Przyszedl czas na pozegnanie z moja obecna rajdowka. Jest to byle auto Marcina Gagackiego. Zostalo przez niego zbudowane i przez dluzszy czas serwisowane. W aucie jest blok 2.5 z STi 2005r., turbo rowniez z tego modelu oraz glowice z GT99. Taki setup zafundowal Marcin i mimo, ze czesciowo zostaly uzyte czesci z gornej polki (panewki ACL, sruby ARP, nowy rozrzad) generalnie przy budowie tego motoru niestety nie popisal sie zbytnio. Silnik przepala olej od samego poczatku (auto nabylem w zasadzie swiezo po remoncie) a jest to prawdopodobnie spowodowane tym, ze przy odbudowie zostaly uzyte stare pierscienie. Dodatkowym problemem jest to, ze po umyciu silnika zaczal on przerywac, krztusic sie i palic na 3 gary. Obecnie posiadam juz w garazu kolejny projekt, ktory bede realizowal wiec w to auto nie chce juz pakowac pieniedzy. Zalezy mi na szybkiej sprzedazy, nowy wlasciciel zrobi sobie wszystko wedle wlasnego pomyslu a ja jedynie sprzedam go za odpowiednio nizsza cene wzgledem 100% sprawnego egzemplarza. Dla osob zdecydowanych moge dorzucic w cenie czesci zamienne np. skrzynie, dyfer, polosie, seryjne zawieszenie itd. Wszystko do dogadania na miejscu. Dodatkowym smaczkiem jest to, ze auto zostalo zakupione w SIP w grudniu 99 roku. Posiadam komplet dokumentow, fakture zakupu, ksiazke serwisowa itp. W tej chwili oryginalny przebieg wynosi 94 tys. Wystawiam FV na pelna kwote! Ponizej setup w jakim obecnie znajduje sie auto:
- caly naped z STi ver.3 o krotkim przelozeniu 4,444 TY752VBCAA (drugi taki posiadam na czesci)
- zawieszenie z STi 2003 na grubej sztycy
- homologowana i zgodna z zalacznikiem J rozbudowana klatka bezpieczenstwa
- hydrauliczny hamulec reczny z pionowa dzwignia
- 4-punktowe pasy z utracona homologacja Lico
- fotele z utracona homologacja Sparco Evo Plus
- flokowana deska
- kierownica Sparco
- duze sprzeglo STi ze spiekiem od Radzikowskiego
- zegar doladowania Sandtler
- przelotowy uklad wydechowy
- gruba plyta pod silnik z cala kontrukcja mocowania
Cena 21 500zł w cenie zakupu wliczone sa wspomniane czesci dla osob zdecydowanych
http://s11.postimg.org/voyg8xzdv/DSC_8359.jpg
http://s27.postimg.org/i6quxkblf/DSC_8361.jpg
http://s24.postimg.org/v4fyyy3fp/DSC_8355.jpg
http://s22.postimg.org/bawf9fae9/DSC_8363.jpg
http://s22.postimg.org/l5nkfnech/DSC_8356.jpg
Subaru Impreza GC8 2.5 rajdowka faktura VAT
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Re: Subaru Impreza GC8 2.5 rajdowka faktura VAT
male sprostowanie, aby byc w 100% zgodnym z prawda. dzis dowiedzialem sie, ze Marcin naprawiajac stary silnik nie dokonal zadnego remontu. po prostu kupil od kogos uzywany blok, turbo i tak po prostu wsadzil do auta (skladajac to na nowych panewkach i skrecajac nowymi srubami). nie wiem w sumie co gorsze, czy miec wszystko na wierzchu i nawet nie sprawdzic co sie wklada czy rozebrac i poskladac na starych gratach (tak jak wczesniej sugerowalem) ocencie sami.
Re: Subaru Impreza GC8 2.5 rajdowka faktura VAT
dobra ludziska potrzeba funduszy na kolejny projekt wiec przez najblizszy tydzien spada cena do 19999zl + (prawie) wszystko z mojego garazu!!! kontakt na PW lub 660-256-817. taniej nie bedzie!