Impreza STI Wersja Limitowana bezpośrednio z Japonii
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Impreza STI Wersja Limitowana bezpośrednio z Japonii
Mam do sprzedania Subaru Impreza STI wesja limitowana z 2002 roku w świetnym stanie.
Przebieg tylko 104 tys. km.
Autko sprowadzone bezpośrednio z Japonii.
Wszystko opłacone. Wystarczy tylko je zarejestrować.
Jeśli macie jakieś pytania dot. tego auta, to piszcie.
Przebieg tylko 104 tys. km.
Autko sprowadzone bezpośrednio z Japonii.
Wszystko opłacone. Wystarczy tylko je zarejestrować.
Jeśli macie jakieś pytania dot. tego auta, to piszcie.
- Załączniki
-
- GDB-front-t.jpg (47.39 KiB) Przejrzano 5786 razy
- cyqan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: z Internetu
- Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Re: Impreza STI Wersja Limitowana bezpośrednio z Japonii
Na dobry początek przydałyby się podstawowe informacje jak:
VIN, cena, grubość lakieru na elementach, stan opon i ich rok produkcji, no i normalne zdjęcia, a nie jakaś chujnia pseudoartystyczna
VIN, cena, grubość lakieru na elementach, stan opon i ich rok produkcji, no i normalne zdjęcia, a nie jakaś chujnia pseudoartystyczna
Re: Impreza STI Wersja Limitowana bezpośrednio z Japonii
Czy japończyk płakał jak sprzedawał ?
Jaki dokładnie model, numer silnika, skrzyni, stan, blacharka ... no i cena ?
Jaki dokładnie model, numer silnika, skrzyni, stan, blacharka ... no i cena ?
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Impreza STI Wersja Limitowana bezpośrednio z Japonii
VIN : GDB-0143** - całość do wiadomości przyszłego właściciela.
Cena : do negocjacji
Grubość lakieru na elementach : Nie wiem, bo nie mam miernika do lakieru.
Ale samochód jest bezwypadkowy, więc nie powinno być żadnej dodatkowej szpachli czy lakieru.
Stan opon : 5- 6 mm
Rok produkcji opon :2011 rok
A co do zdjęcia, to tak się kończy jak człowiek łapie się za nową lustrzankę i się chce pochwalić Sorry.
Tym razem normalna fotka autka w garażu.
Cena : do negocjacji
Grubość lakieru na elementach : Nie wiem, bo nie mam miernika do lakieru.
Ale samochód jest bezwypadkowy, więc nie powinno być żadnej dodatkowej szpachli czy lakieru.
Stan opon : 5- 6 mm
Rok produkcji opon :2011 rok
A co do zdjęcia, to tak się kończy jak człowiek łapie się za nową lustrzankę i się chce pochwalić Sorry.
Tym razem normalna fotka autka w garażu.
Re: Impreza STI Wersja Limitowana bezpośrednio z Japonii
Japończyk płakał jak bóbr
Dokładna nazwa modelu : Subaru Impreza WRX STI wersja limitowana z 2002 roku, model wypuszczony z okazji 30-lecia
Stan bardzo dobry. Auto bezwypadkowe.
Numer silnika : EJ20
W normalnej wersji STI moment obrotowy wynosi 38.0kgm/4000rpm.
W tej wersji limitowanej parametry momentu obrotowego wzrosły do 39.2kgm/4400rpm.
Bo ten silnik jest taki sam jak w Spec C. (*ale łożyska są normalne. W Spec C są łożyska kulkowe)
Wydajność silnika :
WRX STi (lewy) Spec C (środkowy) Limited (prawy)
Niebieski : kw Czerwony : N.m W przypadku WRX STi kw szybko idzie w górę, dzięki czemu przyjemnie się go prowadzi.
A w Spec C i Limited przy wysokich obrotach silnika, kw jeszcze dodatkowo wzrasta, czyli są to modele o większej mocy.
Skrzynia 6-biegowa.
Dokładna nazwa modelu : Subaru Impreza WRX STI wersja limitowana z 2002 roku, model wypuszczony z okazji 30-lecia
Stan bardzo dobry. Auto bezwypadkowe.
Numer silnika : EJ20
W normalnej wersji STI moment obrotowy wynosi 38.0kgm/4000rpm.
W tej wersji limitowanej parametry momentu obrotowego wzrosły do 39.2kgm/4400rpm.
Bo ten silnik jest taki sam jak w Spec C. (*ale łożyska są normalne. W Spec C są łożyska kulkowe)
Wydajność silnika :
WRX STi (lewy) Spec C (środkowy) Limited (prawy)
Niebieski : kw Czerwony : N.m W przypadku WRX STi kw szybko idzie w górę, dzięki czemu przyjemnie się go prowadzi.
A w Spec C i Limited przy wysokich obrotach silnika, kw jeszcze dodatkowo wzrasta, czyli są to modele o większej mocy.
Skrzynia 6-biegowa.
Re: Impreza STI Wersja Limitowana bezpośrednio z Japonii
Podaj po prostu konkretnie: numer silnika, skrzyni biegów i model z tabliczki znamionowej.
"Resztę" wiemy ;)
"Resztę" wiemy ;)
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Impreza STI Wersja Limitowana bezpośrednio z Japonii
Guzik3, nie pisz , to tajemnica :)
https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
Re: Impreza STI Wersja Limitowana bezpośrednio z Japonii
ups, przepraszam :)Piter 35 pisze:Guzik3, nie pisz , to tajemnica :)
Re: Impreza STI Wersja Limitowana bezpośrednio z Japonii
Numer silnika : EJ207DW4ER
Numer skrzyni biegów : TY856WB1CA Auto rzeczywiście wisiało za 46k PLN , ale nie jest to cena ostateczna. Jestem otwarty na negocjacje.
Propozycje poproszę na priv.
Numer skrzyni biegów : TY856WB1CA Auto rzeczywiście wisiało za 46k PLN , ale nie jest to cena ostateczna. Jestem otwarty na negocjacje.
Propozycje poproszę na priv.
Re: Impreza STI Wersja Limitowana bezpośrednio z Japonii
To są zdjęcia najbardziej charakterystycznych elementów tej wersji limitowanej STi.
Domyślam się, że wszyscy je znacie...
Domyślam się, że wszyscy je znacie...
Re: Impreza STI Wersja Limitowana bezpośrednio z Japonii
Jako laik w tematyce Robali STI po proszę o wyjaśnienie mi czy prezentowany egzemplarz jest "limitowany" ze względu na inny spoiler i rozbudowany zderzak... Przecież to żaden Type-RA czy S202...
A pokazywanie zdjęcia końcówki wydechu STI w Imprezie STI i mówienie że jest to element limitowany chyba jest trochę nietaktowne na forum Subaru.
A może ja się mylę.
A pokazywanie zdjęcia końcówki wydechu STI w Imprezie STI i mówienie że jest to element limitowany chyba jest trochę nietaktowne na forum Subaru.
A może ja się mylę.
- pawel320ce
- 1 gwiazdka
- Auto: Subaru Impreza STI
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Impreza STI Wersja Limitowana bezpośrednio z Japonii
Ja też mam STI z tego samego roku i różnica to inny tylny spojler oraz dodatkowy wlocik na dole w przednim zderzaku.
Jak na limitowaną serię to mało tych różnic!!!
Ale ja się nie znam, niech się specjaliści wypowiedzą!!!
Jak na limitowaną serię to mało tych różnic!!!
Ale ja się nie znam, niech się specjaliści wypowiedzą!!!
Subaru Impreza STI 2002
Re: Impreza STI Wersja Limitowana bezpośrednio z Japonii
Tak jak napisano, jest to wypust z okazji 30 lecia; 280 KM, inna lotka, zderzak przód i jakieś detale wewnątrz chyba.
A tak to po prostu STi.
A tak to po prostu STi.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Impreza STI Wersja Limitowana bezpośrednio z Japonii
Różnice między STi limited a STi:
W Impreza limited STi zastosowano silnik Spec C.
38 kg-m -> 39.2 kg-m (zmieniony ECU i kolektor wlotowy)
Wygląd zewnętrzny : inny tylny spoiler i skrzydło. (Sorry, pomyliłem się co do rury wydechowej. Ona jest taka sama jak w STi).
Tylny deferencjał : automatyczne LSD -> mechaniczne LSD (mocniejsza trakcja)
W skrócie:
STi limited to jakby STi spec C.
Spec C jest lekki ponieważ jego podstawą jest RA.
STi -> STi typ RA -> STi typ RA Spec C
STi limited
STi -> jakby STi Spec C
STi limited nie jest lekki jak STi typ RA Spec C, ale całe body jest bardziej wytrzymałe, a jazda nim bardziej wygodna (w środku samochodu nie jest tak głośno jak w STi RA spec C)
S202 jest lekki jak typ RA i ma mnóstwo zainstalowanych gadżetów, stąd cena jest wywalona w kosmos!
STi limited to kompletnie inny samochód w porównianu z STi. A to właśnie dzięki silnikowi Spec C.
W Impreza limited STi zastosowano silnik Spec C.
38 kg-m -> 39.2 kg-m (zmieniony ECU i kolektor wlotowy)
Wygląd zewnętrzny : inny tylny spoiler i skrzydło. (Sorry, pomyliłem się co do rury wydechowej. Ona jest taka sama jak w STi).
Tylny deferencjał : automatyczne LSD -> mechaniczne LSD (mocniejsza trakcja)
W skrócie:
STi limited to jakby STi spec C.
Spec C jest lekki ponieważ jego podstawą jest RA.
STi -> STi typ RA -> STi typ RA Spec C
STi limited
STi -> jakby STi Spec C
STi limited nie jest lekki jak STi typ RA Spec C, ale całe body jest bardziej wytrzymałe, a jazda nim bardziej wygodna (w środku samochodu nie jest tak głośno jak w STi RA spec C)
S202 jest lekki jak typ RA i ma mnóstwo zainstalowanych gadżetów, stąd cena jest wywalona w kosmos!
STi limited to kompletnie inny samochód w porównianu z STi. A to właśnie dzięki silnikowi Spec C.
Re: Impreza STI Wersja Limitowana bezpośrednio z Japonii
Po rozmowach z kilkoma znawcami Subaru, postanowiłem wystawić to auto za niższą cenę.
Cena : 38 900 PLN
To chyba uczciwa cena jak za takie auto, co nie?
Gdyby ktoś z Was chciał zobaczyć to STi limited, proszę o wiadomość.
Czekam na maila
Cena : 38 900 PLN
To chyba uczciwa cena jak za takie auto, co nie?
Gdyby ktoś z Was chciał zobaczyć to STi limited, proszę o wiadomość.
Czekam na maila
Re: Impreza STI Wersja Limitowana bezpośrednio z Japonii
dziwne masz poczucie humoru...Subarufan pisze:Różnice między STi limited a STi:
W Impreza limited STi zastosowano silnik Spec C.
38 kg-m -> 39.2 kg-m (zmieniony ECU i kolektor wlotowy)
Wygląd zewnętrzny : inny tylny spoiler i skrzydło. (Sorry, pomyliłem się co do rury wydechowej. Ona jest taka sama jak w STi).
Tylny deferencjał : automatyczne LSD -> mechaniczne LSD (mocniejsza trakcja)
W skrócie:
STi limited to jakby STi spec C.
Spec C jest lekki ponieważ jego podstawą jest RA.
STi -> STi typ RA -> STi typ RA Spec C
STi limited
STi -> jakby STi Spec C
STi limited nie jest lekki jak STi typ RA Spec C, ale całe body jest bardziej wytrzymałe, a jazda nim bardziej wygodna (w środku samochodu nie jest tak głośno jak w STi RA spec C)
S202 jest lekki jak typ RA i ma mnóstwo zainstalowanych gadżetów, stąd cena jest wywalona w kosmos!
STi limited to kompletnie inny samochód w porównianu z STi. A to właśnie dzięki silnikowi Spec C.
Biuro pomocy poszkodowanym w wypadkach drogowych RES - http://www.odszkodowania-res.pl
Re: Impreza STI Wersja Limitowana bezpośrednio z Japonii
Fajne felgi. Nie chcesz sprzedać? :) Albo zamienić?
Re: Impreza STI Wersja Limitowana bezpośrednio z Japonii
A wiesz co to za model felg?
PS. Jakbys zmienil zdanie w sprawie sprzedazy to pisz :)
Up
PS. Jakbys zmienil zdanie w sprawie sprzedazy to pisz :)
Up
Re: Impreza STI Wersja Limitowana bezpośrednio z Japonii
Witamowad pisze:A wiesz co to za model felg?
PS. Jakbys zmienil zdanie w sprawie sprzedazy to pisz :)
Up
Felgi to model "Super-turlismo evolution" .
Jesli dobrze pamietam , to 1 nowa taka felga kosztuje ok. 49 000 yenow.
GDB ma BREMBO i dlatego offset jest 43, a nie 48.
Ale Ty chyba wiesz o tym
Re: Impreza STI Wersja Limitowana bezpośrednio z Japonii
No już doczytałem ze to evolution. Nie sadze żebyś jeszcze kopił nowe.
Znaczy ze z ET48 nie wejdzie na brembo? Bo takie mogę kopic.
Znalazłem dwa rodzaje : ET43 i szerokość 8, ET48 i szerokość 7.
Sorki za OT.
Znaczy ze z ET48 nie wejdzie na brembo? Bo takie mogę kopic.
Znalazłem dwa rodzaje : ET43 i szerokość 8, ET48 i szerokość 7.
Sorki za OT.
Re: Impreza STI Wersja Limitowana bezpośrednio z Japonii
ET48 nie wejdzie na Brembo.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae