SPRZEDANE! NIEAKTUALNE!: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
SPRZEDANE! NIEAKTUALNE!: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
Witam serdecznie Wszystkich
Sprzedam prywatnie , umową kupna/sprzedaży , Subaru Imprezę 2.0 RS (wolnossąca NA), rok 2007 w perfekcyjnym stanie i sporo doinwestowaną.
W utrzymanie tego auta włożyłem mnóstwo serca, czasu i pieniędzy dlatego uprzejmie proszę o kontakt tylko poważnie zainteresowane osoby.
Dlaczego chcę sprzedać? Potrzebuję coś bardziej rodzinnego i to jest powód
Pełny opis poniżej. Link do zdjęć: http://otomoto.pl/oferta/subaru-impreza ... p8btN.html
CENA dla Forumowiczów: 43 000 PLN (do drobnej negocjacji), tel. 791 626 686
SUBARU IMPREZA 2.0 RS – wersja limitowana , stan perfekcyjny
Samochód pedantycznie utrzymany, bez wad ukrytych.
Cena jest adekwatna do poczynionych inwestycji (ok. 20 000 PLN) i stanu auta, a samochód dla pasjonata, osoby która szuka mocno doinwestowanej „perełki”.
SPECYFIKACJA:
Silnik 2.0 wolnossący (bez turbo) o mocy 178,6 KM (potwierdzone na hamowni VTG)
Rok produkcji 2007, wersja EU, limitowana RS, kolor blue mica
Samochód 100% bezwypadkowy. Miał wymieniany tylny zderzak (wgniecenie parkingowe) i szybę przednią (kamień/odprysk) – zgadzam się na sprawdzenie auta w dowolnym serwisie w W-wie na koszt kupującego
Kupiony w Polsce za pośrednictwem Subaru Auto Adamski przez spółkę 4x4 Sp z. o. o. z Krakowa, która sprowadziła mi to auto z Niemiec jako NOWE.
Serwisowany w 4 TURBO i u Janka Korneckiego – wszystko na oryginałach, książka z przeglądami i historia w systemie, ostatni przegląd przy 105 tyś km, wymienione filtry, olej, kompletny oryginalny rozrząd i pozostałe paski (Klimy i klinowy)
Auto mocno doinwestowane i garażowane od początku.
MODYFIKACJE:
Wyczynowy filtr powietrza K&N – stan idealny, filtr kabinowy – oryginał.
Przelotowy kompletny układ wydechowy (środkowy Hayward & Scott, końcowy Blitz Nur Spec, kolektor wydechowy STI zmodyfikowany profesjonalnie, owinięty bandażem 1400 st C) – dźwięk powala!!! + nowe uszczelki
Oryginalne spojlery STi – fabryczne dla wersji RS
Tylny spojler duży – oryginał STi
Układ hamulcowy przedni : oryginalne zaciski 4 tłoczkowe z WRX, klocki OMP R&S, tarcze Brembo, tył: tarcze Bremo, klocki OMP R&S , płyn hamulcowy Motul
Pedały wyczynowe Sparco
Fotele oryginalne z WRX (fotel kierowcy ma delikatne przetarcie na boczku siedziska)
Ramka zegarów – oryginalna z WRX
Felgi – lato: ATS DTM Competition 7,5x17, ET 45 białe, opony Bridgeston Potenza RE050A, 215/50/17
Felgi – zima: Compomotive N Grupa, białe, 6,5x15, ET53, opony Dunlop 3D, 195/65/15 (pancerne)
Nakrętki z kutego aluminium na lato i wzmacniane stalowe na zimę
Naklejki robione na zamówienie (do zdjęcia gdyby komuś nie odpowiadały)
Zawieszenie NOWE, oryginał, wymienione przy 105 tyś km na nowe , seria, geometria by Janek Kornecki
Chlapacze wyczynowe Rally Armor – oryginalne czarne, stan perfekt
Gril – oryginał STi
Olej silnikowy : Motul X-cess 5W-40 pełny syntetyk
Olej skrzyni : Motul
Nowe, wymienione końcówki drążków i drążki kierownicze – oryginalne Subaru
Lakier 3 krotnie zabezpieczony woskiem firmy Circonite i Diamond Bride (jest jak nowy, żaden element oprócz tylnego zderzaka NIE lakierowany)
WYPOSAŻENIE:
Stały napęd 4x4
Komplet poduszek powietrznych
Pełna elektryka: szyby, lusterka
Centralny zamek z pilotem i alarm Subaru + immobilizer
Klimatyzacja automatyczna
Reflektory ksenonowe + halogeny
Fotele kubełkowe WRX
Radio i głośniki – oryginał
ABS sportowy, mocna skrzynia manualna 5b
2 komplety dywaników : welurowe na lato i gumowe na zimę
Przebieg oryginalny, obecnie 109 000 km i auto w ciągłej eksploatacji.
Do wymiany wg mojej opinii jest: przednia szyba (niestety znowu dostałem kamieniem i jest delikatne pęknięcie) oraz przednie tarcze za jakieś 5 tyś km
Moja cena jest adekwatna do poczynionych inwestycji, stanu samochodu i fajnej jak na wolnossaka modyfikacji.
Nie odpowiadam na głupie uwagi i proszę o kontakt tylko osoby poważnie zainteresowane: 791 626 686.
Sprzedam prywatnie , umową kupna/sprzedaży , Subaru Imprezę 2.0 RS (wolnossąca NA), rok 2007 w perfekcyjnym stanie i sporo doinwestowaną.
W utrzymanie tego auta włożyłem mnóstwo serca, czasu i pieniędzy dlatego uprzejmie proszę o kontakt tylko poważnie zainteresowane osoby.
Dlaczego chcę sprzedać? Potrzebuję coś bardziej rodzinnego i to jest powód
Pełny opis poniżej. Link do zdjęć: http://otomoto.pl/oferta/subaru-impreza ... p8btN.html
