Strona 1 z 1

Subaru Impreza GC8 2.5 rajdowka faktura VAT

: 15 wrz 2014, o 15:39
autor: grygo
Przyszedl czas na pozegnanie z moja obecna rajdowka. Jest to byle auto Marcina Gagackiego. Zostalo przez niego zbudowane i przez dluzszy czas serwisowane. W aucie jest blok 2.5 z STi 2005r., turbo rowniez z tego modelu oraz glowice z GT99. Taki setup zafundowal Marcin i mimo, ze czesciowo zostaly uzyte czesci z gornej polki (panewki ACL, sruby ARP, nowy rozrzad) generalnie przy budowie tego motoru niestety nie popisal sie zbytnio. Silnik przepala olej od samego poczatku (auto nabylem w zasadzie swiezo po remoncie) a jest to prawdopodobnie spowodowane tym, ze przy odbudowie zostaly uzyte stare pierscienie. Dodatkowym problemem jest to, ze po umyciu silnika zaczal on przerywac, krztusic sie i palic na 3 gary. Obecnie posiadam juz w garazu kolejny projekt, ktory bede realizowal wiec w to auto nie chce juz pakowac pieniedzy. Zalezy mi na szybkiej sprzedazy, nowy wlasciciel zrobi sobie wszystko wedle wlasnego pomyslu a ja jedynie sprzedam go za odpowiednio nizsza cene wzgledem 100% sprawnego egzemplarza. Dla osob zdecydowanych moge dorzucic w cenie czesci zamienne np. skrzynie, dyfer, polosie, seryjne zawieszenie itd. Wszystko do dogadania na miejscu. Dodatkowym smaczkiem jest to, ze auto zostalo zakupione w SIP w grudniu 99 roku. Posiadam komplet dokumentow, fakture zakupu, ksiazke serwisowa itp. W tej chwili oryginalny przebieg wynosi 94 tys. Wystawiam FV na pelna kwote! Ponizej setup w jakim obecnie znajduje sie auto:



- caly naped z STi ver.3 o krotkim przelozeniu 4,444 TY752VBCAA (drugi taki posiadam na czesci)

- zawieszenie z STi 2003 na grubej sztycy

- homologowana i zgodna z zalacznikiem J rozbudowana klatka bezpieczenstwa

- hydrauliczny hamulec reczny z pionowa dzwignia

- 4-punktowe pasy z utracona homologacja Lico

- fotele z utracona homologacja Sparco Evo Plus

- flokowana deska

- kierownica Sparco

- duze sprzeglo STi ze spiekiem od Radzikowskiego

- zegar doladowania Sandtler

- przelotowy uklad wydechowy

- gruba plyta pod silnik z cala kontrukcja mocowania



Cena 21 500zł w cenie zakupu wliczone sa wspomniane czesci dla osob zdecydowanych





http://s11.postimg.org/voyg8xzdv/DSC_8359.jpg

http://s27.postimg.org/i6quxkblf/DSC_8361.jpg

http://s24.postimg.org/v4fyyy3fp/DSC_8355.jpg

http://s22.postimg.org/bawf9fae9/DSC_8363.jpg

http://s22.postimg.org/l5nkfnech/DSC_8356.jpg

Re: Subaru Impreza GC8 2.5 rajdowka faktura VAT

: 15 wrz 2014, o 22:55
autor: grygo
male sprostowanie, aby byc w 100% zgodnym z prawda. dzis dowiedzialem sie, ze Marcin naprawiajac stary silnik nie dokonal zadnego remontu. po prostu kupil od kogos uzywany blok, turbo i tak po prostu wsadzil do auta (skladajac to na nowych panewkach i skrecajac nowymi srubami). nie wiem w sumie co gorsze, czy miec wszystko na wierzchu i nawet nie sprawdzic co sie wklada czy rozebrac i poskladac na starych gratach (tak jak wczesniej sugerowalem) ocencie sami.

Re: Subaru Impreza GC8 2.5 rajdowka faktura VAT

: 21 wrz 2014, o 12:44
autor: grygo
w goreee

Re: Subaru Impreza GC8 2.5 rajdowka faktura VAT

: 29 wrz 2014, o 22:57
autor: grygo
miejsca w garazu potrzebuje, kto pomoze? ;)

Re: Subaru Impreza GC8 2.5 rajdowka faktura VAT

: 11 paź 2014, o 12:36
autor: grygo
przecena na 21 400zl

Re: Subaru Impreza GC8 2.5 rajdowka faktura VAT

: 12 paź 2014, o 21:25
autor: grygo
dobra ludziska potrzeba funduszy na kolejny projekt wiec przez najblizszy tydzien spada cena do 19999zl + (prawie) wszystko z mojego garazu!!! kontakt na PW lub 660-256-817. taniej nie bedzie!

Re: Subaru Impreza GC8 2.5 rajdowka faktura VAT

: 19 paź 2014, o 21:38
autor: grygo
jak zdrowe to jezdzi tak

Re: Subaru Impreza GC8 2.5 rajdowka faktura VAT

: 28 paź 2014, o 15:52
autor: grygo
jestem skory do negocjacji!