Niestety z żalem ale muszę sprzedać. Ze względów zdrowotnych przez dłuższy czas nie będę mógł jeździć tym samochodem tak, żeby sprawiało mi to przyjemność :(
Kolor Black Mica
Moc fabryczna 260 KM
Skrzynia z przełożeniem 4,11
Samochód w stanie idealnym, kolekcjonerskim
Zastosowane modyfikacje:
ZAWIESZENIE:
- amortyzatory KYB AGX z regulacją siły tłumienia
- kompletny zestaw tulei poliuretanowych POWERFLEX na przednich i tylnych wahaczach (nic nie skrzypi i nie trzeszczy jak w polskich odpowiednikach)
- oryginalna karbonowa rozpórka zawieszenia STI
- przekładnia kierownicza zamontowana na tulejach poliuretanowych
UKŁAD HAMULCOWY:
- przód czterotłoczek z nowymi tarczami FERODO i klockami hamulcowymi COSWORTH
- tył seria z tarczami EBC i seryjnymi klockami
- hydrauliczny hamulec ręczny z blokadą, pompa AP RACING
- przewody w stalowym oplocie GOODRIDGE
SILNIK:
- metalowe uszczelki pod głowicami
- regenerowane głowice
- N-grupowe panewki
- przegroda miski olejowej COSWORTH
- miska olejowa N12
- zmodyfikowany smok
- pompa oleju N12
- nowy rozrząd, pasek COSWORTH
- poduszki silnika poliuretanowe
- zewnętrzna odma
- zestaw węży silikonowych QSP
Silnik składany w MTS SUBARU Dzierżoniów i przejechane około 3 tyś KM.
Przy montażu silnika wymieniona od razu tarcza sprzęgłowa na organiczną HELIX i docisk EXCEDY
Stosuję olej Millers Motorsport 5W40 NT, który wymieniam dla zasady 2 razy w roku. Podobnie z płynem hamulcowym MOTUL RBF660.
UKŁAD PALIWOWY:
- nowa pompa paliwa DEATCH WERKS
- zmodyfikowany układ zasilania na dwóch regulatorach paliwa
- nowy filtr paliwa
DODATKI:
- felgi kute RAYS 16 cali z logami STI i oponami Continental
- kierownica QSP płaska (możliwość zamontowania oryginalnej NARDI TORINO w idealnym stanie)
- Zegar ciśnienia i temperatury oleju INNOVATE
- Radio Blaupunkt z Bluetooth
- Gałka PERRIN
- deska flock
- przyciemnione tylne szyby
- tylne lampy oryginał JDM
- układ wydechowy downpipe 3 cale i back box 2,5 cala H&S na wieszakach POWERFLEX
Samochód w 2010 roku przypłynął z Japonii do Wielkiej Brytanii i później do Polski. W moich rękach jest od 2012 roku. Przez większość czasu stoi w firmie na hali, służy do wyjazdów weekendowych. Samochód jest praktycznie w stanie kolekcjonerskim, bez rdzy, ładnie utrzymany i bezwypadkowy.
Cena 29900 PLN
[S]Subaru Impreza GC8 WRX JDM
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
-
Bikert
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: LANOS STI by AUTORACING.PL
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
[S]Subaru Impreza GC8 WRX JDM
http://www.autoracing.pl - akcesoria rajdowe
http://www.powerflex.pl - tuleje poliuretanowe
http://www.protlum.pl - zawieszenia wyczynowe
http://www.powerflex.pl - tuleje poliuretanowe
http://www.protlum.pl - zawieszenia wyczynowe