[S] Subaru Impreza WRX STi v3
: 3 cze 2013, o 22:43
Witam,
Autko to STi V3 z 1996r. Zostało sprowadzone z UK w lutym 2012 r. Aktualnie w pełni sprawne. Zacznę może od wad. Głównym problemem jest blacharka - wszystko to co trzeba zrobić umieściłem na fotkach, samochód był cały malowany z koloru srebrnego, z tego co sie dopatrzyłem subarak musiał otrzymać kiedyś strzał w lewy tył/bok - wymieniony był błotnik. Pęknięcia szpachli, które widać na dachu wynikają pewnie z lekkiego zgięcia słupka przy tym uderzeniu (nic nie widać na słupku - to tylko moje przypuszczenia), poza tym reszta auta nie ruszana. Oprócz blacharki - klimatyzacja wymaga skompletowania - brakuje sprężarki, cała instalacja klimy jest jak w jdm czyli automatyczna. Trzeba zrobić przełącznik szyb na prawej stronie bo jest jeszcze przełącznik RHD, ale powinienem zrobić to na dniach. Z racji założonej poliftowej kierownicy świeci sie kontrolka airbag-u bo kostki od poduszki nie grały ze sobą.
Poza tymi mankamentami STi jeździ jak trzeba, sprowadziłem je z zatartą panewką, silnik został odbudowany na shortblocku ej207 z STi 2003r z udokumentowanym przebiegiem ok 80tys km - silnik został z niego wyjęty ze względu na pożar auta. Reszta osprzętu silnika to oryginał STi v3, przy odbudowie zostały wyregulowane i dotarte zawory, wymienione uszczelniacze, wymieniony rozrząd, wszystkie niezbędne uszczelki, świece i kable zapłonowe. Turbina to VF34 lub VF35, w tym momencie nie pamiętam musiał bym sprawdzić. Z innych ciekawszych rzeczy: sprzęgło Exedy, odelżone koło zamochowe, przelotowy catback, wskaźnik doładowania, turbo timer. Aktualnie są założone sprężyny h&r - na płaskim fajnie sie trzyma, na dziurawym już słabiej - dorzucam oryginalne sprężyny. Przekładkę robiłem sam - jest to moje drugie przełożone gc8, na poprzednie właściciel nie narzeka. To STi miało służyć mi na dłużej jako samochód do zabawy jednak budżet zweryfikował plany:) W dowód rejestracyjny wpisane jest odstępstwo od war. tech. ze wzgledu na krótki nr nadwozia (czekałem na to 5 miesięcy...). Przebieg 107 000 km
Ogólnie nie miałem zamiaru jeszcze go wystawiać i porobić to co wymieniłem wyżej, ale jednak pomyślałem, że może ktoś szuka takiej zabawki na sprinty czy pojeżdżawki i stan blacharki nie będzie taki istotny. Subaru wystawiam tylko na forum, jeśli znajdę czas i pieniądze na zrobienie blacharki auto pójdzie na allegro ale z wyższą ceną.
Cena 24 000 do lekkiej negocjacji
tel. 664 960 862
link do zdjęć:
http://imageshack.us/g/1/10178210/
Pozdrawiam
Autko to STi V3 z 1996r. Zostało sprowadzone z UK w lutym 2012 r. Aktualnie w pełni sprawne. Zacznę może od wad. Głównym problemem jest blacharka - wszystko to co trzeba zrobić umieściłem na fotkach, samochód był cały malowany z koloru srebrnego, z tego co sie dopatrzyłem subarak musiał otrzymać kiedyś strzał w lewy tył/bok - wymieniony był błotnik. Pęknięcia szpachli, które widać na dachu wynikają pewnie z lekkiego zgięcia słupka przy tym uderzeniu (nic nie widać na słupku - to tylko moje przypuszczenia), poza tym reszta auta nie ruszana. Oprócz blacharki - klimatyzacja wymaga skompletowania - brakuje sprężarki, cała instalacja klimy jest jak w jdm czyli automatyczna. Trzeba zrobić przełącznik szyb na prawej stronie bo jest jeszcze przełącznik RHD, ale powinienem zrobić to na dniach. Z racji założonej poliftowej kierownicy świeci sie kontrolka airbag-u bo kostki od poduszki nie grały ze sobą.
Poza tymi mankamentami STi jeździ jak trzeba, sprowadziłem je z zatartą panewką, silnik został odbudowany na shortblocku ej207 z STi 2003r z udokumentowanym przebiegiem ok 80tys km - silnik został z niego wyjęty ze względu na pożar auta. Reszta osprzętu silnika to oryginał STi v3, przy odbudowie zostały wyregulowane i dotarte zawory, wymienione uszczelniacze, wymieniony rozrząd, wszystkie niezbędne uszczelki, świece i kable zapłonowe. Turbina to VF34 lub VF35, w tym momencie nie pamiętam musiał bym sprawdzić. Z innych ciekawszych rzeczy: sprzęgło Exedy, odelżone koło zamochowe, przelotowy catback, wskaźnik doładowania, turbo timer. Aktualnie są założone sprężyny h&r - na płaskim fajnie sie trzyma, na dziurawym już słabiej - dorzucam oryginalne sprężyny. Przekładkę robiłem sam - jest to moje drugie przełożone gc8, na poprzednie właściciel nie narzeka. To STi miało służyć mi na dłużej jako samochód do zabawy jednak budżet zweryfikował plany:) W dowód rejestracyjny wpisane jest odstępstwo od war. tech. ze wzgledu na krótki nr nadwozia (czekałem na to 5 miesięcy...). Przebieg 107 000 km
Ogólnie nie miałem zamiaru jeszcze go wystawiać i porobić to co wymieniłem wyżej, ale jednak pomyślałem, że może ktoś szuka takiej zabawki na sprinty czy pojeżdżawki i stan blacharki nie będzie taki istotny. Subaru wystawiam tylko na forum, jeśli znajdę czas i pieniądze na zrobienie blacharki auto pójdzie na allegro ale z wyższą ceną.
Cena 24 000 do lekkiej negocjacji
tel. 664 960 862
link do zdjęć:
http://imageshack.us/g/1/10178210/
Pozdrawiam