[S] GC8 WRX MY97 POWERD BY PRS
: 4 mar 2013, o 22:40
Jak wiadomo " życie to nie bajka i nie głaszczę Cię po ***** " w związku z czym z wielkim żalem i smutkiem jestem zmuszony wystawić na sprzedaż swojego ukochanego, wymarzonego WRX'a GC8 MY97, czyli projekt, w który włożyłem mnóstwo serca, czasu, o pieniądzach już nie wspominając...
Nie mam ciśnienia na sprzedaż, tylko zmusiła mnie do tego sytuacja, którą cały czas staram się rozwiązać w inny sposób i jeżeli się uda, to WRX zostaje ze mną.
Samochód pochodzi z rynku japońskiego, a więc jest po przekładce, która zrobiona była przez poprzedniego właściciela w PL. Przekładka była dodatkowo zweryfikowana podczas składania obecnego setupu przez PRS i nie ma co niej żadnych zastrzeżeń.
Aktualny setup skonfigurowany i zbudowany przez PRS Lublin:
Silnik:
Pełne 2,2 litra pojemności (2217cm3)
-blok-półzamknięty EJ207 custom made by PRS zatulejowany na 97mm
-wał-STI new age 2.0
-korby-STI new age 2.0
-tłoki-kuty Wossner dedykowany do 22B
-pierścienie-Wossner
-panewki-główne i korbowodowe ACL race
-głowice-z GT MY99 po kompletnej obróbce i kilku upgrade'ach by PRS
-szpilki ARP
-uszczelki pod głowice Cometic
-wkład miski olejowej-Cosworth
Napęd(taki sam, jak w STI v.4):
-krótka skrzynia 5MT: TY752VBCAA
1 3.166
2 1.822
3 1.296
4 0.972
5 0.738
R 3.416
-przełożenie główne-4.444
-przedni dyfer-otwarty
-środkowy dyfer-wiskoza
-tylny dyfer-R160 WF
Układ hamulcowy(po kompletnej regeneracji i lakierowaniu):
-przód-4tłoczki z GT MY00+nacinane tarcze bliżej nieokreślonej firmy
-tył-seryjny jeden tłoczek na nowych tarczach i klockach
Układ dolotowy:
-turbo IHI VF22 na łożyskach kulkowych
-HKS RS Intake oddzielony od komory silnika + CAI ze zderzaka
-IC z WRX new age
-Oil Catch Tank
Zawieszenie:
-komplet z Imprezy P1(amortyzatory + sprężyny, jakieś 15mm niżej niż seria i znacznie, znacznie twardsze) po przebiegu 15tys km.
Układ paliwowy:
-wtryski 440cc
-walbro GSS 342
Układ wydechowy:
-DP z szerokim kołnierzem owinięty bandażem termoizolacyjnym
-kompletny przelot 2,5' na dwóch tłumikach (oczywiście wszystko z kwasówki)
Układ chłodzący:
-miedziana chłodnica wody "Handcrafted & tuned by STI"
Wnętrze:
-deska we floku
-kierownica o średnicy 35cm z 3' odsadzeniem
Elektronika/elektryka:
-zegary AG SM Peak: ciśnienie doładowania, EGT, ciśnienie oleju, temp oleju
-turbo timer Apexi
-alarm zintegrowany z turbo timer-em
-EcuMaster
-przepływka zastąpiona 4ro barowym map-sensorem
-akumulator przeniesiony do bagażnika
Body:
-zderzak przód MY99/00
-szeroki grill MY99/00
-lampy przód Depo clear z czarnym środkiem
-lampy tył JDM
-czerwone chlapacze
-spoiler z Imprezy P1 z 3-cim światłem stop
-klamki w kolorze nadwozia
-ori wycieraczka tylnej szyby
-lekka maska z laminatu z zapinkami
Koła:
-lato: kuty Rays Stark MS 17x7,5 + Federal 595 rs-r 205/40/17
-zima: seryjne 16x7,5 + Bridgestone LM25 205/50/16
Co ważne samochód jest bezwypadkowy, miał co prawda 2 niegroźne naprawy blacharsko-lakiernicze: prawy tylny oraz przedni błotnik ale była to tylko kosmetyka. Dodatkowo całe nadwozie zostało wypolerowane, a podwozie zabezpieczone antykorozyjnie więc nigdzie nie ma grama rdzy( z resztą wcześniej też jej nie było).
