SPRZEDANE! NIEAKTUALNE!: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
: 6 maja 2015, o 16:38
Witam serdecznie Wszystkich
Sprzedam prywatnie , umową kupna/sprzedaży , Subaru Imprezę 2.0 RS (wolnossąca NA), rok 2007 w perfekcyjnym stanie i sporo doinwestowaną.
W utrzymanie tego auta włożyłem mnóstwo serca, czasu i pieniędzy dlatego uprzejmie proszę o kontakt tylko poważnie zainteresowane osoby.
Dlaczego chcę sprzedać? Potrzebuję coś bardziej rodzinnego i to jest powód
Pełny opis poniżej. Link do zdjęć: http://otomoto.pl/oferta/subaru-impreza ... p8btN.html
CENA dla Forumowiczów: 43 000 PLN (do drobnej negocjacji), tel. 791 626 686
SUBARU IMPREZA 2.0 RS – wersja limitowana , stan perfekcyjny
Samochód pedantycznie utrzymany, bez wad ukrytych.
Cena jest adekwatna do poczynionych inwestycji (ok. 20 000 PLN) i stanu auta, a samochód dla pasjonata, osoby która szuka mocno doinwestowanej „perełki”.
SPECYFIKACJA:
Silnik 2.0 wolnossący (bez turbo) o mocy 178,6 KM (potwierdzone na hamowni VTG)
Rok produkcji 2007, wersja EU, limitowana RS, kolor blue mica
Samochód 100% bezwypadkowy. Miał wymieniany tylny zderzak (wgniecenie parkingowe) i szybę przednią (kamień/odprysk) – zgadzam się na sprawdzenie auta w dowolnym serwisie w W-wie na koszt kupującego
Kupiony w Polsce za pośrednictwem Subaru Auto Adamski przez spółkę 4x4 Sp z. o. o. z Krakowa, która sprowadziła mi to auto z Niemiec jako NOWE.
Serwisowany w 4 TURBO i u Janka Korneckiego – wszystko na oryginałach, książka z przeglądami i historia w systemie, ostatni przegląd przy 105 tyś km, wymienione filtry, olej, kompletny oryginalny rozrząd i pozostałe paski (Klimy i klinowy)
Auto mocno doinwestowane i garażowane od początku.
MODYFIKACJE:
Wyczynowy filtr powietrza K&N – stan idealny, filtr kabinowy – oryginał.
Przelotowy kompletny układ wydechowy (środkowy Hayward & Scott, końcowy Blitz Nur Spec, kolektor wydechowy STI zmodyfikowany profesjonalnie, owinięty bandażem 1400 st C) – dźwięk powala!!! + nowe uszczelki
Oryginalne spojlery STi – fabryczne dla wersji RS
Tylny spojler duży – oryginał STi
Układ hamulcowy przedni : oryginalne zaciski 4 tłoczkowe z WRX, klocki OMP R&S, tarcze Brembo, tył: tarcze Bremo, klocki OMP R&S , płyn hamulcowy Motul
Pedały wyczynowe Sparco
Fotele oryginalne z WRX (fotel kierowcy ma delikatne przetarcie na boczku siedziska)
Ramka zegarów – oryginalna z WRX
Felgi – lato: ATS DTM Competition 7,5x17, ET 45 białe, opony Bridgeston Potenza RE050A, 215/50/17
Felgi – zima: Compomotive N Grupa, białe, 6,5x15, ET53, opony Dunlop 3D, 195/65/15 (pancerne)
Nakrętki z kutego aluminium na lato i wzmacniane stalowe na zimę
Naklejki robione na zamówienie (do zdjęcia gdyby komuś nie odpowiadały)
Zawieszenie NOWE, oryginał, wymienione przy 105 tyś km na nowe , seria, geometria by Janek Kornecki
Chlapacze wyczynowe Rally Armor – oryginalne czarne, stan perfekt
Gril – oryginał STi
Olej silnikowy : Motul X-cess 5W-40 pełny syntetyk
Olej skrzyni : Motul
Nowe, wymienione końcówki drążków i drążki kierownicze – oryginalne Subaru
Lakier 3 krotnie zabezpieczony woskiem firmy Circonite i Diamond Bride (jest jak nowy, żaden element oprócz tylnego zderzaka NIE lakierowany)
WYPOSAŻENIE:
Stały napęd 4x4
Komplet poduszek powietrznych
Pełna elektryka: szyby, lusterka
Centralny zamek z pilotem i alarm Subaru + immobilizer
Klimatyzacja automatyczna
Reflektory ksenonowe + halogeny
Fotele kubełkowe WRX
Radio i głośniki – oryginał
ABS sportowy, mocna skrzynia manualna 5b
2 komplety dywaników : welurowe na lato i gumowe na zimę
Przebieg oryginalny, obecnie 109 000 km i auto w ciągłej eksploatacji.
Do wymiany wg mojej opinii jest: przednia szyba (niestety znowu dostałem kamieniem i jest delikatne pęknięcie) oraz przednie tarcze za jakieś 5 tyś km
Moja cena jest adekwatna do poczynionych inwestycji, stanu samochodu i fajnej jak na wolnossaka modyfikacji.
Nie odpowiadam na głupie uwagi i proszę o kontakt tylko osoby poważnie zainteresowane: 791 626 686.
Sprzedam prywatnie , umową kupna/sprzedaży , Subaru Imprezę 2.0 RS (wolnossąca NA), rok 2007 w perfekcyjnym stanie i sporo doinwestowaną.
W utrzymanie tego auta włożyłem mnóstwo serca, czasu i pieniędzy dlatego uprzejmie proszę o kontakt tylko poważnie zainteresowane osoby.
Dlaczego chcę sprzedać? Potrzebuję coś bardziej rodzinnego i to jest powód
Pełny opis poniżej. Link do zdjęć: http://otomoto.pl/oferta/subaru-impreza ... p8btN.html
CENA dla Forumowiczów: 43 000 PLN (do drobnej negocjacji), tel. 791 626 686
SUBARU IMPREZA 2.0 RS – wersja limitowana , stan perfekcyjny
Samochód pedantycznie utrzymany, bez wad ukrytych.
Cena jest adekwatna do poczynionych inwestycji (ok. 20 000 PLN) i stanu auta, a samochód dla pasjonata, osoby która szuka mocno doinwestowanej „perełki”.
SPECYFIKACJA:
Silnik 2.0 wolnossący (bez turbo) o mocy 178,6 KM (potwierdzone na hamowni VTG)
Rok produkcji 2007, wersja EU, limitowana RS, kolor blue mica
Samochód 100% bezwypadkowy. Miał wymieniany tylny zderzak (wgniecenie parkingowe) i szybę przednią (kamień/odprysk) – zgadzam się na sprawdzenie auta w dowolnym serwisie w W-wie na koszt kupującego
Kupiony w Polsce za pośrednictwem Subaru Auto Adamski przez spółkę 4x4 Sp z. o. o. z Krakowa, która sprowadziła mi to auto z Niemiec jako NOWE.
Serwisowany w 4 TURBO i u Janka Korneckiego – wszystko na oryginałach, książka z przeglądami i historia w systemie, ostatni przegląd przy 105 tyś km, wymienione filtry, olej, kompletny oryginalny rozrząd i pozostałe paski (Klimy i klinowy)
Auto mocno doinwestowane i garażowane od początku.
MODYFIKACJE:
Wyczynowy filtr powietrza K&N – stan idealny, filtr kabinowy – oryginał.
Przelotowy kompletny układ wydechowy (środkowy Hayward & Scott, końcowy Blitz Nur Spec, kolektor wydechowy STI zmodyfikowany profesjonalnie, owinięty bandażem 1400 st C) – dźwięk powala!!! + nowe uszczelki
Oryginalne spojlery STi – fabryczne dla wersji RS
Tylny spojler duży – oryginał STi
Układ hamulcowy przedni : oryginalne zaciski 4 tłoczkowe z WRX, klocki OMP R&S, tarcze Brembo, tył: tarcze Bremo, klocki OMP R&S , płyn hamulcowy Motul
Pedały wyczynowe Sparco
Fotele oryginalne z WRX (fotel kierowcy ma delikatne przetarcie na boczku siedziska)
Ramka zegarów – oryginalna z WRX
Felgi – lato: ATS DTM Competition 7,5x17, ET 45 białe, opony Bridgeston Potenza RE050A, 215/50/17
Felgi – zima: Compomotive N Grupa, białe, 6,5x15, ET53, opony Dunlop 3D, 195/65/15 (pancerne)
Nakrętki z kutego aluminium na lato i wzmacniane stalowe na zimę
Naklejki robione na zamówienie (do zdjęcia gdyby komuś nie odpowiadały)
Zawieszenie NOWE, oryginał, wymienione przy 105 tyś km na nowe , seria, geometria by Janek Kornecki
Chlapacze wyczynowe Rally Armor – oryginalne czarne, stan perfekt
Gril – oryginał STi
Olej silnikowy : Motul X-cess 5W-40 pełny syntetyk
Olej skrzyni : Motul
Nowe, wymienione końcówki drążków i drążki kierownicze – oryginalne Subaru
Lakier 3 krotnie zabezpieczony woskiem firmy Circonite i Diamond Bride (jest jak nowy, żaden element oprócz tylnego zderzaka NIE lakierowany)
WYPOSAŻENIE:
Stały napęd 4x4
Komplet poduszek powietrznych
Pełna elektryka: szyby, lusterka
Centralny zamek z pilotem i alarm Subaru + immobilizer
Klimatyzacja automatyczna
Reflektory ksenonowe + halogeny
Fotele kubełkowe WRX
Radio i głośniki – oryginał
ABS sportowy, mocna skrzynia manualna 5b
2 komplety dywaników : welurowe na lato i gumowe na zimę
Przebieg oryginalny, obecnie 109 000 km i auto w ciągłej eksploatacji.
Do wymiany wg mojej opinii jest: przednia szyba (niestety znowu dostałem kamieniem i jest delikatne pęknięcie) oraz przednie tarcze za jakieś 5 tyś km
Moja cena jest adekwatna do poczynionych inwestycji, stanu samochodu i fajnej jak na wolnossaka modyfikacji.
Nie odpowiadam na głupie uwagi i proszę o kontakt tylko osoby poważnie zainteresowane: 791 626 686.