystko wyczyszczono.
Dach dostał nowy lakier. Stan lakieru jest super - po umyciu autko wyglada świetnie. Wiadomo, są lekkie odpryski na zderzaku przednim i masce od kamyków.
Z tyłu zderzak ma małe rysy. Wszystko do obadania przy oględzinach. Nie mam zamiaru czegoś ukrywać.
Cena 32.000zł
Możliwa opcja bez OZ'ow 30.500zł.
Do czasu jak nie zrobię nadkoli cena -1000zł w obu opcjach.
Cena może zaporowa ale badam zainteresowanie. Cały czas śledzę rynek i wiem jakie są ceny GT 99/00.
Samochód wystawiam tylko na forum. Chciałbym aby trafił w dobre forumowe ręce. Proszę nie pisać z ofertami rzędu 20k.
Na razie nie jestem skory do negocjacji - zobaczymy jakie będzie zainteresowanie.
Mogę podjechać do ASO Wrocław lub do Marasa (na koszt kupującego). Auto jeździ po Wrocławiu.
Kontakt:
5-0-8-1-0-9-0-7-2 lub osmak(małpa)tlen.pl
Paweł
Zdjęcia (nie robiłem sesji sprzedażowej na razie ale może niedługo uda mi się zrobić dokładne foto każdego szczegółu jak pogoda pozwoli i będzie ktoś zainteresowany):
Obecny wygląd na letnich 17" OZ z zaciskami po regeneracji

Obecny wygląd na zimowych 16" OEM z zaciskami po regeneracji

Obecny wygląd na OZ'ach

Wykres 4T z 2011 roku - terez boost ~1bar bardzo stabilnie

Zaciski po regeneracji

Zaciski po regeneracji

Forumowy wypad na Rajd Świdnicki (hamulce przed regeneracją)

Pyszczek

Silnik

Wnętrze

Wnętrze

Kierownica MOMO z czerwoną nicią

Kierownica MOMO z czerwoną nicią

Defi

Wnętrze

Sesja w porcie Wrocław (hamulce przed regeneracją)

Sesja w porcie Wrocław (hamulce przed regeneracją)

Rakietowa w maju (hamulce przed regeneracją)

Rakietowa w maju (hamulce przed regeneracją)

Minusy:
Korozja przy nadkolach - tu zjadło mocowanie zderzaka

Korozja przy nadkolach - tu było już robione robione
