[S] Forester II A/T LPG 158KM - 11/2005
: 27 kwie 2014, o 23:49
Auto przywiezione dla mnie w styczniu 2011roku z Niemiec przez Piter35 w stanie idealnym z przebiegiem 135000km.
Po 5 miesiącach (przy 140tys km) założona instalacja gazowa Stag w firmie Pitec w Poznaniu.
Przy 185 tys. km remont silnika (na jednym cylindrze nie trzymał ciśnienia jak należy). Silnik wyjęty, robione głowice, rozrząd, uszczelnienia, itp, itd. Skrzynia przez cały czas użytkowania pracuje bez zastrzeżeń. Wymieniany olej w skrzyni na markowy Motul AFT.
Ostatnio wymieniane były końcówki drążków kierowniczych i przednie gumy wahaczy wleczonych (tył).
W aucie wymienione są amortyzatory (4szt.) Tyły samopoziomujące wymienione na zestawy zamienne z 4turbo.
Aktualnie na samochodzie koła z oponami Continental Cross Contact a na zimę koła z oponami Vredestein Wintrac Extrime. Koła letnie i zimowe na, co najmniej, kolejne dwa sezony. Felgi letnie lakierowane pod kolor słupków grafitowych.
Słupki środkowe (te pomiędzy tylnym bocznym oknem a oknem bocznym bagażnika) są w tym modelu srebrne. Mnie bardziej podobały się ciemne, więc wymieniłem. Kupujący może dostać również oryginalne, srebrne, zdjęte przeze mnie.
Na zdjęciach wnętrza jest jeszcze radio Pioneer. Zaraz będzie wymienione na oryginał. Również głośniki separowane Focal będą wyjęte i wrócą oryginały.
Chyba, że nie zdążę z zamianą przed sprzedażą a kupujący koniecznie będzie chciał auto z Pionkiem i głośnikami to możemy porozmawiać ale wtedy będzie trzeba zostawić również wzmacniacz Audisona.
Roleta bagażnika na krawędzi ( około 10cm) wyszczerbiona. Zdaje się, że poprzedni właściciel woził w bagażniku psa.
Spryskiwacze reflektorów działają bez problemu. Zmieniłem system oprysku. Już nie działają przy przytrzymaniu spryskiwacza szyby bo to było co najmniej upierdliwe. Jest dorobiony osobny wyłącznik, przycisk nożny. Tak, lewą stopą uruchamia się spryskiwacz reflektorów. Bardzo dobrze się to sprawdza.
A cena ? Cóż, wystawiony tu i ówdzie za 29 900,- złotych.

Po 5 miesiącach (przy 140tys km) założona instalacja gazowa Stag w firmie Pitec w Poznaniu.
Przy 185 tys. km remont silnika (na jednym cylindrze nie trzymał ciśnienia jak należy). Silnik wyjęty, robione głowice, rozrząd, uszczelnienia, itp, itd. Skrzynia przez cały czas użytkowania pracuje bez zastrzeżeń. Wymieniany olej w skrzyni na markowy Motul AFT.
Ostatnio wymieniane były końcówki drążków kierowniczych i przednie gumy wahaczy wleczonych (tył).
W aucie wymienione są amortyzatory (4szt.) Tyły samopoziomujące wymienione na zestawy zamienne z 4turbo.
Aktualnie na samochodzie koła z oponami Continental Cross Contact a na zimę koła z oponami Vredestein Wintrac Extrime. Koła letnie i zimowe na, co najmniej, kolejne dwa sezony. Felgi letnie lakierowane pod kolor słupków grafitowych.
Słupki środkowe (te pomiędzy tylnym bocznym oknem a oknem bocznym bagażnika) są w tym modelu srebrne. Mnie bardziej podobały się ciemne, więc wymieniłem. Kupujący może dostać również oryginalne, srebrne, zdjęte przeze mnie.
Na zdjęciach wnętrza jest jeszcze radio Pioneer. Zaraz będzie wymienione na oryginał. Również głośniki separowane Focal będą wyjęte i wrócą oryginały.
Chyba, że nie zdążę z zamianą przed sprzedażą a kupujący koniecznie będzie chciał auto z Pionkiem i głośnikami to możemy porozmawiać ale wtedy będzie trzeba zostawić również wzmacniacz Audisona.
Roleta bagażnika na krawędzi ( około 10cm) wyszczerbiona. Zdaje się, że poprzedni właściciel woził w bagażniku psa.
Spryskiwacze reflektorów działają bez problemu. Zmieniłem system oprysku. Już nie działają przy przytrzymaniu spryskiwacza szyby bo to było co najmniej upierdliwe. Jest dorobiony osobny wyłącznik, przycisk nożny. Tak, lewą stopą uruchamia się spryskiwacz reflektorów. Bardzo dobrze się to sprawdza.
A cena ? Cóż, wystawiony tu i ówdzie za 29 900,- złotych.









