[S] Impreza GT Wagon MY97
: 21 sty 2015, o 16:30
Subaru Impreza GT Wagon rok 1997, VIN JF1GF8LD3VG047679
Auto przyjechało do Polski w 2006 z Włoch. Model specjalny na rynek włoski, środek wzorowany na wersji Catalunya.
Silnik w Polsce wymieniony przez poprzedniego właściciela na EJ20BUG chyba z 1996 roku, turbo TD04.
Kupiony przeze mnie w 2011 roku z przebiegiem 177tys km od innego forumowicza.
Przebieg obecny 198tys km, udokumentowany fakturami z ASO Lublin.
Auto po przeglądzie u Carfita.
Ze względu na przebiegi miesięczne rzędu 700km nie będę pisał przy jakim przebiegu co robiłem bo nie ma to znaczenia.
W 2011 od razu po zakupie wymieniony rozrząd z pompą wody (faktura).
W 2012 nowy aku VARTA (faktura).
W 2012 przy przebiegu 181tys km wymienione sprzęgło kompletne na nowe Exedy.
W 2012 wymienione świece zapłonowe na nowe NGK PRF6B.
W 2013 wymienione przewody zapłonowe na nowe oryginał ASO
W 2013 wymienione przewody wspomagania kierownicy na nowe oryginał ASO
W 2013 wymienione sprężyny zawieszenia na nowe EIBACH Pro Kit E7705, obniżające o ok 30mm
W 2013 wymienione amortyzatory na nowe KAYABA AGX, z regulacją twardości. Przód 4 pozycje, tył 8 pozycji.
W 2013 upgrade hamulców przód na czterotłoczki z WRxa po kompletnej regeneracji (piaskowanie, wymiana tłoczków). Klocki nowe Carbone Lorraine RC5+. Tarcze hamulcowe Brembo.
W 2014 wymieniony czujnik cieczy temp cieczy oraz czujnik spalania stukowego na nowe ASO.
W 2014 wymieniona cewka zapłonowa na nową oryginalną.
W 2014 wymieniona pompa paliwa na nową Walbro GSS 342
W 2014 upgrade tylnych hamulców na tarcze wentylowane. Nowe tarcze, klocki i szczęki do ręcznego.
Pod koniec 2014 wymiana skrzyni biegów i dyfra z Forestera 2.0XT Do tego nowe półośki na przód - wszystko robione u Carfita.
W 2012 auto miało małą przygodę. Pani puknęła mnie na czerwonym świetle i uszkodziła prawy narożnik jak na zdjęciu. Wymieniłem wtedy błotnik, maskę i lampy.
Inne dodatki i usprawnienia:
Płyta alu pod silnikiem
Intercooler z klasyka STi
BOV GFB hybrydowy zaślepiony.
Wydech przelot, downpipe z szerokim kołnierzem i center 2.5" firmy Hayward & Scott
Tylne lampy JDM
Tylna rozpórka kielichów JDM.
Tylna rozpórka mocowania dyfra Cusco.
Maska z laminatu oklejona folią 3M carbon z zapinkami na kluczyk
Wskaźnik doładowania STRI X-Line
Kierownica MOMO z poduszką.
Wbudowane CB Radio z mikrofonem w podsufitce i głośnikiem w słupku bocznym (rozmawia się bez gruszki)
Klakson Hella Super Tone 120dB czerwone ;)
Czeka w garażu na montaż chłodnica wspomagania.
3 komplety kół z oryginalnymi felgami Subaru: letnie 16" z oponami Bridgestone T001, nowe kupione w 2014
Zimowe 16" Goodyear Ultragrip 8+, nowe kupione w 2014
Slicki Profil 17" na feldze z WRXa - używane.
Regularnie wymieniane wszystkie płyny (wszystko Motul) i filtry. Olej w silniku Motul 300V 5W40 co 3-4tys km.
Płyn do chłodnicy Motul. Płyn hamulcowy Motul RBF660 wymieniany co pół roku.
Cena 14000 za wszystko.
Dla chętnego dorzucam to co znajdę w garażu :) M.in. zapasowe tylne lampy, chyba jedna przednia, pozycje clear, zapasowa sprężarka klimy, lubrykanty Motul.
Tel. 7dwa8 94o 418
To nie purchle na karoserii tylko lód bo byłem na myjce :)
Auto przyjechało do Polski w 2006 z Włoch. Model specjalny na rynek włoski, środek wzorowany na wersji Catalunya.
Silnik w Polsce wymieniony przez poprzedniego właściciela na EJ20BUG chyba z 1996 roku, turbo TD04.
Kupiony przeze mnie w 2011 roku z przebiegiem 177tys km od innego forumowicza.
Przebieg obecny 198tys km, udokumentowany fakturami z ASO Lublin.
Auto po przeglądzie u Carfita.
Ze względu na przebiegi miesięczne rzędu 700km nie będę pisał przy jakim przebiegu co robiłem bo nie ma to znaczenia.
W 2011 od razu po zakupie wymieniony rozrząd z pompą wody (faktura).
W 2012 nowy aku VARTA (faktura).
W 2012 przy przebiegu 181tys km wymienione sprzęgło kompletne na nowe Exedy.
W 2012 wymienione świece zapłonowe na nowe NGK PRF6B.
W 2013 wymienione przewody zapłonowe na nowe oryginał ASO
W 2013 wymienione przewody wspomagania kierownicy na nowe oryginał ASO
W 2013 wymienione sprężyny zawieszenia na nowe EIBACH Pro Kit E7705, obniżające o ok 30mm
W 2013 wymienione amortyzatory na nowe KAYABA AGX, z regulacją twardości. Przód 4 pozycje, tył 8 pozycji.
W 2013 upgrade hamulców przód na czterotłoczki z WRxa po kompletnej regeneracji (piaskowanie, wymiana tłoczków). Klocki nowe Carbone Lorraine RC5+. Tarcze hamulcowe Brembo.
W 2014 wymieniony czujnik cieczy temp cieczy oraz czujnik spalania stukowego na nowe ASO.
W 2014 wymieniona cewka zapłonowa na nową oryginalną.
W 2014 wymieniona pompa paliwa na nową Walbro GSS 342
W 2014 upgrade tylnych hamulców na tarcze wentylowane. Nowe tarcze, klocki i szczęki do ręcznego.
Pod koniec 2014 wymiana skrzyni biegów i dyfra z Forestera 2.0XT Do tego nowe półośki na przód - wszystko robione u Carfita.
W 2012 auto miało małą przygodę. Pani puknęła mnie na czerwonym świetle i uszkodziła prawy narożnik jak na zdjęciu. Wymieniłem wtedy błotnik, maskę i lampy.
Inne dodatki i usprawnienia:
Płyta alu pod silnikiem
Intercooler z klasyka STi
BOV GFB hybrydowy zaślepiony.
Wydech przelot, downpipe z szerokim kołnierzem i center 2.5" firmy Hayward & Scott
Tylne lampy JDM
Tylna rozpórka kielichów JDM.
Tylna rozpórka mocowania dyfra Cusco.
Maska z laminatu oklejona folią 3M carbon z zapinkami na kluczyk
Wskaźnik doładowania STRI X-Line
Kierownica MOMO z poduszką.
Wbudowane CB Radio z mikrofonem w podsufitce i głośnikiem w słupku bocznym (rozmawia się bez gruszki)
Klakson Hella Super Tone 120dB czerwone ;)
Czeka w garażu na montaż chłodnica wspomagania.
3 komplety kół z oryginalnymi felgami Subaru: letnie 16" z oponami Bridgestone T001, nowe kupione w 2014
Zimowe 16" Goodyear Ultragrip 8+, nowe kupione w 2014
Slicki Profil 17" na feldze z WRXa - używane.
Regularnie wymieniane wszystkie płyny (wszystko Motul) i filtry. Olej w silniku Motul 300V 5W40 co 3-4tys km.
Płyn do chłodnicy Motul. Płyn hamulcowy Motul RBF660 wymieniany co pół roku.
Cena 14000 za wszystko.
Dla chętnego dorzucam to co znajdę w garażu :) M.in. zapasowe tylne lampy, chyba jedna przednia, pozycje clear, zapasowa sprężarka klimy, lubrykanty Motul.
Tel. 7dwa8 94o 418
To nie purchle na karoserii tylko lód bo byłem na myjce :)