Post
21 kwie 2015, o 22:10
Byłem dzisiaj obejrzeć tego z Kutna (w pierwszym poście). Samochód zastany, trochę powycierane plastiki we wnętrzu. Butla lpg zalegalizowana do 2025r. Z VIN-u niby wychodzi rocznik 2006. Ale instalacja gazowa chyba długo siedzi, skoro to włoski bifuel. Pan z komisu nie był w stanie nic powiedzieć o samochodzie, twierdzi, że nic nie robił przy samochodzie, tylko kosmetykę. Kierownica, wbrew ogłoszeniu, nie jest wielofunkcyjna. Podobno uszczelki szczelnie izolują kabinę od wody. Opony jakieś założone na sztukę, z 2010r. Przebieg na blacie 198 tys.km. Samochód był strasznie zakurzony, nie mogłem zatem dokładnie obejrzeć ewentualnych poprawek lakierniczych. szczeliny wyglądały na równe, może trochę maska silnika nierówno leży z prawej strony, ale jakichś "niefabrycznych" nitów mocujących zderzak nie widziałem.
Silnik odpalił bez problemu, nawet trzymał obroty. Ale nie jeździłem, bo było mało benzyny :(
Ogólnie, nie skusiłbym się na ten samochód, ale przyznam, że legacy to przyjemny wóz. Może i jest ciaśniej niż w moim v70II, ale w Szwedzie jest większy rozstaw osi i chyba jest szerszy.
Jednak subaru w PL, to chyba wciąż egzotyka i raczej będę poszukiwać forumowego egzemplarza.