(S) Forester 2.5 XT 2006 230 KM man. Salon PL - SPRZEDANY
: 28 cze 2013, o 16:04
Wystawiam na sprzedaż użytkowanego (leasing) przeze mnie Forestera 2.5 XT MY07 kolor złoty metaliczny (Gold Champagne) - produkcja 12/2006, pierwsza rejestracja styczeń 2007. Jestem 2 właścicielem - pierwszym był kolega z innego forum.
Forek zaliczył UPG i ma hamujące hamulce. Do zrobienia jest rozrząd przy 210 tys. km i wymiana oleju w silniku - ZTCW całkowity koszt ok. 1500 zł.
1. Wyposażenie:
- silnik 2.5 turbo 230 KM, 320Nm
- skrzynia biegów 5 biegowa manualna
- ABS
- Hill Holder
- centralny zamek
- elektryczne opuszczane szyby (drzwi bez ramek, dla niewtajemniczonych)
- lusterka (elektrycznie podgrzewane, składane i regulowane)
- podgrzewane miejsce spoczynku wycieraczek przednich
- klimatyzacja automatyczna
- podgrzewane fotele przednie (2 tryby grzania)
- podłokietnik ze schowkiem i uchwytami na napoje,
- tempomat
- lampy xenon ze spryskiwaczami
- airbag
- lampy przeciwmgielne
- radio z odtwarzaczem CD posiadającym zmieniarkę na 6 płyt,
- 6 głośników w kabinie + woofer w bagażniku,
- Zestaw głośnomówiący Nokia CK-15
- fotel kierowcy z regulacją pochylenia oparcia i wysokości siedziska
- mocowania ISOFIX dla fotelików dziecięcych
- blokada zamka tylnych drzwi przed otwarciem
- oryginalna krata oddzielająca bagażnik od kabiny nad siedzeniami (mozliwy demontaż),
- składane oparcia kanapy,
- kierownica trzyramienna skórzana Momo ze sterowaniem radiem / cd
- alufelgi 17'' Subaru
- opony letnie Vredestein Ultrac Cento 215/55/ZR17 93Y + zapas - pełne koło (Geolander)
2. Historia eksploatacji
- przebieg: 154 tys. km (112 tys. km w momencie zakupu)
- rozrząd wymieniony (105 tys. km)
- wymieniona uszczelka pod głowicą UPG i regulacja luzu zaworowego (123.8 tys. km) i przy okazji
- wymieniony płyn chłodniczy (oryginalny Coolant Subaru 123.8 tys. km, )
- wymieniony silnik nawiewu klimatyzacji (uszkodzony był tranzystor modułu sterowania silnika)
- wymienione sprzęgło (147 tys. km) (ASO)
- wymienione klocki (DS2500) i tarcze przód (Brembo)
- wymienione klocki tył (153 tys. km)
- olej AMS Oil 5W30 (ASL, XL a jedna zmiana była Motul 300V),
- olej w dyfrze (P+T) - wymieniony (AMSOIL Severe Gear 75W90 117.6 tys. km)
- olej w skrzyni biegów - wymieniony (AMSOil Severe Gear 75W90 117.6 tys. km)
- wymienione: lewy tył (felga, piasta, amortyzator, zwrotnica, łożysko) w wyniku uderzenia w krawężnik 147 tys. km - uniknąłem zderzenia z Renault Laguna, która zajechała mi drogę) (ASO)
- wymieniony zderzak przód (był porysowany w wyniku spotkania z BMW powinienem mieć zdjęcia w archiwum - ASO)
Zapomniałem o:
- lakierowaniu tylnego błotnika po obcierce na parkingu (ASO)
3. Cena wywoławcza: 42.000 zł brutto (faktura vat),
Kontakt przez PW, telefon --------- lub yagoolar{małpa}--------
Link do ogłoszenia
http://allegro.pl/show_item.php?item=3362158146
Forek zaliczył UPG i ma hamujące hamulce. Do zrobienia jest rozrząd przy 210 tys. km i wymiana oleju w silniku - ZTCW całkowity koszt ok. 1500 zł.
1. Wyposażenie:
- silnik 2.5 turbo 230 KM, 320Nm
- skrzynia biegów 5 biegowa manualna
- ABS
- Hill Holder
- centralny zamek
- elektryczne opuszczane szyby (drzwi bez ramek, dla niewtajemniczonych)
- lusterka (elektrycznie podgrzewane, składane i regulowane)
- podgrzewane miejsce spoczynku wycieraczek przednich
- klimatyzacja automatyczna
- podgrzewane fotele przednie (2 tryby grzania)
- podłokietnik ze schowkiem i uchwytami na napoje,
- tempomat
- lampy xenon ze spryskiwaczami
- airbag
- lampy przeciwmgielne
- radio z odtwarzaczem CD posiadającym zmieniarkę na 6 płyt,
- 6 głośników w kabinie + woofer w bagażniku,
- Zestaw głośnomówiący Nokia CK-15
- fotel kierowcy z regulacją pochylenia oparcia i wysokości siedziska
- mocowania ISOFIX dla fotelików dziecięcych
- blokada zamka tylnych drzwi przed otwarciem
- oryginalna krata oddzielająca bagażnik od kabiny nad siedzeniami (mozliwy demontaż),
- składane oparcia kanapy,
- kierownica trzyramienna skórzana Momo ze sterowaniem radiem / cd
- alufelgi 17'' Subaru
- opony letnie Vredestein Ultrac Cento 215/55/ZR17 93Y + zapas - pełne koło (Geolander)
2. Historia eksploatacji
- przebieg: 154 tys. km (112 tys. km w momencie zakupu)
- rozrząd wymieniony (105 tys. km)
- wymieniona uszczelka pod głowicą UPG i regulacja luzu zaworowego (123.8 tys. km) i przy okazji
- wymieniony płyn chłodniczy (oryginalny Coolant Subaru 123.8 tys. km, )
- wymieniony silnik nawiewu klimatyzacji (uszkodzony był tranzystor modułu sterowania silnika)
- wymienione sprzęgło (147 tys. km) (ASO)
- wymienione klocki (DS2500) i tarcze przód (Brembo)
- wymienione klocki tył (153 tys. km)
- olej AMS Oil 5W30 (ASL, XL a jedna zmiana była Motul 300V),
- olej w dyfrze (P+T) - wymieniony (AMSOIL Severe Gear 75W90 117.6 tys. km)
- olej w skrzyni biegów - wymieniony (AMSOil Severe Gear 75W90 117.6 tys. km)
- wymienione: lewy tył (felga, piasta, amortyzator, zwrotnica, łożysko) w wyniku uderzenia w krawężnik 147 tys. km - uniknąłem zderzenia z Renault Laguna, która zajechała mi drogę) (ASO)
- wymieniony zderzak przód (był porysowany w wyniku spotkania z BMW powinienem mieć zdjęcia w archiwum - ASO)
Zapomniałem o:
- lakierowaniu tylnego błotnika po obcierce na parkingu (ASO)
3. Cena wywoławcza: 42.000 zł brutto (faktura vat),
Kontakt przez PW, telefon --------- lub yagoolar{małpa}--------
Link do ogłoszenia
http://allegro.pl/show_item.php?item=3362158146