Subaru Impreza WRX 2.0, MY 2001, wersja EU
: 14 mar 2015, o 23:36
Sprzedam Subaru Impreze WRX stylizowane na STI 05/06. Auto kupione na tym forum dwa lata temu.
Dane auta:
- rok produkcji: 2000, pierwsza rejestracja: luty 2001,
- VIN: JF1GDALD31G003761
- nadwozie z przebiegiem 211 000 km (książka serwisowa prowadzona w ASO do 148 tys. km)
- silnik 36 tys. km po kapitalnym remoncie w Carfit Nowy Sącz (2011)
- remap na 255KM tez w Carfit + wydech z nierdzewki 3”
- blow-off ProRacing Technology
- przebieg turbiny 90 tys. km
- skrzynia biegów z półosiami z modelu 2005, przebieg 90 tys. km
- tylny dyfer przebieg 90 tys. km
- wózek tylnego dyfra oraz tylne wahacze na poliuretanach Whiteline
- opony letnie Marangoni Mythos, 5mm bieżnika, zimowe Dunlop Winter Sport, 6mm bieżnika, felgi OZ PRODRIVE P1 17"
- wahacze STI
- kierownica + fotele STI
- NOWE przednie tarcze oraz klocki hamulcowe
- NOWE sprzęgło oryginał Subaru (przebieg 500 km)
- NOWY olej silnikowy (Millers),
- OC+ NNW odnowione miesiąc temu
Auto serwisowane w znanym Trójmiejskim „nie-ASO”, wszystkie faktury dostępne
Samochód zadbany i doinwestowany, jego stan mechaniczny oceniam na bardzo dobry, natomiast blacharsko dobry (kilka rys, czy wgniotek widocznych na zdjęciach, trochę typowej rudej na nadkolu). Serwisowany do końca (ostatnie faktury sprzed miesiąca: wymiana oleju, klocków i tarcz), silnik pracuje równo.
Przed remontem u Carfit’a w aucie była zamontowana instalacja LPG (2010), ale ani ja ani poprzedni właściciel jej nie używaliśmy. Instalacja została wykreślona podczas ostatniego badania technicznego, bo po remoncie silnika w 2011 nie była nigdy odpalana. Samochód zawsze jeździł na paliwie Pb98 (mam faktury).
Za mojej kadencji auto bez żadnych przygód blacharskich, natomiast przed zakupem było dokładnie sprawdzone w dwóch warsztatach (ASO i nie-ASO), ponieważ ciężko było mi uwierzyć, że stylizacja na "hawk'a" była robiona ot tak sobie. Okazało się, ze jest wszystko jest OK, jedynie malowane były tylne prawe drzwi i błotnik, podłoga jest prosta, niespawana, a samochód bez żadnych oznak poważnych napraw.
Cena: 26 000 zl.
Auto do obejrzenia w Trójmieście, zgadzam się na sprawdzenie auta w dowolnym warsztacie na koszt kupującego.
Postaram sie zrobic jutro troche zdjęć wnętrza...
Kontakt: 888 852 788, Marcin
Jest też kilka rzeczy, których nie zdążylem zrobić:
Dane auta:
- rok produkcji: 2000, pierwsza rejestracja: luty 2001,
- VIN: JF1GDALD31G003761
- nadwozie z przebiegiem 211 000 km (książka serwisowa prowadzona w ASO do 148 tys. km)
- silnik 36 tys. km po kapitalnym remoncie w Carfit Nowy Sącz (2011)
- remap na 255KM tez w Carfit + wydech z nierdzewki 3”
- blow-off ProRacing Technology
- przebieg turbiny 90 tys. km
- skrzynia biegów z półosiami z modelu 2005, przebieg 90 tys. km
- tylny dyfer przebieg 90 tys. km
- wózek tylnego dyfra oraz tylne wahacze na poliuretanach Whiteline
- opony letnie Marangoni Mythos, 5mm bieżnika, zimowe Dunlop Winter Sport, 6mm bieżnika, felgi OZ PRODRIVE P1 17"
- wahacze STI
- kierownica + fotele STI
- NOWE przednie tarcze oraz klocki hamulcowe
- NOWE sprzęgło oryginał Subaru (przebieg 500 km)
- NOWY olej silnikowy (Millers),
- OC+ NNW odnowione miesiąc temu
Auto serwisowane w znanym Trójmiejskim „nie-ASO”, wszystkie faktury dostępne
Samochód zadbany i doinwestowany, jego stan mechaniczny oceniam na bardzo dobry, natomiast blacharsko dobry (kilka rys, czy wgniotek widocznych na zdjęciach, trochę typowej rudej na nadkolu). Serwisowany do końca (ostatnie faktury sprzed miesiąca: wymiana oleju, klocków i tarcz), silnik pracuje równo.
Przed remontem u Carfit’a w aucie była zamontowana instalacja LPG (2010), ale ani ja ani poprzedni właściciel jej nie używaliśmy. Instalacja została wykreślona podczas ostatniego badania technicznego, bo po remoncie silnika w 2011 nie była nigdy odpalana. Samochód zawsze jeździł na paliwie Pb98 (mam faktury).
Za mojej kadencji auto bez żadnych przygód blacharskich, natomiast przed zakupem było dokładnie sprawdzone w dwóch warsztatach (ASO i nie-ASO), ponieważ ciężko było mi uwierzyć, że stylizacja na "hawk'a" była robiona ot tak sobie. Okazało się, ze jest wszystko jest OK, jedynie malowane były tylne prawe drzwi i błotnik, podłoga jest prosta, niespawana, a samochód bez żadnych oznak poważnych napraw.
Cena: 26 000 zl.
Auto do obejrzenia w Trójmieście, zgadzam się na sprawdzenie auta w dowolnym warsztacie na koszt kupującego.
Postaram sie zrobic jutro troche zdjęć wnętrza...
Kontakt: 888 852 788, Marcin
Jest też kilka rzeczy, których nie zdążylem zrobić: