Strona 1 z 1

Subaru Impreza GT MY00 [SPRZEDANY]

: 10 sty 2013, o 11:06
autor: Pavel
Z wielką niechęcią wystawiam ogłoszenie o sprzedaży. Zmiany od paru miesięcy w pracy wymuszają taki ruch ale też chcę pozbierać fundusze.

To moje spełnienie marzeń o Imprezie. Osoby z Wrocławia znają samochód. Myślę, że to jeden z najlepszych seryjnych GT w PL.

Subaru Impreza GT rocznik 2000. Data produkcji 1999.07.21, modelowo 2000.
Sprowadzony przez poprzedniego właściciela 08.2008 ze Szwajcarii jako totalna seria przy przebiegu 80.000km.
Kupiłem go w Warszawie w 2011 roku od forumowicza the.wolf z kropki.
Jest książka serwisowa z CH oraz historia przeglądów juz PL.
Auto znane w Warszawskim 4T po sprowadzeniu zebrał same pochlebne opinie.

przebieg: 144.500km
moc 243,8 KM @6071 , moment: 309,3 Nm @5082 (hamowane przy lekko zagiętym Y-Pipe co zostało poprawione dlatego wyniki uważam za lekko zaniżone)
boost ~1bar


Samochód to moje oczko w głowie. Po kupnie wybrałem się do Marka do MTS. Marek wystawił wysoką notę. Cieszyłem się jak dziecko :D
Przy okazji wizyty Katowicach zajechałem do 4T na hamownię. Foto poniżej. Wszyscy byli miło zaskoczeni parametrami z seryjnego silnika.
Potem okazało się, że pomiar odbył się na zakrzywionym Y-Pipe więc wynik może być jeszcze lepszy. GT zbiera się bardzo sprawnie, duuużo lepiej niż seria.
Ogólnie setup gotowy jest pod remap jak komuś mało.

Włożyłem w niego ponad drugie tyle do dziś. Zawsze dostawał najlepsze płyny. Obecnie świeżo po zmianie z filtrami OEM Subaru.
Ważna informacja to to, że skrzynia zawitała w maju 2012 do MTS'u do Marka i tam po resekcji wymieniono wszystko co Marek uznał za konieczne. Zalano Millers 75w90NT, wymieniono też wiskozę.
Myślę, że można śmiało dzwonić do Marka z pytaniem o samochód. Wymieniłem sprzęgło w czerwcu 2012 na EXEDY. Amorki KYB AGX z regulacją mają przejechane niecałe 10.000km. Zaciski świeżo po regeneracji. Nowa chłodnica i lambda.

Autkiem byłem 3 razy na torze Rakietowa ale nie na zawodach a na prywatnych spotach zawsze na pełnym luzie. Szkoda mi było auta do kręcenia mega czasów i spiny.
GT'ek jeździł w trasy na Mazury itp. Nigdy mnie nie zawiódł. Spalanie 100% miasto 14-16l, trasa spokojnie 9l (rekord 8,86l/100km). Silnik pracuje bardzo dobrze, nic nie stuka. Zawsze rozgrzewany i studzony (jest TurboTimer).
W mroźne dni piston slap przez pierwsze sekundy od rozruchu. Olej Millers CFS 5w40 wymieniony miesiąc temu.

Mechanicznie:

- silnik seria
- silikonowe przewody chłodnicy
- silikonowy Y-Pipe
- nowa chłodnica + płyn
- olej Millers CFS 5w40 (przejechane 500km)
- pompa Walbro 255
- intercooler z WRX'03 + splitter
- sprzęgło Exedy OEM (5.000km temu) + pompa z WRX
- nowa sonda lambda
- natrysk DIY na IC - obecnie nie działa, kwestia podpięcia wężyków

- zawieszenie i podwozie:
- nowy komplet Kayaba AGX ( 10.000km temu)
- nowe mocowanie amorów górne przód
- stabilizator przód Whiteline 22mm
- stabilizator tył regulowany 22-23 Whiteline
- łączniki staba tył Whiteline złote
- łączniki staba przód Whitline złote
- tuleje (duża, mała) wahacza przód poliuretan Strongflex
- tuleje dużego wahacza z tylu Powerflex
- mocowanie stabów przód i tył poliuretan Stongflex
- rozporka przod STi Carbon
- rozpórka tył STi
- mocowanie maglownicy Whiteline

- hamulce po kompleksowej regeneracji i malowaniu (piaskowaniu) (1000km temu) (foto)
- przód 4 tłok
- tył 2 tłok z WRX
- tarcze przód gładkie Brembo (1000km temu)
- tarcze tył gładkie Brembo
- przewody w opolcie przód + tył
- płyn Motul RBF660 (1000km temu)

- wnętrze
- zegary DEFI temp. oleju oraz boost (zielone podświetlenie) + centralka
- kierownica MOMO z czerwoną nicią
- mieszek od STi z czerwona nicią
- wyłącznik bezpiecznika ABS przy desce
- TurboTimer Apexi
- radio Kenwood z mp3
- głośniki przód Hertz 2-drożne, tył Infinity

- zewnętrze
- większy kurnik
- front lip
- kierunki clear boczne i przednie
- felgi lato OZ Ultraleggera 17" srebrne, opona Firehawk SZ90u 215/45/17 6mm
- felgi zima OEM 16" 6 ramienne kolor grafit, opona Pirelli SottoZero 195/55/16 7mm

- wydech
- przelot HKS DP 3"
- przelot HKS CP 3"
- przelot backbox Tanabe 3"
- głośność wydechu to 97dB
- pięęękny basowy dźwięk

- minusy
- korozja na nadkolach - postaram się zrobić
- klakson odpięty "tymczasowo"
- przełącznik awaryjnych do wymiany
- przełącznik tylnej szyby chyba lewej... ;)

Do auta mam ORI kierownice w bardzo dobrym stanie oraz zwijacz.

Za moich czasów nie było przygód. Poprzedni właściciel miał przecierkę. Wymieniono błotnik i drzwi pasażera. Mam foto.
Auto dostało nowy lakier jeszcze w CH. Pomierzyłem go przed zakupem w całości - wyniki pomiarów potwierdzają drugą warstwę lakieru.
Wszystkie słupki maja fabryczny lakier. Auto miało robione nadkole ale juz wychodzą bąble więc zajmę się nadkolami w najbliższych tygodniach. Do zrobienia są obie strony.
Przy moich oględzinach okazało się też, ze drzwi pasażera maja grubszą ilość podkładu w okolicach klamki. Miesiąc temu zająłem się delikatnymi ogniskami
rdzy przy szybie przedniej, wszystko wyczyszczono i zabezpieczono przed wilgocią na nowo. Dodatkowo mechanik rozkręcił szyberdach na części i tam też wszystko wyczyszczono.
Dach dostał nowy lakier. Stan lakieru jest super - po umyciu autko wyglada świetnie. Wiadomo, są lekkie odpryski na zderzaku przednim i masce od kamyków.
Z tyłu zderzak ma małe rysy. Wszystko do obadania przy oględzinach. Nie mam zamiaru czegoś ukrywać.


Cena 32.000zł
Możliwa opcja bez OZ'ow 30.500zł.
Do czasu jak nie zrobię nadkoli cena -1000zł w obu opcjach.

Cena może zaporowa ale badam zainteresowanie. Cały czas śledzę rynek i wiem jakie są ceny GT 99/00.
Samochód wystawiam tylko na forum. Chciałbym aby trafił w dobre forumowe ręce. Proszę nie pisać z ofertami rzędu 20k.
Na razie nie jestem skory do negocjacji - zobaczymy jakie będzie zainteresowanie.
Mogę podjechać do ASO Wrocław lub do Marasa (na koszt kupującego). Auto jeździ po Wrocławiu.

Kontakt:

5-0-8-1-0-9-0-7-2 lub osmak(małpa)tlen.pl
Paweł

Zdjęcia (nie robiłem sesji sprzedażowej na razie ale może niedługo uda mi się zrobić dokładne foto każdego szczegółu jak pogoda pozwoli i będzie ktoś zainteresowany):

Obecny wygląd na letnich 17" OZ z zaciskami po regeneracji
Obrazek

Obecny wygląd na zimowych 16" OEM z zaciskami po regeneracji
Obrazek

Obecny wygląd na OZ'ach
Obrazek

Wykres 4T z 2011 roku - terez boost ~1bar bardzo stabilnie
Obrazek

Zaciski po regeneracji
Obrazek

Zaciski po regeneracji
Obrazek

Forumowy wypad na Rajd Świdnicki (hamulce przed regeneracją)
Obrazek

Pyszczek
Obrazek

Silnik
Obrazek

Wnętrze
Obrazek

Wnętrze
Obrazek

Kierownica MOMO z czerwoną nicią
Obrazek

Kierownica MOMO z czerwoną nicią
Obrazek

Defi
Obrazek

Wnętrze
Obrazek

Sesja w porcie Wrocław (hamulce przed regeneracją)
Obrazek

Sesja w porcie Wrocław (hamulce przed regeneracją)
Obrazek

Rakietowa w maju (hamulce przed regeneracją)
Obrazek

Rakietowa w maju (hamulce przed regeneracją)
Obrazek


Minusy:

Korozja przy nadkolach - tu zjadło mocowanie zderzaka
Obrazek

Korozja przy nadkolach - tu było już robione robione
Obrazek

Re: Subaru Impreza GT MY00

: 10 sty 2013, o 13:44
autor: eMTi
:-( ;-( Ale będzi sti, tylko bądź cierpliwy :thumb: Życzę szybkie sprzedaży do kogoś, kto chce go kochać i pieścić i kto nie wie, co to jest heel'n'toe, double clutch shift, scandinavian flick itp :thumb:

Re: Subaru Impreza GT MY00

: 10 sty 2013, o 13:59
autor: Pavel
eMTi, no mam nadzieję, że kupi ktoś do garażu na przechowanie :)

STi za jakiś czas mam nadzieję...

