[S] Przeinwestowane Subaru Outback h6 2004 (BP)

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
Bartosz-B
2 gwiazdki
Auto: OBK 04 H6
Polubił: 0
Polubione posty: 0

[S] Przeinwestowane Subaru Outback h6 2004 (BP)

Post 2 lis 2014, o 16:30

Auto serwisowane na bieżąco, jak coś się zużyło, bo zasadniczo nic się nie zepsuło to zostało wymieniane.
Po krótce historia auto zakupiłem w Gdańsku 1,5 roku temu. Weryfikowane przed zakupem w kontorwersyjnym ASO Zdanowicz.
Po sprawdzeniu wszystkich parametrów na mierniku wyskoczyło że prawy bok (drzwi) był malowany ale minimalnie co potwierdziło informacje od sprzedawcy że jakiś artytka pozostawił swoją twórczość na obu drzwiach. Auto jest z rocznika 2004 i ma obecnie przebieg 312kkm ale sam silnik ma 112kkm i pochodzi z samochodu poliftowego z 2008r. Wiosną tego roku przy przebiegu 302kkm silnik został wyjęty sprawdzony i wyregulowano zawory oraz wymieniono wszystkie uszczelniacze wiek silnika i kondycja zostały potwierdzone. Silnik i dyfry eksploatowane na oleju Amsoil. Olej oczywiście nie znika. Na dniach zostane wymienniony olej w skrzyni biegów.

W aucie znajduje się instalacja LPG (co było przyczyną śmierci pierwszego silnika który przejechał 200kkm bez dotykania zaworów itp), Instalacja jest praktycznie nowa, nowa butla, nowe przewody, zregenerowany parownik Landi Renzo IG1, nowe wtryski Hana, nowy czujnik ciśnienia. Wszystko chodzi płynnie bez żadnych problemów.
Spalanie w zależności od nogi i trasy. Zazwyczaj jest to ok 14l LPG ale wynik w okolicy 11 jak i 20 jest również osiągalny.



Wcześniej posiadałem poprzednią wersję 2,5 At w OBK także sama marka jest mi dobrze znana i bolączki każdego z moich aut były sukcesywnie usuwane.
W sprzedawanym egzemplarzu z części eksploatacyjnych poza częściami silnikowymi wraz z LPG, wymienione zostały dotychczas wszystkie łączniki Ramech i gumy stabilizatorów OEM, tuleje i sworznie przednich wahaczy, sonda lambda Denso i pewnie jeszcze parę drobiazgów o których nie pamięta. Zawieszenie jest w dobrym stanie na przeglądzie wszystkie amortyzatory powyżej 70% pokazały, SLS sprawny.

Auto było szykowane jako szybkie rodzinne kombi a wszelakie modyfikacje mechaniczne przygotowane pod montaż Rotrexa (który pewnie też będzie na sprzedaż). Miało być strojenie ale jak pojawił się rotrex to szkoda mi było $ żeby po kilku miesiącach stroić ponownie z kompresorem.
Teraz lista inwestycji (cen dodatków nie piszę bo to raczej mija się z celem wiadomo że to "nie wrati" w 100% )



- Cały wydech z nierdzewki 60mm bez katalizatorów, kolektor również z nierdzewki owinięty bandażem

- Hamulce przód i tył Brembo z STI, zaciski kompletnie zregenerowane i pomalowane proszkowo, Tarcze DBA XS na przodzie, na tyle Brembo ORO i szczęki hamulcowe z grubymi okładzinami o mieszance ferodo żeby ręczny działał(wymaga obecnie regulacji)

- Felgi Gram lights 57 w rozmiarze 17" z niemalże nowymi oponami (zimowe seryjne felgi plus dystanse żeby zmieściły się na hamulcach i opony w bdb stanie Pirelli)

- tylne lampy ledowe prosto z Japonii

- rozpórka przód z wersji STI

- przyciemnione szyby folią 3M

-aluminiowe nakładki an pedały

- navibox z Automapą na całą europę, odtwarzaniem mp3, filmów etc.

- zasłonki tylnich szyb

- Seryjne radio z wejściem AUX i wyjściem na wzmacniacz RCA





Samochód mogę sprzedać jako tzw golasa czyli w serii aczkolwiek wolałbym tego uniknąć ponieważ posiadam wszystkie seryjne części które zostały wymienione. Nowy nabywca otrzyma je w gratisie.

Do wymiany w jest któraś z piast ale jeszcze nie zlokalizowana która (hałas jest jeszcze za cichy żeby jednoznacznie stwierdzić). w najbliższy piątek zmieniam olej w skrzyni.


Teraz pewnie najciekawsze po przeczytaniu takiej litanii:) cena....
42222PLN wiem że jak na rocznik to trochę dużo jednakże patrząc na stan samochodu inwestycje uważam ją na konkurencyjną.
Możliwa zamiana na Multivana T5

Kontakt na pw lub na tel który udostępnię na życzenie na pw

Proszę o nie komentowanie że łany albo brzydki, bo to nie galeria a dział sprzedam także poważnie zainteresowani mile widziani.

zdjęcia dostępne https://www.dropbox.com/sc/j9t37am49syl ... 8UbohDkMca

jak to gada



Marek27
0 gwiazdek
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Subaru Outback H6
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] Przeinwestowane Subaru Outback h6 2004 (BP)

Post 4 lis 2014, o 21:25

Bartosz-B, Kto Ci przerabiał Navi, wyjścia usb itp. Byłbym zainteresowany.

bujak27
4 gwiazdki
Auto: wrx
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] Przeinwestowane Subaru Outback h6 2004 (BP)

Post 4 lis 2014, o 21:44

Ja też proszę o info odnośnie Navi

Bartosz-B
2 gwiazdki
Auto: OBK 04 H6
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] Przeinwestowane Subaru Outback h6 2004 (BP)

Post 5 lis 2014, o 14:36

jesli chodzi o naviboxa to robiłem to sam.
A jeśli chodzi o aux czy rca to robił to znajomy. Aux działa na tej zasadzie http://legacygt.com/forums/showthread.p ... 18504.html

Bartosz-B
2 gwiazdki
Auto: OBK 04 H6
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] Przeinwestowane Subaru Outback h6 2004 (BP)

Post 15 lis 2014, o 09:36

bump

Bartosz-B
2 gwiazdki
Auto: OBK 04 H6
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] Przeinwestowane Subaru Outback h6 2004 (BP)

Post 7 gru 2014, o 16:07

w święta auto do obejrzenia na Śląsku w Gliwicach

Bartosz-B
2 gwiazdki
Auto: OBK 04 H6
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] Przeinwestowane Subaru Outback h6 2004 (BP)

Post 7 sty 2015, o 13:01

bump

ODPOWIEDZ