Subaru Impreza GT+ GC8 MY'99 320 KM DOINWESTOWANY

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
Virus
0 gwiazdek
Auto: 11ncob
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Subaru Impreza GT+ GC8 MY'99 320 KM DOINWESTOWANY

Post 14 lut 2013, o 18:13

Jak w temacie. Opis kopiuje w całości z ogłoszenia.

http://allegro.pl/show_item.php?item=3032365801

Witam.

Niechętnie i nie do końca świadomie tego co robię ale jednak zmuszony jestem sprzedać samochód/pasję/hobby w skrócie Subaru Impreza GT+ MY’99. O aucie mogę powiedzieć to samo, co powiedział mi mój kolega, od którego go kupiłem, czyli że jest to najlepsze Subaru Impreza w nadwoziu GC8 jaką miałem okazję jeździć – a trzecia z kolei Impreza w moich rękach. Auto od kiedy jest w Polsce jest ciągle w rękach forumowiczów: Gracowy, K-mil , Dymek i teraz moich. Mam cichą nadzieję, że kolejnym szczęśliwym posiadaczem również będzie obecny/nowy forumowicz. W tym miejscu pozdrawiam całe forum SIP.

Prezentowane auto jest edycją specjalną, nazwaną WRX, wyprodukowaną w ilości tylko 80sztuk na świecie w 1999 roku, o czym świadczy znaczek z wieńcami laurowymi symbolizującymi zdobycie przez Subaru 3 tytułów RMŚ (Rajdowych Mistrzostw Świata) w 1995, 1996 i 1997 roku.

Cechy charakterystyczne edycji WRX:

"A special edition of 80 cars called "WRX" was selled in 1999. It had blue/black seats and door trim with alcantara. The back seats were not foldable, the sideskirts, door handles and rear mirrors were colour-coded"

-gold alloy wheels/ złote alufelgi
- colour-coded sideskirts, door handles and rear mirrors (blue, 74F) / progi, klamki, lusterka w kolorze nadwozia (oznaczenie koloru 74F)
- "WRX-Evotec" pattern optional / oznaczenie modelu WRX
- steering wheel and shift knob with red highlights / kierownica i dźwignia biegów obszyta czerwoną nicią
- seats and door trim with blue alcantara / siedzenia i boczki drzwi w niebieskiej alcantarze
- silver painted center konsole / konsola środkowa w kolorze ciemnosrebrnym
- non-folding rear seats / nieskładana kanapa tylna
- only as 4 door in rally blue mica (74F) available / oferowana tylko w nadwoziu 4 drzwiowym w kolorze rally blue mica (74F)
- price: 38,925 CHF / cena nowego egzemplarza 38,925 CHF ;)

Samochód wizualnie, poza drobnymi dodatkami od STI dodatkowo cieszącymi oko, pozostał zupełnie seryjny. Silnik po modyfikacjach, o których poniżej.

WYPOSAŻENIE:
- elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- elektryczny, uchylany/otwierany szyberdach
- ABS
- klimatyzacja
- spryskiwacze reflektorów
- dwa komplety kół (oryginalne 16” białe felgi z oponami zimowymi, 17” czarne felgi oryginał od STI 2002.
- radio Alpine mp3 z pilotem

SILNIK:
- blok silnika od STI MY'99
- turbo IHI VF34 od 2.5 STI New Age
- intercooler FMIC
- Megan Racing z orurowaniem custom
- tłoki seryjne STI MY’99
- panewki ACL
- wtryski 550ccm
- korby seria STI New Age
- węże Zena Racing
- dolot Apexi Power Intake
- uszczelka Cometics
- strojenie Ecutek / nie-ASO Poznań
- wyważony układ korbowo-tłokowy
- obróbka głowicy
- poduszka silnika STI
- pompa paliwa Walbro
- świece platynowe NGK
- nowa przepływka i uszczelki w dolocie
- blow off GFB
- skrzynia biegów JDM WRX
- short shifter
- sprzęgło Exedy od WRX wraz z kołem zamachowym i dociskiem - nowe kpl. z tarcza organiczną
- układ wydechowy kompletny Super Sprint wraz down pipem, całość 2,5”

ZAWIESZENIE:
- amortyzatory KYB AGX z możliwością regulacji tłumienia amortyzatora
- sprężyny Eibach Pro-Kit
- Anti Lift Kit Whiteline
- rozpórka przód Whiteline
- Powerflexy

HAMULCE:
- zaciski od nowego WRX 4ro tłoczek przód, 2tłoczek tył
- tarcze gładkie Brembo
- klocki OMP przód
- nowe klocki tył

WNĘTRZE:
- komputer pokładowy PSI3 (odczyt parametrów i błędów przez OBD w czasie rzeczywistym)
- turbo timer Greddy
- dodatkowe zegary: Boost, Ciśnienie Oleju
- kierownica Sparco obszyta nową skórą i czerwoną nicią
- tapicerka w czarno-niebieskiej alcantarze
- dźwignia ręcznego w skórze obszyta czerwoną nicią
- skórzana gałka zmiany biegów od STI w skórze obszyta czerwoną nicią
- radio Alpine mp3 z pilotem
- zestaw nowych dwudrożnych głośników Power Bass na przód
- dwa głośniki 6x9 Alpine w tylnej półce

DODATKI:
- lampy tył JDM
- wysoki spojler od STI ze światłem stop
- zaślepki halogenów STI
- grill z oryginalnym różowym znaczkiem STI
- chlapacze oryginalne Rally Armor
- niebieskie nakrętki do kół D1 Spec
- oryginalne koła aluminiowe 16” z oponami zimowymi w bdb stanie
- felgi OEM STI 7,5 x 17” 2002 w kolorze czarnym z oponami w stanie db
- dokładki zderzaka tył + progi w kolorze nadwozia

OSIĄGI:
Osobiście auta nie hamowałem, ale pomiary drogowe wskazują, że jedzie identycznie jak GC8 z 320 KM silnikiem STI New Age pod maską.
Pomiary Beltronics-em pokazały 4,5 sekundy / 0-100 km/h.


KONTAKT:
Subaru do obejrzenia na terenie Warszawy. Kontakt i odpowiedzi na wszelkie pytania pod numerem tel: 609 101 869. Cena jest do negocjacji, zapraszam więc wszystkich zainteresowanych do oględzin i składania swoich ofert.



Virus
0 gwiazdek
Auto: 11ncob
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Subaru Impreza GT+ GC8 MY'99 320 KM DOINWESTOWANY

Post 2 mar 2013, o 23:18

Auto sprzedane.

ODPOWIEDZ