Pojemność 1820 ccm
Rok produkcji 1993. W moich rękach przez ostatnie 8 lat.
Skrzynia automatyczna E4AT bez centralnego dyfra, z możliwością jazdy pseudo-manualnej (można ciągnąć do odcięcia, nie przerzuca wyżej).
Ponieważ jaki napęd 4x4 w E4AT jest każdy wie, założyłem mod "Torquemada Lite" z seksownym pstryczkiem ze śnieżynką (od Forestera) na tunelu środkowym, załączający na sztywno rozkład napędu na 50/50, czyli dołączający tylną oś na stałe.
Skrzynia i napędy sprawne. Założony wyświetlacz pokazujący chwilowy rozkład momentu na osie.
WAŻNE OC i PRZEGLĄD
- klimatyzacja
- ABS
- elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- Autoalarm, centralny zamek z pilota, immobiliser, cudawianki
Pewne niedociągnięcia:
- Wytłuczona szyba drzwi pasażera, hehe.
- Zatarty silnik, hehehehe.
- Wydech J33mbo Wire Tuning™
- Podwozie w tylnej części samochodu, tylne nadkola i progi poczęły intensywnie reagować z tlenem atmosferycznym, powodując dodatkowe otwory wentylacyjne w nadwoziu
Miejsce stacjonowania - J33mbo & Bergen Motorsport Company Ltd., Tąpadła.
CENA: 650 zł za wersję jaką odstawia się na złom. Tysiak ze wszystkim.
Alusów nie ma, stoi na stalówkach z całkiem zacnymi zimówkami.