[S] Subaru Legacy 2.5 GX kombi automat 1999
: 10 kwie 2014, o 19:17
Auto jest z 1999 roku, ma instalację LPG III generacji. Egzemplarze z tego rocznika są wystawione w cenach od 7 do 14 tysięcy, myślę że z uwagi na bdb stan techniczny i pewne ubytki urody (niewidoczne na zdjęciach braki powłoki bezbarwnej na prawych drzwiach i błotniku plus jedna mikrowgniotka) kwota 12 tys. byłaby w pełni zadowalająca. Auto jest ciągle użytkowane, po kupnie uszczelniłem silnik, wymieniłem awaryjne zawieszenie pneumatyczne na zwykłe (miechy daję w komplecie, dla amatorów), wymieniłem rozrząd, łączniki stabilizatorów i jeszcze jakieś drobiazgi w zawieszeniu, obecnie poza dolewaniem oleju innych pilnych inwestycji nie wymaga. Czysty, zadbany, tapicerka bez ubytków. Opony letnie Marangoni po 2 sezonach, dodaję komplet kół stalowych z kołpakami i zimowymi oponami Goodyear, też 2 sezony przeżyły.
Z wyposażenia - elektryka 4 szyb z blokadą, podgrzewane i regulowane elektrycznie lusterka, podgrzewane fotele (odłączone, nie wiem czy działają ale nigdy nie odczuwałem potrzeby aby to sprawdzać), 3 tryby automatu (zima-normal-power), klimatyzacja ręczna, hak z gniazdem, podwójny szyber-dach, radio z BT, wszystko to działa. W jakiejś perspektywie należałoby wymienić tarcze i klocki z tyłu, można by też pochylić się nad wydechem, ale jak na razie nic pilnego. Do tego jest mały myk w elektryce, mianowicie co kilka-kilkadziesiąt km przy włączaniu kierunkowskaza resetuje się licznik dziennego przebiegu i zegar. Właśnie męczy się z tym elektryk, ponoć znalazł jakąś niestykającą wtyczkę i ma być git, a no - zobaczymy.
W Mikołajki wjechała mi w dupcię skodzina, wymieniona jest tylna klapa i hak (niestety, blenda została - za słabo przywalił i nie chciała pęc), hak uratował zderzak. Robiłem bezgotówkowo więc na bogato
. Spalanie ok. 14 litrów gazu.
Autko będzie do wzięcia najprędzej po majówce, a najchętniej jakoś pod koniec czerwca. Kupione na forum subaru (tylko nie pamiętam czy na tym, czy na tamtym) i na nim niech pozostanie. Jeśli nie, pójdzie do żyda a szkoda by było bo trochę się najeździłem żeby znaleźć niewytyraną sztukę.
Kontakt najlepiej na maila bo telefonu często nie mogę odebrać. drkropi(a)gmail.com









Z wyposażenia - elektryka 4 szyb z blokadą, podgrzewane i regulowane elektrycznie lusterka, podgrzewane fotele (odłączone, nie wiem czy działają ale nigdy nie odczuwałem potrzeby aby to sprawdzać), 3 tryby automatu (zima-normal-power), klimatyzacja ręczna, hak z gniazdem, podwójny szyber-dach, radio z BT, wszystko to działa. W jakiejś perspektywie należałoby wymienić tarcze i klocki z tyłu, można by też pochylić się nad wydechem, ale jak na razie nic pilnego. Do tego jest mały myk w elektryce, mianowicie co kilka-kilkadziesiąt km przy włączaniu kierunkowskaza resetuje się licznik dziennego przebiegu i zegar. Właśnie męczy się z tym elektryk, ponoć znalazł jakąś niestykającą wtyczkę i ma być git, a no - zobaczymy.
W Mikołajki wjechała mi w dupcię skodzina, wymieniona jest tylna klapa i hak (niestety, blenda została - za słabo przywalił i nie chciała pęc), hak uratował zderzak. Robiłem bezgotówkowo więc na bogato

Autko będzie do wzięcia najprędzej po majówce, a najchętniej jakoś pod koniec czerwca. Kupione na forum subaru (tylko nie pamiętam czy na tym, czy na tamtym) i na nim niech pozostanie. Jeśli nie, pójdzie do żyda a szkoda by było bo trochę się najeździłem żeby znaleźć niewytyraną sztukę.
Kontakt najlepiej na maila bo telefonu często nie mogę odebrać. drkropi(a)gmail.com