Przebieg budy, napędów oraz całej reszty(poza zawieszeniem) to 71000km, natomiast silnik ma przejechane 3500km ale samochód jest w ciągłej eksploatacji więc przebieg rośnie.
Wszystkie części użyte do budowy silnika poza blokiem i głowicami były fabrycznie nowe. Do wglądu zdjęcia z budowy nowego serducha.
Podczas składania aktualnego setupu WRX dostał nowy, kompletny rozrząd z pompą wody, sprzęgło, oleje w napędach, świece, płyny, komplet uszczelek, przewody zapłonowe NGK i wiele innych drobiazgów, które wymieniłem tylko dla świętego spokoju.
Na obecnych wtryskach samochód wystrojony jest bardzo bezpiecznie: 293KM i 393Nm przy stabilnym doładowaniu 1,2 bara ale przy masie 1238kg z 1/3 baku daje to już bardzo fajne wrażenia z jazdy. Silnik jest przygotowany na dużo więcej więc jeżeli komuś byłoby mało wystarczą tylko wtryski 550cc i ponowne strojenie.
Minusy:
-pompa abs zaczęła w zeszłym tygodniu działać jak jej się podoba, tzn raz abs działa, a raz nie.
-opony zimowe nadają się już raczej tylko do upalania
-seyjne felgi 16' z setupu zimowego wymagają lakierowania oraz jedna prostowania(zagięta delikatnie na rancie).
-wnętrze wymaga odświeżenia, tzn trzeba je po prostu wyprać(może uda mi się to zrobić przed sprzedażą) i na siedzeniu pasażera są jakieś trzy dziwne plamy, jakby po kleju.
-czasami szwankuje czujnik od wskaźnika ciśnienia oleju
-akumulator jest już słaby, a więc do wymiany
WRX jeździ na Motulu 300V Competition 15w50 i tylko i wyłącznie na PB98(Verva bądź Suprema)
Cena:
34000pln
32000pln bez kół letnich
Cena oczywiście jest do negocjacji ale za propozycje niższe niż 30000pln z góry dziękuję bo budowa samochodu znacznie przewyższyła wyjściowe 32000pln.
Ogłoszenie jest wystawione tylko tu i na forum z kropką.
Zdjęcia dla zainteresowanych na maila bo nie potrafię ich tu wstawić
Samochód do obejrzenia w LBN.
Kontakt: PW/724-86-90-96
Nie mam ciśnienia na sprzedaż, tylko zmusiła mnie do tego sytuacja, którą cały czas staram się rozwiązać w inny sposób i jeżeli się uda, to WRX zostaje ze mną.
Samochód pochodzi z rynku japońskiego, a więc jest po przekładce, która zrobiona była przez poprzedniego właściciela w PL. Przekładka była dodatkowo zweryfikowana podczas składania obecnego setupu przez PRS i nie ma co niej żadnych zastrzeżeń.
Aktualny setup skonfigurowany i zbudowany przez PRS Lublin:
Silnik:
Pełne 2,2 litra pojemności (2217cm3)
-blok-półzamknięty EJ207 custom made by PRS zatulejowany na 97mm
-wał-STI new age 2.0
-korby-STI new age 2.0
-tłoki-kuty Wossner dedykowany do 22B
-pierścienie-Wossner
-panewki-główne i korbowodowe ACL race
-głowice-z GT MY99 po kompletnej obróbce i kilku upgrade'ach by PRS
-szpilki ARP
-uszczelki pod głowice Cometic
-wkład miski olejowej-Cosworth
Napęd(taki sam, jak w STI v.4):
-krótka skrzynia 5MT: TY752VBCAA
1 3.166
2 1.822
3 1.296
4 0.972
5 0.738
R 3.416
-przełożenie główne-4.444
-przedni dyfer-otwarty
-środkowy dyfer-wiskoza
-tylny dyfer-R160 WF
Układ hamulcowy(po kompletnej regeneracji i lakierowaniu):
-przód-4tłoczki z GT MY00+nacinane tarcze bliżej nieokreślonej firmy
-tył-seryjny jeden tłoczek na nowych tarczach i klockach
Układ dolotowy:
-turbo IHI VF22 na łożyskach kulkowych
-HKS RS Intake oddzielony od komory silnika + CAI ze zderzaka
-IC z WRX new age
-Oil Catch Tank
Zawieszenie:
-komplet z Imprezy P1(amortyzatory + sprężyny, jakieś 15mm niżej niż seria i znacznie, znacznie twardsze) po przebiegu 15tys km.
Układ paliwowy:
-wtryski 440cc
-walbro GSS 342
Układ wydechowy:
-DP z szerokim kołnierzem owinięty bandażem termoizolacyjnym
-kompletny przelot 2,5' na dwóch tłumikach (oczywiście wszystko z kwasówki)
Układ chłodzący:
-miedziana chłodnica wody "Handcrafted & tuned by STI"
Wnętrze:
-deska we floku
-kierownica o średnicy 35cm z 3' odsadzeniem
Elektronika/elektryka:
-zegary AG SM Peak: ciśnienie doładowania, EGT, ciśnienie oleju, temp oleju
-turbo timer Apexi
-alarm zintegrowany z turbo timer-em
-EcuMaster
-przepływka zastąpiona 4ro barowym map-sensorem
-akumulator przeniesiony do bagażnika
Body:
-zderzak przód MY99/00
-szeroki grill MY99/00
-lampy przód Depo clear z czarnym środkiem
-lampy tył JDM
-czerwone chlapacze
-spoiler z Imprezy P1 z 3-cim światłem stop
-klamki w kolorze nadwozia
-ori wycieraczka tylnej szyby
-lekka maska z laminatu z zapinkami
Koła:
-lato: kuty Rays Stark MS 17x7,5 + Federal 595 rs-r 205/40/17
-zima: seryjne 16x7,5 + Bridgestone LM25 205/50/16
Co ważne samochód jest bezwypadkowy, miał co prawda 2 niegroźne naprawy blacharsko-lakiernicze: prawy tylny oraz przedni błotnik ale była to tylko kosmetyka. Dodatkowo całe nadwozie zostało wypolerowane, a podwozie zabezpieczone antykorozyjnie więc nigdzie nie ma grama rdzy( z resztą wcześniej też jej nie było).
Przebieg budy, napędów oraz całej reszty(poza zawieszeniem) to 71000km, natomiast silnik ma przejechane 3500km ale samochód jest w ciągłej eksploatacji więc przebieg rośnie.
Wszystkie części użyte do budowy silnika poza blokiem i głowicami były fabrycznie nowe. Do wglądu zdjęcia z budowy nowego serducha.
Podczas składania aktualnego setupu WRX dostał nowy, kompletny rozrząd z pompą wody, sprzęgło, oleje w napędach, świece, płyny, komplet uszczelek, przewody zapłonowe NGK i wiele innych drobiazgów, które wymieniłem tylko dla świętego spokoju.
Na obecnych wtryskach samochód wystrojony jest bardzo bezpiecznie: 293KM i 393Nm przy stabilnym doładowaniu 1,2 bara ale przy masie 1238kg z 1/3 baku daje to już bardzo fajne wrażenia z jazdy. Silnik jest przygotowany na dużo więcej więc jeżeli komuś byłoby mało wystarczą tylko wtryski 550cc i ponowne strojenie.
Minusy:
-pompa abs zaczęła w zeszłym tygodniu działać jak jej się podoba, tzn raz abs działa, a raz nie.
-opony zimowe nadają się już raczej tylko do upalania
-seyjne felgi 16' z setupu zimowego wymagają lakierowania oraz jedna prostowania(zagięta delikatnie na rancie).
-wnętrze wymaga odświeżenia, tzn trzeba je po prostu wyprać(może uda mi się to zrobić przed sprzedażą) i na siedzeniu pasażera są jakieś trzy dziwne plamy, jakby po kleju.
-czasami szwankuje czujnik od wskaźnika ciśnienia oleju
-akumulator jest już słaby, a więc do wymiany
WRX jeździ na Motulu 300V Competition 15w50 i tylko i wyłącznie na PB98(Verva bądź Suprema)
Cena:
34000pln
32000pln bez kół letnich
Cena oczywiście jest do negocjacji ale za propozycje niższe niż 30000pln z góry dziękuję bo budowa samochodu znacznie przewyższyła wyjściowe 32000pln.
Ogłoszenie jest wystawione tylko tu i na forum z kropką.
Zdjęcia dla zainteresowanych na maila bo nie potrafię ich tu wstawić

Samochód do obejrzenia w LBN.
Kontakt: PW/724-86-90-96