Subaru Impreza GC8 2.5 rajdowka faktura VAT
: 15 wrz 2014, o 15:39
Przyszedl czas na pozegnanie z moja obecna rajdowka. Jest to byle auto Marcina Gagackiego. Zostalo przez niego zbudowane i przez dluzszy czas serwisowane. W aucie jest blok 2.5 z STi 2005r., turbo rowniez z tego modelu oraz glowice z GT99. Taki setup zafundowal Marcin i mimo, ze czesciowo zostaly uzyte czesci z gornej polki (panewki ACL, sruby ARP, nowy rozrzad) generalnie przy budowie tego motoru niestety nie popisal sie zbytnio. Silnik przepala olej od samego poczatku (auto nabylem w zasadzie swiezo po remoncie) a jest to prawdopodobnie spowodowane tym, ze przy odbudowie zostaly uzyte stare pierscienie. Dodatkowym problemem jest to, ze po umyciu silnika zaczal on przerywac, krztusic sie i palic na 3 gary. Obecnie posiadam juz w garazu kolejny projekt, ktory bede realizowal wiec w to auto nie chce juz pakowac pieniedzy. Zalezy mi na szybkiej sprzedazy, nowy wlasciciel zrobi sobie wszystko wedle wlasnego pomyslu a ja jedynie sprzedam go za odpowiednio nizsza cene wzgledem 100% sprawnego egzemplarza. Dla osob zdecydowanych moge dorzucic w cenie czesci zamienne np. skrzynie, dyfer, polosie, seryjne zawieszenie itd. Wszystko do dogadania na miejscu. Dodatkowym smaczkiem jest to, ze auto zostalo zakupione w SIP w grudniu 99 roku. Posiadam komplet dokumentow, fakture zakupu, ksiazke serwisowa itp. W tej chwili oryginalny przebieg wynosi 94 tys. Wystawiam FV na pelna kwote! Ponizej setup w jakim obecnie znajduje sie auto:
- caly naped z STi ver.3 o krotkim przelozeniu 4,444 TY752VBCAA (drugi taki posiadam na czesci)
- zawieszenie z STi 2003 na grubej sztycy
- homologowana i zgodna z zalacznikiem J rozbudowana klatka bezpieczenstwa
- hydrauliczny hamulec reczny z pionowa dzwignia
- 4-punktowe pasy z utracona homologacja Lico
- fotele z utracona homologacja Sparco Evo Plus
- flokowana deska
- kierownica Sparco
- duze sprzeglo STi ze spiekiem od Radzikowskiego
- zegar doladowania Sandtler
- przelotowy uklad wydechowy
- gruba plyta pod silnik z cala kontrukcja mocowania
Cena 21 500zł w cenie zakupu wliczone sa wspomniane czesci dla osob zdecydowanych
http://s11.postimg.org/voyg8xzdv/DSC_8359.jpg
http://s27.postimg.org/i6quxkblf/DSC_8361.jpg
http://s24.postimg.org/v4fyyy3fp/DSC_8355.jpg
http://s22.postimg.org/bawf9fae9/DSC_8363.jpg
http://s22.postimg.org/l5nkfnech/DSC_8356.jpg
- caly naped z STi ver.3 o krotkim przelozeniu 4,444 TY752VBCAA (drugi taki posiadam na czesci)
- zawieszenie z STi 2003 na grubej sztycy
- homologowana i zgodna z zalacznikiem J rozbudowana klatka bezpieczenstwa
- hydrauliczny hamulec reczny z pionowa dzwignia
- 4-punktowe pasy z utracona homologacja Lico
- fotele z utracona homologacja Sparco Evo Plus
- flokowana deska
- kierownica Sparco
- duze sprzeglo STi ze spiekiem od Radzikowskiego
- zegar doladowania Sandtler
- przelotowy uklad wydechowy
- gruba plyta pod silnik z cala kontrukcja mocowania
Cena 21 500zł w cenie zakupu wliczone sa wspomniane czesci dla osob zdecydowanych
http://s11.postimg.org/voyg8xzdv/DSC_8359.jpg
http://s27.postimg.org/i6quxkblf/DSC_8361.jpg
http://s24.postimg.org/v4fyyy3fp/DSC_8355.jpg
http://s22.postimg.org/bawf9fae9/DSC_8363.jpg
http://s22.postimg.org/l5nkfnech/DSC_8356.jpg