Re: Subaru Impreza GT MY00

: 10 sty 2013, o 14:17
autor: ryjeks
eMTi pisze::-( ;-( Ale będzi sti, tylko bądź cierpliwy :thumb: Życzę szybkie sprzedaży do kogoś, kto chce go kochać i pieścić i kto nie wie, co to jest heel'n'toe, double clutch shift, scandinavian flick itp :thumb:
To może ja bym się zdecydował :mrgreen: :evilgrin:

Re: Subaru Impreza GT MY00

: 10 sty 2013, o 14:29
autor: TERZO
ryjeks, najbliższa okazja do pomacania na Rakietowej (jeśli się Pavel pojawi :whistle: ) :mrgreen:

Re: Subaru Impreza GT MY00

: 10 sty 2013, o 15:28
autor: ryjeks
TERZO, no to potestujemy godnie, a potem się zastanowimy :giggle: ;-)

Re: Subaru Impreza GT MY00

: 10 sty 2013, o 17:57
autor: kris82
Paweł, przeczytałem trzy razy i dalej nie rozumiem - chcesz sprzedać :?: :!: :?: :!: :o
A tak na serio to szkoda. Bardzo szkoda. No ale z drugiej strony rozumiem. Nade mną też od jakiegoś czasu krąży podobne widmo... ;-(
Ze swojej strony mogę dodać, że auto w 100% warte swojej ceny. Miałem wielokrotnie okazję bardzo dokładnie mu się przyjrzeć i nie ma absolutnie do czego się przyczepić (no może poza rdzą przy tylnych nadkolach :razz: ). Wpakowane w niego jest duuużo serca i pieniędzy :thumb:
Myślę, że szybko się sprzeda! Powodzenia!

Re: Subaru Impreza GT MY00

: 10 sty 2013, o 18:48
autor: Pavel
kris82, dzięki. Wiesz jak jest. ;-( Kris miał okazję się nią opiekować jak chorowała.

Na WLTA bede widzem na WOŚP powinienem być. Można macać :mrgreen:

Re: Subaru Impreza GT MY00

: 10 sty 2013, o 18:55
autor: eMTi
znaczy się, że wystartujesz? :? :-)

Re: Subaru Impreza GT MY00

: 10 sty 2013, o 19:26
autor: Pavel
Oczywiście że nie :mrgreen:

Re: Subaru Impreza GT MY00

: 11 sty 2013, o 08:43
autor: STIgal
gdzieś ją kiedyś widziałem, naprawdę się prezentuje...

Re: Subaru Impreza GT MY00

: 11 sty 2013, o 10:25
autor: Gootek
pytanie od technicznego laika:
- jaki przebieg mniej więcej można zrobić takim autem jak to, z przelotowym wydechem 3", ale bez remapu, zanim trzeba będzie wymienić silnik?


PS
Bardzo ładny gjetek!
:->

Re: Subaru Impreza GT MY00

: 16 sty 2013, o 14:32
autor: PatLove
Лукашэнка pisze:pytanie od technicznego laika:
- jaki przebieg mniej więcej można zrobić takim autem jak to, z przelotowym wydechem 3", ale bez remapu, zanim trzeba będzie wymienić silnik?


PS
Bardzo ładny gjetek!
:->
Seryjna mapa w ECU ma tolerancję jeżeli chodzi o doładowanie więc jeżeli overboost po wydechu nie przekracza tej tolerancji i nie ma boostcut'a to nic złego nie powinno się wydarzyć, chociaż oczywiście remap wskazany ;-)

free up
bardzo ładny GTek ;-)

Re: Subaru Impreza GT MY00

: 30 sty 2013, o 11:56
autor: Pavel
Od wczoraj GT ma nowego właściciela... Teraz żałoba i można zamykać... ;-(

Myślę, że trafił w dobre ręce i nowy właściciel będzie dbał przynajmniej tak jak ja ;-)

Re: Subaru Impreza GT MY00 [SPRZEDANY]

: 30 sty 2013, o 13:53
autor: eMTi
nooo Pavel, mega graty, jeśli poszedł za zbliżoną do wystawionej cenę :thumb:

Re: Subaru Impreza GT MY00 [SPRZEDANY]

: 30 sty 2013, o 14:59
autor: Pavel
eMTi, cena ostateczna byla dla mnie satysfakcjonujaca ;) Mam jeszcze 17 OZ'ty Ultraleggera do sprzedania z oponą 215/45 Firehawk SZ90u, niebawem w dziale "sprzedam"

Re: Subaru Impreza GT MY00 [SPRZEDANY]

: 30 sty 2013, o 16:10
autor: TomekSliwa
Pogratulować kupującemu trafnego zakupu.

Pavel, współczucia :-/

Szybkiego powrotu do plejad.

Został we Wrocku czy w Polskę?

Re: Subaru Impreza GT MY00 [SPRZEDANY]

: 30 sty 2013, o 16:16
autor: Pavel
TomekSliwa, okolice Lublina.... Daleko. Powrót nieunikniony :mrgreen: