Subaru Impreza Sti 2007r 410km/595Nm
: 25 cze 2013, o 14:02
Nadeszła chwila która myślałem że nigdy nie nadejdzie. Zapadła decyzja o kroku naprzód czyli budowie rajdówki, więc białas musi dostarczyć $$$ na choćby kawałek nowego pomysłu.
Auto jest doskonale znane na forum.subaru.pl . Bardzo szybki egzemplarz, myślę że niewiele ponad 4 sek do 100km/h, Kilka faktów poniżej
- Subaru Impreza Sti 2007r, przebieg ok 59 tys mil czyli jakies 95 tys km, rozrząd wymieniony parę miesięcy temu
- kupiony od Bryka z 4turbo Mysiadło, sprowadzony przez niego dla siebie
- super kolor Biała Perła, niebieskie są nudne
ten szczególnie w słońcu robi robotę
- BEZWYPADKOWE ale NIE BEZSTŁUCZKOWE , tzn nie miało nigdy żadnego wypadku który naruszyłby konstrukcję auta, typu podłużnice, podłoga, zawieszenie. Sti miało natomiast kilka drobniejszych przygód które kończyły się na wymianie blacharki i / lub lakierowaniu. ze dwa lata temu zawadziłem narożnikiem o słupek podczas Zlotu Plejad, pękł zderzak, lampa i pogniótł się błotnik. Na tyle kosmetyczna sprawa ze dokończyliśmy i wygraliśmy tamte Plejady. W ostatnim czasie polakierowałem przód (zderzak, błotniki i maskę) głównie ze względów wizualnych. Zderzak był lekko pęknięty, a dodatkowo jakiś @#$%%^ przejechał gwoździem przez cały przód (załączam fotki) , od błotnika do błotnika. Auto jest oczywiście 100% proste
- nie ukrywam że auto bywało na pojeżdżawkach, ale nie było to upalane co tydzień, max 7-8 imprez w roku
- oleje wymieniane przesadnie często, wszelkie niepokojące dzwięki zgłaszane i usuwane na bieżąco. Bryku się ze mnie śmiał że zamiast jeździć to szukam awarii na siłę
- na chwilę obecną SUBARU NIE WYMAGA ŻADNEGO WKŁADU WŁASNEGO. Piszę to z pełną odpowiedzialnością. Wszelkie bolączki zostały usunięte. Silnik jest w końcu zbudowany jak należy, rozbudowany system chłodzenia powoduje że nie istnieje temat grzania się motoru, z którym borykałem się rok temu. Zmieniony wlot na masce na wylot w stylu EVO (przyznaję że wygląd ma kontrowersyjny, ale działa idealnie) usunął problem gromadzenia się ciepła pod maską. Gdyby komuś wybitnie nie pasował to mam również idealny seryjny "kurnik"
- w auto zainwestowałem, choć może lepsze słowo to sprzeniewierzylem bo inwestycja to marna , więcej niż za nie obecnie chciałbym dostać. Większość głównych części ma mniej niż rok !!!!!!!!!!
silnik i okolice (zbudowany na nowych częściach 09.2012)
- 410km/595Nm
- blok z tulejami Dartona, tym sposobem usunięta jest słabość ścianek seryjnego bloku , przy większych parametrach lubią w tym miejscu pękać
- kute tłoki Mahle
- kute korby Manley
- kute panewki acl race głowne i korbowodowe
- poprawiony smok olejowy
- szpilki ARP
- głowice z portingiem kanałów
- wtryski deatch werks 750cm
- turbo garrett gt3076r na łożyskami kulkowymi
- sprzęgło seria z eNkowym dociskiem, idealna chyba kombinacja, bardzo popularna u nas na forum, działa jak seria a wytrzymuje bez problemu takie niutki
chłodzenie , dzięki zestawowi poniżej problem grzania w tym aucie już nie istnieje
- duży FMIC HDI
- chłodnica oleju setrab
- chłodnicy koyo
- zbiornik 12 lit ze spec C
zawieszenie i hamulce
- big brake kit z Porsche Cayenne, czyli popularne AP Ryking , głatkie tarcze brembo 350mm plus klocki CL RC6
- rozpórka tył
- grubsze stabilizatory P/T whiteline
- ALK
- sruby do regulacji kątów
- obecnie jest na AST Rally Competition 1 way, ale sprzedawany będzie na seryjnym z Sti 06-07 lub tein super street
- mocowanie przekładni whiteline
- pewnie jakieś powerflexy gdzieniegdzie
inne
- oil catch tank
- wydech 3" od turbo zakończony backboxem KAKUMEI
- hamulce 350mm z Porsche Cayenne, świeże tarcze i klocki z przewodami w oplocie
- zegary Defi z centralką, ciś doładowania, EGT i temp oleju
- tt blitz
- 2 fotele kubełkowe Sparco evo 2, ale sprzedawany będzie na seryjnych fotelach, chyba że ktoś będzie wyjątkowo namawiał na zostawienie kubełków
- pasy szelkowe Sparco
- kierownica Sparco
- felgi 18" do wyboru: złote ATS, jaskrawo zółte OZ lub pomarańczowe Toora
- opony 235/40/18 Pirelli PZero Nero, zeszłoroczne wygrane na Plejadach, do wyboru ewentualnie zeszłoroczne Federale 595rs w tym samym rozmiarze
- zewnętrzny wastegate tial
- oil catch tank
- kolektor wydechowy z imprezy spec c
i pewnie sporo innych o których zapomniałem
Do sprawdzenia w dowolnym serwisie Subaru, oczywiście w Mysiadle wiedzą na jego temat wszystko ale rozumiem że moze być obawa o tendencyjne opinie. Proponuje najpierw wyjazd na mój koszt do Mysiadła żeby opowiedzieli co w nim siedzi i dlaczego (ja wszystkiego na pewno nie zapamiętałem) a potem możemy jechać na weryfikacje gdzie sobie Klient zażyczy
opisałem sporo ale pewnie i tak pytań będzie sporo.
Telefon 693 56 55 32
AREK
cena to marne 69000 pln , osoby mające za sobą budowę tego typu auta na pewno potwierdzą że ta kwota to w uproszczeniu cena części lub nawet nie, auto jest gratis
rozsądne negocjacje mile widziane
Istnieje możliwość znacznego obniżenia ceny przy wyjęciu wyposażenia które kupującemu jest niepotrzebne np DEFI, TT, chłodnice, zbiornik 12l itd itd
Parę poglądowych fotek, znalezionych na dysku. Ten czarny paproch powtarzający się na zderzakach i feldze to feler zdjęć nie auta, prawa boczna zaślepka też już jest na aucie





Kontrowersyjny wylot evo style, mi się podoba ale opinie są różne. Mam oczywiście na półce seryjny kurnik jeśli ktoś woli, ale polecam zostawić ten bo pięknie odprowadza ciepło z pod maski (po to był zamontowany)

Przyczyna lakierowania przodu, gotowe auto odebrałem tuż przed plejadami


Auto jest doskonale znane na forum.subaru.pl . Bardzo szybki egzemplarz, myślę że niewiele ponad 4 sek do 100km/h, Kilka faktów poniżej
- Subaru Impreza Sti 2007r, przebieg ok 59 tys mil czyli jakies 95 tys km, rozrząd wymieniony parę miesięcy temu
- kupiony od Bryka z 4turbo Mysiadło, sprowadzony przez niego dla siebie
- super kolor Biała Perła, niebieskie są nudne


- BEZWYPADKOWE ale NIE BEZSTŁUCZKOWE , tzn nie miało nigdy żadnego wypadku który naruszyłby konstrukcję auta, typu podłużnice, podłoga, zawieszenie. Sti miało natomiast kilka drobniejszych przygód które kończyły się na wymianie blacharki i / lub lakierowaniu. ze dwa lata temu zawadziłem narożnikiem o słupek podczas Zlotu Plejad, pękł zderzak, lampa i pogniótł się błotnik. Na tyle kosmetyczna sprawa ze dokończyliśmy i wygraliśmy tamte Plejady. W ostatnim czasie polakierowałem przód (zderzak, błotniki i maskę) głównie ze względów wizualnych. Zderzak był lekko pęknięty, a dodatkowo jakiś @#$%%^ przejechał gwoździem przez cały przód (załączam fotki) , od błotnika do błotnika. Auto jest oczywiście 100% proste
- nie ukrywam że auto bywało na pojeżdżawkach, ale nie było to upalane co tydzień, max 7-8 imprez w roku
- oleje wymieniane przesadnie często, wszelkie niepokojące dzwięki zgłaszane i usuwane na bieżąco. Bryku się ze mnie śmiał że zamiast jeździć to szukam awarii na siłę
- na chwilę obecną SUBARU NIE WYMAGA ŻADNEGO WKŁADU WŁASNEGO. Piszę to z pełną odpowiedzialnością. Wszelkie bolączki zostały usunięte. Silnik jest w końcu zbudowany jak należy, rozbudowany system chłodzenia powoduje że nie istnieje temat grzania się motoru, z którym borykałem się rok temu. Zmieniony wlot na masce na wylot w stylu EVO (przyznaję że wygląd ma kontrowersyjny, ale działa idealnie) usunął problem gromadzenia się ciepła pod maską. Gdyby komuś wybitnie nie pasował to mam również idealny seryjny "kurnik"
- w auto zainwestowałem, choć może lepsze słowo to sprzeniewierzylem bo inwestycja to marna , więcej niż za nie obecnie chciałbym dostać. Większość głównych części ma mniej niż rok !!!!!!!!!!
silnik i okolice (zbudowany na nowych częściach 09.2012)
- 410km/595Nm
- blok z tulejami Dartona, tym sposobem usunięta jest słabość ścianek seryjnego bloku , przy większych parametrach lubią w tym miejscu pękać
- kute tłoki Mahle
- kute korby Manley
- kute panewki acl race głowne i korbowodowe
- poprawiony smok olejowy
- szpilki ARP
- głowice z portingiem kanałów
- wtryski deatch werks 750cm
