Strona 1 z 1

Subaru Impreza GT+ GC8 MY'99 320 KM DOINWESTOWANY

: 14 lut 2013, o 18:13
autor: Virus
Jak w temacie. Opis kopiuje w całości z ogłoszenia.

http://allegro.pl/show_item.php?item=3032365801

Witam.

Niechętnie i nie do końca świadomie tego co robię ale jednak zmuszony jestem sprzedać samochód/pasję/hobby w skrócie Subaru Impreza GT+ MY’99. O aucie mogę powiedzieć to samo, co powiedział mi mój kolega, od którego go kupiłem, czyli że jest to najlepsze Subaru Impreza w nadwoziu GC8 jaką miałem okazję jeździć – a trzecia z kolei Impreza w moich rękach. Auto od kiedy jest w Polsce jest ciągle w rękach forumowiczów: Gracowy, K-mil , Dymek i teraz moich. Mam cichą nadzieję, że kolejnym szczęśliwym posiadaczem również będzie obecny/nowy forumowicz. W tym miejscu pozdrawiam całe forum SIP.

Prezentowane auto jest edycją specjalną, nazwaną WRX, wyprodukowaną w ilości tylko 80sztuk na świecie w 1999 roku, o czym świadczy znaczek z wieńcami laurowymi symbolizującymi zdobycie przez Subaru 3 tytułów RMŚ (Rajdowych Mistrzostw Świata) w 1995, 1996 i 1997 roku.

Cechy charakterystyczne edycji WRX:

"A special edition of 80 cars called "WRX" was selled in 1999. It had blue/black seats and door trim with alcantara. The back seats were not foldable, the sideskirts, door handles and rear mirrors were colour-coded"

-gold alloy wheels/ złote alufelgi
- colour-coded sideskirts, door handles and rear mirrors (blue, 74F) / progi, klamki, lusterka w kolorze nadwozia (oznaczenie koloru 74F)
- "WRX-Evotec" pattern optional / oznaczenie modelu WRX
- steering wheel and shift knob with red highlights / kierownica i dźwignia biegów obszyta czerwoną nicią
- seats and door trim with blue alcantara / siedzenia i boczki drzwi w niebieskiej alcantarze
- silver painted center konsole / konsola środkowa w kolorze ciemnosrebrnym
- non-folding rear seats / nieskładana kanapa tylna
- only as 4 door in rally blue mica (74F) available / oferowana tylko w nadwoziu 4 drzwiowym w kolorze rally blue mica (74F)
- price: 38,925 CHF / cena nowego egzemplarza 38,925 CHF ;)

Samochód wizualnie, poza drobnymi dodatkami od STI dodatkowo cieszącymi oko, pozostał zupełnie seryjny. Silnik po modyfikacjach, o których poniżej.

WYPOSAŻENIE:
- elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- elektryczny, uchylany/otwierany szyberdach
- ABS
- klimatyzacja
- spryskiwacze reflektorów
- dwa komplety kół (oryginalne 16” białe felgi z oponami zimowymi, 17” czarne felgi oryginał od STI 2002.
- radio Alpine mp3 z pilotem

SILNIK:
- blok silnika od STI MY'99
- turbo IHI VF34 od 2.5 STI New Age
- intercooler FMIC
- Megan Racing z orurowaniem custom
- tłoki seryjne STI MY’99
- panewki ACL
- wtryski 550ccm
- korby seria STI New Age
- węże Zena Racing
- dolot Apexi Power Intake
- uszczelka Cometics
- strojenie Ecutek / nie-ASO Poznań
- wyważony układ korbowo-tłokowy
- obróbka głowicy
- poduszka silnika STI
- pompa paliwa Walbro
- świece platynowe NGK
- nowa przepływka i uszczelki w dolocie
- blow off GFB
- skrzynia biegów JDM WRX
- short shifter
- sprzęgło Exedy od WRX wraz z kołem zamachowym i dociskiem - nowe kpl. z tarcza organiczną
- układ wydechowy kompletny Super Sprint wraz down pipem, całość 2,5”

ZAWIESZENIE:
- amortyzatory KYB AGX z możliwością regulacji tłumienia amortyzatora
- sprężyny Eibach Pro-Kit
- Anti Lift Kit Whiteline
- rozpórka przód Whiteline
- Powerflexy

HAMULCE:
- zaciski od nowego WRX 4ro tłoczek przód, 2tłoczek tył
- tarcze gładkie Brembo
- klocki OMP przód
- nowe klocki tył

WNĘTRZE:
- komputer pokładowy PSI3 (odczyt parametrów i błędów przez OBD w czasie rzeczywistym)
- turbo timer Greddy
- dodatkowe zegary: Boost, Ciśnienie Oleju
- kierownica Sparco obszyta nową skórą i czerwoną nicią
- tapicerka w czarno-niebieskiej alcantarze
- dźwignia ręcznego w skórze obszyta czerwoną nicią
- skórzana gałka zmiany biegów od STI w skórze obszyta czerwoną nicią
- radio Alpine mp3 z pilotem
- zestaw nowych dwudrożnych głośników Power Bass na przód
- dwa głośniki 6x9 Alpine w tylnej półce

DODATKI:
- lampy tył JDM
- wysoki spojler od STI ze światłem stop
- zaślepki halogenów STI
- grill z oryginalnym różowym znaczkiem STI
- chlapacze oryginalne Rally Armor
- niebieskie nakrętki do kół D1 Spec
- oryginalne koła aluminiowe 16” z oponami zimowymi w bdb stanie
- felgi OEM STI 7,5 x 17” 2002 w kolorze czarnym z oponami w stanie db
- dokładki zderzaka tył + progi w kolorze nadwozia

OSIĄGI:
Osobiście auta nie hamowałem, ale pomiary drogowe wskazują, że jedzie identycznie jak GC8 z 320 KM silnikiem STI New Age pod maską.
Pomiary Beltronics-em pokazały 4,5 sekundy / 0-100 km/h.


KONTAKT:
Subaru do obejrzenia na terenie Warszawy. Kontakt i odpowiedzi na wszelkie pytania pod numerem tel: 609 101 869. Cena jest do negocjacji, zapraszam więc wszystkich zainteresowanych do oględzin i składania swoich ofert.

Re: Subaru Impreza GT+ GC8 MY'99 320 KM DOINWESTOWANY

: 2 mar 2013, o 23:18
autor: Virus
Auto sprzedane.