
Informacje istotne:
Rozrząd wymiana 198kkm
Sprzęgło wymiana 230kkm
Płyn hamulcowy DOT 5.1 232kkm - sprawdzany styczeń 2014, jest OK
Przegląd LPG z wymianą filtrów - styczeń 2014
Olej Millers 10W40 - 270kkm
Klimatyzacja uszczelniona i ponownie nabita - czerwiec 2014
Wyposażenie standardowe:
elektryka 4 szyby
wspomaganie
klimatyzacja
roleta bagaznika

itd....
ponadto:
alarm
automatyczne domykanie szyb
zmiany techniczne:
amortyzatory regulowane AGX'y,
hamulce przód 2-tłoczkowe, tarcze 276 mm
wahacze przód na poliuretanach Strongflex
wtrysk LPG Landi Renzo Omegas
wydech - kolektor różnoodległościowy, końcowy tłumik przelot, wszystko z kwasówki + środkowy z WRX
wyłącznik ABS
Kosmetycznie zmieniono:
kierownica Nardi
gałka zmiany biegów - skóra
zderzaki i klapa od GT
halogeny Wesem
Samochód pod ciągła opieką. Przy przebiegu ok 230000 kkm przeszedł poważny remont: m.in. wymiana łożysk w skrzyni biegów, w zwrotnicach/piastach kół, nowe sprzęgło, naprawione przewody wspomagania oraz został odświeżony lakier. Ponadto dwa komplety kół na alusach. Lato RE002 - drugi sezon na felgach TOORA Competzione 15", zima UltraGrip na org. felgah GT 15". W komplecie dużo części zalegających w garażu, m.in. druga skrzynia biegów, komplet zacisków wraz z tarczami na tył. Cena 9100 pln.
Kiedyś citan popełnił tabelę kosztów i ja ja kontynuowałem. Pierwsza część citana , druga moja
koszty utrzymania
Kilka zdjęć z remontu
tutaj
skrzynia biegów
pompa
wydech
Od jakiegoś czasu prowadzę także statystykę spalania