SUBARU IMPREZA STI JDM
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
SUBARU IMPREZA STI JDM
SPRZEDAM
SUBARU IMPREZA STI JDM
baza do budowy rajdówki N14
Samochód obsługiwany przez RALLYTECHNOLOGY
chyba najlepszy serwis rajdowy w Polsce (obsługują Kajetana i Ł.Habaja)
Silnik zakuty przez RALLYTECHNLOGY, przebieg 9000 km - koszt 20000 zł
- tłoki kute Cosworth
- korby kute R-ONE
- remap 4Turbo - 335 KM/470Nm
Samochód w stanie technicznym bardzo dobrym, 2000 km po przeglądzie i wymianie oleju.
-na kołach nowe opony Potenzy 070
-nowe tarcze i klocki w przodu
- układ wydechowy Fujitsubo catback Impreza STI 08 Legalis R i przelotowy downpipe - koszt 6000 zł
- flokowana deska
- radio JVC KW-NX7000 (navi + dvd) -
- fabrycznie bez radia, tempomatu i tylnej półki
Samochód nie używany do wyczynowego ścigania.
SUBARU IMPREZA STI JDM
baza do budowy rajdówki N14
Samochód obsługiwany przez RALLYTECHNOLOGY
chyba najlepszy serwis rajdowy w Polsce (obsługują Kajetana i Ł.Habaja)
Silnik zakuty przez RALLYTECHNLOGY, przebieg 9000 km - koszt 20000 zł
- tłoki kute Cosworth
- korby kute R-ONE
- remap 4Turbo - 335 KM/470Nm
Samochód w stanie technicznym bardzo dobrym, 2000 km po przeglądzie i wymianie oleju.
-na kołach nowe opony Potenzy 070
-nowe tarcze i klocki w przodu
- układ wydechowy Fujitsubo catback Impreza STI 08 Legalis R i przelotowy downpipe - koszt 6000 zł
- flokowana deska
- radio JVC KW-NX7000 (navi + dvd) -
- fabrycznie bez radia, tempomatu i tylnej półki
Samochód nie używany do wyczynowego ścigania.
Ostatnio zmieniony 9 mar 2014, o 21:00 przez ign.pl, łącznie zmieniany 2 razy.
- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: SUBARU IMPREZA STI JDM
Dokładnie. Piękna sztuka i do tego z najlepszą 2 litrówką jeszcze...darecki1981 pisze:Dziwie się że nie ma chętnych
- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: SUBARU IMPREZA STI JDM
gotówka też będzie :) szkoda, sprzedaje swojego ale za darmo nie oddam, wiem co mam , jeżeli się uda sprzedać moje auto to na pewno sie odezwę!
Re: SUBARU IMPREZA STI JDM
przyzwyczaiłem siędarecki1981 pisze:gotówka też będzie :) szkoda, sprzedaje swojego ale za darmo nie oddam, wiem co mam , jeżeli się uda sprzedać moje auto to na pewno sie odezwę!

- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: SUBARU IMPREZA STI JDM
ja też
szkoda bo można by było się zamienić mielibyśmy na sprzedaż nowe auta 


Re: SUBARU IMPREZA STI JDM
Po ostatniej wizycie prawie kupców mam ważne informacje dla kolejnych którzy przyjeżdżają ze swoim "fachowcem" :
Ważna informacja dla chcących kupić nowe siedmioletnie Subaru - takie auto nie istnieje, nie jeździł tym dziadek Niemiec który płakał jak sprzedawał
auto było używane z głową, nie jeździło w zawodach na czas ale bywało na torze oraz pojawiało się jako "0" w kilku małych rajdach czyli nosi ślady użytkowania
Ważna informacja dla specjalistów blacharzy i lakierników - malowane były prawe drzwi ( to nie była naprawa powypadkowa tylko naprawa uszkodzonego lakieru ), progi i przedni zderzak ( który już zapomniał o malowaniu bo znowu jest pęknięty ), robione były poprawki na przedniej krawędzi maski, na styku przednich błotników i zderzaka oraz w paru mniej znaczących miejscach których nawet nie jestem w stanie wskazać, auto nie miało żadnego dzwona, oczywiście auto wymaga poprawek w kosmetyce i jeżeli komuś będzie bardzo zależało na nieskazitelnym wyglądzie to musi zainwestować w nowy zderzak a za niewielką opłatą na pewno specjalista to ogarnie
Ważna informacja dla specjalistów i znawców - tak, deska rozdzielcza była demontowana bo do flockowania trzeba ją ściągnąć a przede wszystkim dlatego że dawno, dawno temu kierownica było po prawej stronie i nie dało się jej przełożyć bez wymiany deski i paru mniej widocznych elementów, wytarty jest lakier na plastikowych uchwytach w drzwiach bo ... się wytarł i wcale nie świadczy to o cofniętym liczniku
Ważna informacja dla poszukiwaczy komfortu i wodotrysków - to Subaru nadaje się do codziennej jazdy, ale komfortowe raczej nie jest, ale dla pewnej grupy ludzi ( takich jak ja ) jest to auto najbardziej komfortowe na świece a żeby uzupełnić brak wodotrysków dołożyłem mu dobre radio z nawigacją i DVD, niestety nie ma i nie było tylnej półki bo ten typ tak ma
Ważna informacja dla ekologów - pali tyle ile STI powinno palić czyli niemało
I jeszcze jedna informacja dla specyficznych przypadków - auto nie ma CERTYFIKATU ZAKUCIA SILNIKA - ten pacjent to już mnie powalił i nie wiedziałem co mu odpowiedzieć , poproszę chyba człowieka który zakuwał motor żeby zrobił sobie tabliczkę z podpisem i numerkiem jak w AMG
a jeżeli ktoś chce faktury na części wsadzone do auta to nie mam bo nie potrzebowałem, ale jak komuś bardzo zależy to mu wydrukuję listę części o jakiej nawet nie marzył, może będzie czuł się lepiej
Ważna informacja dla chcących kupić nowe siedmioletnie Subaru - takie auto nie istnieje, nie jeździł tym dziadek Niemiec który płakał jak sprzedawał

Ważna informacja dla specjalistów blacharzy i lakierników - malowane były prawe drzwi ( to nie była naprawa powypadkowa tylko naprawa uszkodzonego lakieru ), progi i przedni zderzak ( który już zapomniał o malowaniu bo znowu jest pęknięty ), robione były poprawki na przedniej krawędzi maski, na styku przednich błotników i zderzaka oraz w paru mniej znaczących miejscach których nawet nie jestem w stanie wskazać, auto nie miało żadnego dzwona, oczywiście auto wymaga poprawek w kosmetyce i jeżeli komuś będzie bardzo zależało na nieskazitelnym wyglądzie to musi zainwestować w nowy zderzak a za niewielką opłatą na pewno specjalista to ogarnie
Ważna informacja dla specjalistów i znawców - tak, deska rozdzielcza była demontowana bo do flockowania trzeba ją ściągnąć a przede wszystkim dlatego że dawno, dawno temu kierownica było po prawej stronie i nie dało się jej przełożyć bez wymiany deski i paru mniej widocznych elementów, wytarty jest lakier na plastikowych uchwytach w drzwiach bo ... się wytarł i wcale nie świadczy to o cofniętym liczniku
Ważna informacja dla poszukiwaczy komfortu i wodotrysków - to Subaru nadaje się do codziennej jazdy, ale komfortowe raczej nie jest, ale dla pewnej grupy ludzi ( takich jak ja ) jest to auto najbardziej komfortowe na świece a żeby uzupełnić brak wodotrysków dołożyłem mu dobre radio z nawigacją i DVD, niestety nie ma i nie było tylnej półki bo ten typ tak ma
Ważna informacja dla ekologów - pali tyle ile STI powinno palić czyli niemało
I jeszcze jedna informacja dla specyficznych przypadków - auto nie ma CERTYFIKATU ZAKUCIA SILNIKA - ten pacjent to już mnie powalił i nie wiedziałem co mu odpowiedzieć , poproszę chyba człowieka który zakuwał motor żeby zrobił sobie tabliczkę z podpisem i numerkiem jak w AMG

Re: SUBARU IMPREZA STI JDM
ign.pl pisze: Po ostatniej wizycie prawie kupców mam ważne informacje dla kolejnych którzy przyjeżdżają ze swoim "fachowcem" :
Bardzo mnie sie podoba Twoja frustracja. Wiesz ludzie podejrzliwi sa... Az zaluje ze zanabylem swoj w zeszlym roku...

Free up!
Pzw,
MCC
Re: SUBARU IMPREZA STI JDM
Trzeba było brać to cudo jak było do sprzedania, niestety już ma nowego szczęśliwego właściciela :)skawa1 pisze:UP! cudo