[S]Subaru Impreza GC8 WRX JDM
: 19 lis 2014, o 15:39
Niestety z żalem ale muszę sprzedać. Ze względów zdrowotnych przez dłuższy czas nie będę mógł jeździć tym samochodem tak, żeby sprawiało mi to przyjemność :(
Kolor Black Mica
Moc fabryczna 260 KM
Skrzynia z przełożeniem 4,11
Samochód w stanie idealnym, kolekcjonerskim
Zastosowane modyfikacje:
ZAWIESZENIE:
- amortyzatory KYB AGX z regulacją siły tłumienia
- kompletny zestaw tulei poliuretanowych POWERFLEX na przednich i tylnych wahaczach (nic nie skrzypi i nie trzeszczy jak w polskich odpowiednikach)
- oryginalna karbonowa rozpórka zawieszenia STI
- przekładnia kierownicza zamontowana na tulejach poliuretanowych
UKŁAD HAMULCOWY:
- przód czterotłoczek z nowymi tarczami FERODO i klockami hamulcowymi COSWORTH
- tył seria z tarczami EBC i seryjnymi klockami
- hydrauliczny hamulec ręczny z blokadą, pompa AP RACING
- przewody w stalowym oplocie GOODRIDGE
SILNIK:
- metalowe uszczelki pod głowicami
- regenerowane głowice
- N-grupowe panewki
- przegroda miski olejowej COSWORTH
- miska olejowa N12
- zmodyfikowany smok
- pompa oleju N12
- nowy rozrząd, pasek COSWORTH
- poduszki silnika poliuretanowe
- zewnętrzna odma
- zestaw węży silikonowych QSP
Silnik składany w MTS SUBARU Dzierżoniów i przejechane około 3 tyś KM.
Przy montażu silnika wymieniona od razu tarcza sprzęgłowa na organiczną HELIX i docisk EXCEDY
Stosuję olej Millers Motorsport 5W40 NT, który wymieniam dla zasady 2 razy w roku. Podobnie z płynem hamulcowym MOTUL RBF660.
UKŁAD PALIWOWY:
- nowa pompa paliwa DEATCH WERKS
- zmodyfikowany układ zasilania na dwóch regulatorach paliwa
- nowy filtr paliwa
DODATKI:
- felgi kute RAYS 16 cali z logami STI i oponami Continental
- kierownica QSP płaska (możliwość zamontowania oryginalnej NARDI TORINO w idealnym stanie)
- Zegar ciśnienia i temperatury oleju INNOVATE
- Radio Blaupunkt z Bluetooth
- Gałka PERRIN
- deska flock
- przyciemnione tylne szyby
- tylne lampy oryginał JDM
- układ wydechowy downpipe 3 cale i back box 2,5 cala H&S na wieszakach POWERFLEX
Samochód w 2010 roku przypłynął z Japonii do Wielkiej Brytanii i później do Polski. W moich rękach jest od 2012 roku. Przez większość czasu stoi w firmie na hali, służy do wyjazdów weekendowych. Samochód jest praktycznie w stanie kolekcjonerskim, bez rdzy, ładnie utrzymany i bezwypadkowy.
Cena 29900 PLN
Kolor Black Mica
Moc fabryczna 260 KM
Skrzynia z przełożeniem 4,11
Samochód w stanie idealnym, kolekcjonerskim
Zastosowane modyfikacje:
ZAWIESZENIE:
- amortyzatory KYB AGX z regulacją siły tłumienia
- kompletny zestaw tulei poliuretanowych POWERFLEX na przednich i tylnych wahaczach (nic nie skrzypi i nie trzeszczy jak w polskich odpowiednikach)
- oryginalna karbonowa rozpórka zawieszenia STI
- przekładnia kierownicza zamontowana na tulejach poliuretanowych
UKŁAD HAMULCOWY:
- przód czterotłoczek z nowymi tarczami FERODO i klockami hamulcowymi COSWORTH
- tył seria z tarczami EBC i seryjnymi klockami
- hydrauliczny hamulec ręczny z blokadą, pompa AP RACING
- przewody w stalowym oplocie GOODRIDGE
SILNIK:
- metalowe uszczelki pod głowicami
- regenerowane głowice
- N-grupowe panewki
- przegroda miski olejowej COSWORTH
- miska olejowa N12
- zmodyfikowany smok
- pompa oleju N12
- nowy rozrząd, pasek COSWORTH
- poduszki silnika poliuretanowe
- zewnętrzna odma
- zestaw węży silikonowych QSP
Silnik składany w MTS SUBARU Dzierżoniów i przejechane około 3 tyś KM.
Przy montażu silnika wymieniona od razu tarcza sprzęgłowa na organiczną HELIX i docisk EXCEDY
Stosuję olej Millers Motorsport 5W40 NT, który wymieniam dla zasady 2 razy w roku. Podobnie z płynem hamulcowym MOTUL RBF660.
UKŁAD PALIWOWY:
- nowa pompa paliwa DEATCH WERKS
- zmodyfikowany układ zasilania na dwóch regulatorach paliwa
- nowy filtr paliwa
DODATKI:
- felgi kute RAYS 16 cali z logami STI i oponami Continental
- kierownica QSP płaska (możliwość zamontowania oryginalnej NARDI TORINO w idealnym stanie)
- Zegar ciśnienia i temperatury oleju INNOVATE
- Radio Blaupunkt z Bluetooth
- Gałka PERRIN
- deska flock
- przyciemnione tylne szyby
- tylne lampy oryginał JDM
- układ wydechowy downpipe 3 cale i back box 2,5 cala H&S na wieszakach POWERFLEX
Samochód w 2010 roku przypłynął z Japonii do Wielkiej Brytanii i później do Polski. W moich rękach jest od 2012 roku. Przez większość czasu stoi w firmie na hali, służy do wyjazdów weekendowych. Samochód jest praktycznie w stanie kolekcjonerskim, bez rdzy, ładnie utrzymany i bezwypadkowy.
Cena 29900 PLN