Forester 2.5 XT , amerykański automat
: 18 lut 2014, o 12:16
Do sprzedania Forester 2.5 XT z 2004 r., czarny, skrzynia 4eat. Przebieg 82 000 mil, po remoncie silnika około 19 000 mil. Silnik przed zakupieniem przeze mnie był wstawiony z anglika przez poprzedniego właściciela.
Krótka historia, ale barwna i pouczająca.
Zakupiony IV 2011 r. Maj, czerwiec 2011 r. - wymiana tłoków z pierścieniami i w konsekwencji całego rozrządu. Wstawione mocniejsze uszczelki. Szpilek nie ma, bo Fukushima zakłóciła dostawy - tak mi mówili i ja w to wierzę. Wymiana chłodnicy z ustrojstwem do chłodzenia ATF w tym samym czasie.I płyn ATF. Wspominać nie muszę, że uszczelki pod deklami również były nowe. Instalacja gazowa: Robert niestety nie zakładał, robił to jakiś rzeźnik z Koszalina, ale Jako poprawił: nowe wtryskiwacze Hana czarne, nowy reduktor double penetration czy jakoś tak -taki duży do turbinowych, wyregulował komputer i daje radę teraz /spalanie 16-17 w mieście, trasa: najniższy wynik 13.2 l do 16 l/. W XI 2011 nowa turbina używana- śmiesznie było, bo myślałem na Pl. Bankowym, że to z autosana dymi. W tym samym miesiącu z własnej fanaberii wstawiłem nowy stabilizator 24 mm, zauważalnie lepsze prowadzenie. Wywalony prekat, bo brzęczał i katalizator, ustawiony komputer pod te modyfikacje i sondy, więc nie razi check engine. Z tyłu pręży się backbox stalowy elteka. VIII 2012 r. wymiana wszystkich amortyzatorów na nowe + ustawienie geometrii u Sylwka.
Olej Valvoline, wymieniany co 8000- 8500 tysiąca. Miał dziwną przypadłość, że dokładnie od połowy resursu oliwy zaczyna zauważalnie żreć olej - jakiś litr dolewki, ale po wyczyszczeniu odmy /dużo smarków było, oj dużo/ i wymianie oleju absolutnie ani milimetra nie zjadł przez ostatnie 3000 km. Pompa wspomagania od sti, bo stara poszła w zaświaty.
W środku:czarne skóry, gumowe dywaniki i porządna kuweta w bagażniku ze ściankami.
Zestaw audio: coś jest w bagażniku z pokrętłami w aluminiowej obudowie. Odtwarzacz: JVC 730 2 DIN z panelem dotykowym. Założony zestaw Nokii do telefonu.
Stan blacharski: jak w używanym 9 letnim samochodzie, użytkowanym głównie w mieście. W najgorszym stanie jest maska, raczej do wymiany, ale jeszcze nie teraz. Przyciemniane szyby z papierkiem, że wszystko jest gites i zgodne z normami.
Serwis i wsparcie psychologiczne: Bajeczna, ze dwa razy p. Jarek z Józefowa i teraz Mechaników po secesji, czyli Zbyszek.
Przegląd techniczny do połowy października 2014 r. Ubezpieczenie do początku grudnia 2014 r.
Sprzedaż samochodu z f-rą VAT zwolniony. Do obejrzenia w Warszawie /Śródmieście, Powiśle/. tel do mnie 609 567 195
Cena proponowana: 30 000 zł, do negocjacji.
Zdjęcia są. https://picasaweb.google.com/1135281690 ... Lutego2014
Krótka historia, ale barwna i pouczająca.
Zakupiony IV 2011 r. Maj, czerwiec 2011 r. - wymiana tłoków z pierścieniami i w konsekwencji całego rozrządu. Wstawione mocniejsze uszczelki. Szpilek nie ma, bo Fukushima zakłóciła dostawy - tak mi mówili i ja w to wierzę. Wymiana chłodnicy z ustrojstwem do chłodzenia ATF w tym samym czasie.I płyn ATF. Wspominać nie muszę, że uszczelki pod deklami również były nowe. Instalacja gazowa: Robert niestety nie zakładał, robił to jakiś rzeźnik z Koszalina, ale Jako poprawił: nowe wtryskiwacze Hana czarne, nowy reduktor double penetration czy jakoś tak -taki duży do turbinowych, wyregulował komputer i daje radę teraz /spalanie 16-17 w mieście, trasa: najniższy wynik 13.2 l do 16 l/. W XI 2011 nowa turbina używana- śmiesznie było, bo myślałem na Pl. Bankowym, że to z autosana dymi. W tym samym miesiącu z własnej fanaberii wstawiłem nowy stabilizator 24 mm, zauważalnie lepsze prowadzenie. Wywalony prekat, bo brzęczał i katalizator, ustawiony komputer pod te modyfikacje i sondy, więc nie razi check engine. Z tyłu pręży się backbox stalowy elteka. VIII 2012 r. wymiana wszystkich amortyzatorów na nowe + ustawienie geometrii u Sylwka.
Olej Valvoline, wymieniany co 8000- 8500 tysiąca. Miał dziwną przypadłość, że dokładnie od połowy resursu oliwy zaczyna zauważalnie żreć olej - jakiś litr dolewki, ale po wyczyszczeniu odmy /dużo smarków było, oj dużo/ i wymianie oleju absolutnie ani milimetra nie zjadł przez ostatnie 3000 km. Pompa wspomagania od sti, bo stara poszła w zaświaty.
W środku:czarne skóry, gumowe dywaniki i porządna kuweta w bagażniku ze ściankami.
Zestaw audio: coś jest w bagażniku z pokrętłami w aluminiowej obudowie. Odtwarzacz: JVC 730 2 DIN z panelem dotykowym. Założony zestaw Nokii do telefonu.
Stan blacharski: jak w używanym 9 letnim samochodzie, użytkowanym głównie w mieście. W najgorszym stanie jest maska, raczej do wymiany, ale jeszcze nie teraz. Przyciemniane szyby z papierkiem, że wszystko jest gites i zgodne z normami.
Serwis i wsparcie psychologiczne: Bajeczna, ze dwa razy p. Jarek z Józefowa i teraz Mechaników po secesji, czyli Zbyszek.
Przegląd techniczny do połowy października 2014 r. Ubezpieczenie do początku grudnia 2014 r.
Sprzedaż samochodu z f-rą VAT zwolniony. Do obejrzenia w Warszawie /Śródmieście, Powiśle/. tel do mnie 609 567 195
Cena proponowana: 30 000 zł, do negocjacji.
Zdjęcia są. https://picasaweb.google.com/1135281690 ... Lutego2014