
Pierwsza rejestracja 11’2000. W kraju 01’2007. Auto zostało zbudowane przez Marcina Schefflera, który tym autem rozpoczął karierę rajdową. Po 2 latach, nowy nabywca jeździł w Samochodowych Mistrzostwach Tych. Saxo od 01’2012 jest w moich rękach. Przez 2 lata użytkowany zgodnie z przeznaczeniem, doinwestowany i regularnie serwisowany. Samochód został gruntownie odnowiony i przygotowany do kolejnego sezonu jazd sportowych (gotowy do zabawy, niezawodny, nie wymaga nakładu finansowego!). Wstawiony został nowy, zdrowy silnik (2001r, mały przebieg 83000 mil, równa kompresja, nie podcieka przy głowicy i pokrywie). Samochód idealnie się prowadzi jest bardzo precyzyjny i rewelacyjnie skręca. Zarejestrowany jako ciężarowy VAT-1.
+ Masa 930kg, Moc ok. 130KM.
+ Klatka Trela Motorsport robiona na specjalne zamówienie* (dodatkowe wzmocnienia kielichów).
+ Zdrowy seryjny silnik na “dużym” komputerze (układ dolotowy, zmodyfikowany zapłon) - bardzo szybki!
+ Seryjna skrzynia biegów po rewizji w Gieral Motorsport, zdrowe i mocne przeguby!
+ Sprawne wspomaganie, idealna przekładnia (bez luzów).
+ Sportowe poduszki mocowania silnika oraz skrzyni biegów.
+ Sportowe wahacze przednie (zmiana kąta wyprzedzenia, twardsza poduszka niż poliuretan + sztywne podpory).
+ Sportowa belka tylnego zawieszenia przygotowana przez Gieral Motorsport (sportowe poduszki twardsze niż poliuretan, sztywna, wzorowa geometria, na podwójnych łożyskach).
+ Zawieszenie z przodu: “gruby” Bilstein B6 (przygotowane kolumny + nowa sprężyna). Zawieszenie z tyłu: Kayaba AGX z 8 stopniową regulacją (nowe).
+ Pancerne mocowania i gruba płyta duraluminium pod silnikiem.
+ Wydech przelotowy z tłumikiem środkowym i końcowym firmy OMP (optymalny poziom głośności).
+ Flokowana deska rozdzielcza, dodatkowe ręczne sterowanie wiatrakami, instalacja pod dodatkowe oświetlenie na masce.
+ Fotele kubełkowe: OMP z aktualną homologacją oraz MircoST.
+ Pasy 4-pktowe Sparco.
+ Sportowa kierownica z nabą.
+ Dobre oświetlenie wewnętrzne, seryjne halogeny podłączone pod długie światła.
+ Obszerny bagażnik z paskami ściągającymi (mocowanie dużej ilości kół na trening).
+ Samochód po gruntownym przeglądzie, wymieniony olej, płyn hamulcowy.
+ Zdrowe tarcze hamulcowe, z tyłu nowe.
+ Długie szpilki, 4x dystans 2cm (na wyposażeniu)
+ Oryginalne felgi aluminiowe 15” z oponami Toyo R1R.
Uwagi:
- seryjne klocki hamulcowe (do jazdy na czas polecam wyczynowe).
- skrzypią poliuretanowe gumki mocowania stabilizatora (trzeba się przyzwyczaić lub wymienić na seryjne).
Dodatkowe wyposażenie (nie wliczone w cene – oddam za 800zł):
4x koła zimowe 14” z oponami Collins (200 zł),
4x felgi 14” aluminowe do upalania (200 zł),
4x felgi stalowe 14” (2 ładne, 2 zapasowe – 100zł),
zestaw większych zacisków hamulcowych na przód (100zł),
oryginalne sprężyny (200zł),
kilka części zapasowych.
Samochód jest w bardzo dobrej kondycji – „wlewać benzynę i jeździć”. Idealny do nauki jazdy lub do sportu (KJS, Rallysprint, Rajdy 3-ligi*, RPP*). Podziele się wszystkimi informacjami na temat obecnego stanu oraz pełnej historii auta.
* – klatka po wspawaniu 4 rur będzie zgodna z zał.J, z dodatkowym wyposażeniem (gaśnice, fotel pilota, pasy mocowane do klatki) na auto można wyrobić Książkę Samochodu Sportowego.
Więcej zdjęć i cena:
http://racing.pl/saxo/