Z racji wielu pytań o 206, przedstawię jego krótką historię:
Import indywidualny w 2011 roku z Anglii. Przekładka profi u speca od 206 w Poznaniu. Licznik, słoneczka, lampy od wersji europejskiej. Bezwypadkowy, prosty.
Rok 2004.
Silnik 2.0 16V 180 KM. Przebieg 117000 km.
Na pokładzie automatyczna klima, 4 poduchy plus kurtyny, ABS i ESP (całkowicie odłączany), środek skóra/alcantara, elektrycznie składane, sterowane i podgrzewane lusterka, radio fabryczne Clarion z CD i sterowaniem pod kierownicą, czujnik deszczu/zmierzchu, immobiliser, alarm. Komplet 3 kluczyków.
Zrobiłem nim niecałe 20 tyś kilometrów od dnia zakupu. Służył jako zabawka do okazjonalnych wypadów za miasto.
Poniżej kilka modów:
Gwint AP
Rozpórka kielichów sparco (była czerwona ale została pomalowana na srebrno lakierem z palety Clio Sport)
Nowa kompletna belka tylnego zawieszenia:
Kompletny wydech MG Motorsport:
Konserwacja podwozia:
Tankowany wyłącznie na Shell paliwem V-power racing
3 komplety kół:
17'' Team Dynamics z oponami Falken.
16'' Sparco by O.Z. z oponami Continental Conti Sport.
16'' fabryczne Ouragan z oponami Pirelli.
Auto cały czas garażowane. Po zrobieniu konserwacji nie używane w zimie:
Cena 20 tyś. zł. Lub zamiana :)