- turbo garrett gt3076r na łożyskami kulkowymi
- sprzęgło seria z eNkowym dociskiem, idealna chyba kombinacja, bardzo popularna u nas na forum, działa jak seria a wytrzymuje bez problemu takie niutki
chłodzenie , dzięki zestawowi poniżej problem grzania w tym aucie już nie istnieje
- duży FMIC HDI
- chłodnica oleju setrab
- chłodnicy koyo
- zbiornik 12 lit ze spec C
zawieszenie i hamulce
- big brake kit z Porsche Cayenne, czyli popularne AP Ryking , głatkie tarcze brembo 350mm plus klocki CL RC6
- rozpórka tył
- grubsze stabilizatory P/T whiteline
- ALK
- sruby do regulacji kątów
- obecnie jest na AST Rally Competition 1 way, ale sprzedawany będzie na seryjnym z Sti 06-07 lub tein super street
- mocowanie przekładni whiteline
- pewnie jakieś powerflexy gdzieniegdzie
inne
- oil catch tank
- wydech 3" od turbo zakończony backboxem KAKUMEI
- hamulce 350mm z Porsche Cayenne, świeże tarcze i klocki z przewodami w oplocie
- zegary Defi z centralką, ciś doładowania, EGT i temp oleju
- tt blitz
- 2 fotele kubełkowe Sparco evo 2, ale sprzedawany będzie na seryjnych fotelach, chyba że ktoś będzie wyjątkowo namawiał na zostawienie kubełków
- pasy szelkowe Sparco
- kierownica Sparco
- felgi 18" do wyboru: złote ATS, jaskrawo zółte OZ lub pomarańczowe Toora
- opony 235/40/18 Pirelli PZero Nero, zeszłoroczne wygrane na Plejadach, do wyboru ewentualnie zeszłoroczne Federale 595rs w tym samym rozmiarze
- zewnętrzny wastegate tial
- oil catch tank
- kolektor wydechowy z imprezy spec c
i pewnie sporo innych o których zapomniałem
Do sprawdzenia w dowolnym serwisie Subaru, oczywiście w Mysiadle wiedzą na jego temat wszystko ale rozumiem że moze być obawa o tendencyjne opinie. Proponuje najpierw wyjazd na mój koszt do Mysiadła żeby opowiedzieli co w nim siedzi i dlaczego (ja wszystkiego na pewno nie zapamiętałem) a potem możemy jechać na weryfikacje gdzie sobie Klient zażyczy
opisałem sporo ale pewnie i tak pytań będzie sporo.
Telefon 693 56 55 32
AREK
cena to marne 69000 pln , osoby mające za sobą budowę tego typu auta na pewno potwierdzą że ta kwota to w uproszczeniu cena części lub nawet nie, auto jest gratis
rozsądne negocjacje mile widziane
Istnieje możliwość znacznego obniżenia ceny przy wyjęciu wyposażenia które kupującemu jest niepotrzebne np DEFI, TT, chłodnice, zbiornik 12l itd itd
Parę poglądowych fotek, znalezionych na dysku. Ten czarny paproch powtarzający się na zderzakach i feldze to feler zdjęć nie auta, prawa boczna zaślepka też już jest na aucie





Kontrowersyjny wylot evo style, mi się podoba ale opinie są różne. Mam oczywiście na półce seryjny kurnik jeśli ktoś woli, ale polecam zostawić ten bo pięknie odprowadza ciepło z pod maski (po to był zamontowany)

Przyczyna lakierowania przodu, gotowe auto odebrałem tuż przed plejadami