CENA dla Forumowiczów: 43 000 PLN (do drobnej negocjacji), tel. 791 626 686
SUBARU IMPREZA 2.0 RS – wersja limitowana , stan perfekcyjny
Samochód pedantycznie utrzymany, bez wad ukrytych.
Cena jest adekwatna do poczynionych inwestycji (ok. 20 000 PLN) i stanu auta, a samochód dla pasjonata, osoby która szuka mocno doinwestowanej „perełki”.
SPECYFIKACJA:
Silnik 2.0 wolnossący (bez turbo) o mocy 178,6 KM (potwierdzone na hamowni VTG)
Rok produkcji 2007, wersja EU, limitowana RS, kolor blue mica
Samochód 100% bezwypadkowy. Miał wymieniany tylny zderzak (wgniecenie parkingowe) i szybę przednią (kamień/odprysk) – zgadzam się na sprawdzenie auta w dowolnym serwisie w W-wie na koszt kupującego
Kupiony w Polsce za pośrednictwem Subaru Auto Adamski przez spółkę 4x4 Sp z. o. o. z Krakowa, która sprowadziła mi to auto z Niemiec jako NOWE.
Serwisowany w 4 TURBO i u Janka Korneckiego – wszystko na oryginałach, książka z przeglądami i historia w systemie, ostatni przegląd przy 105 tyś km, wymienione filtry, olej, kompletny oryginalny rozrząd i pozostałe paski (Klimy i klinowy)
Auto mocno doinwestowane i garażowane od początku.
MODYFIKACJE:
Wyczynowy filtr powietrza K&N – stan idealny, filtr kabinowy – oryginał.
Przelotowy kompletny układ wydechowy (środkowy Hayward & Scott, końcowy Blitz Nur Spec, kolektor wydechowy STI zmodyfikowany profesjonalnie, owinięty bandażem 1400 st C) – dźwięk powala!!! + nowe uszczelki
Oryginalne spojlery STi – fabryczne dla wersji RS
Tylny spojler duży – oryginał STi
Układ hamulcowy przedni : oryginalne zaciski 4 tłoczkowe z WRX, klocki OMP R&S, tarcze Brembo, tył: tarcze Bremo, klocki OMP R&S , płyn hamulcowy Motul
Pedały wyczynowe Sparco
Fotele oryginalne z WRX (fotel kierowcy ma delikatne przetarcie na boczku siedziska)
Ramka zegarów – oryginalna z WRX
Felgi – lato: ATS DTM Competition 7,5x17, ET 45 białe, opony Bridgeston Potenza RE050A, 215/50/17
Felgi – zima: Compomotive N Grupa, białe, 6,5x15, ET53, opony Dunlop 3D, 195/65/15 (pancerne)
Nakrętki z kutego aluminium na lato i wzmacniane stalowe na zimę
Naklejki robione na zamówienie (do zdjęcia gdyby komuś nie odpowiadały)
Zawieszenie NOWE, oryginał, wymienione przy 105 tyś km na nowe , seria, geometria by Janek Kornecki
Chlapacze wyczynowe Rally Armor – oryginalne czarne, stan perfekt
Gril – oryginał STi
Olej silnikowy : Motul X-cess 5W-40 pełny syntetyk
Olej skrzyni : Motul
Nowe, wymienione końcówki drążków i drążki kierownicze – oryginalne Subaru
Lakier 3 krotnie zabezpieczony woskiem firmy Circonite i Diamond Bride (jest jak nowy, żaden element oprócz tylnego zderzaka NIE lakierowany)
WYPOSAŻENIE:
Stały napęd 4x4
Komplet poduszek powietrznych
Pełna elektryka: szyby, lusterka
Centralny zamek z pilotem i alarm Subaru + immobilizer
Klimatyzacja automatyczna
Reflektory ksenonowe + halogeny
Fotele kubełkowe WRX
Radio i głośniki – oryginał
ABS sportowy, mocna skrzynia manualna 5b
2 komplety dywaników : welurowe na lato i gumowe na zimę
Przebieg oryginalny, obecnie 109 000 km i auto w ciągłej eksploatacji.
Do wymiany wg mojej opinii jest: przednia szyba (niestety znowu dostałem kamieniem i jest delikatne pęknięcie) oraz przednie tarcze za jakieś 5 tyś km
Moja cena jest adekwatna do poczynionych inwestycji, stanu samochodu i fajnej jak na wolnossaka modyfikacji.
Nie odpowiadam na głupie uwagi i proszę o kontakt tylko osoby poważnie zainteresowane: 791 626 686.
Ostatnio zmieniony 24 maja 2015, o 22:04 przez KKRS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 14 razy
- Polubione posty: 19 razy
Re: SPRZEDAM: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
KKRS pisze: Nie odpowiadam na głupie uwagi
Nie wiem czy to jest głupia uwaga, ale opis jest doprawdy wyczerpujący

Re: SPRZEDAM: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
Starałem się bo jeżeli ktoś szuka auta to oczekuje jak najwięcej informacji, mam nadzieję, że dobrze rozumiem 

Re: SPRZEDAM: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
Dodam, że auto eksploatowane jest od początku tylko na paliwie 98.
Re: SPRZEDAM: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
widuje auto czasami, szkoda że cena jak za auto z turbo bo byłbym zainteresowany 

Re: SPRZEDAM: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
Oczywiście masz rację, ale proszę o zrozumienie czy tez uwzględnienie nakładów jakie poniosłem na samochód i stanu auta.
Jak się mocniej wgłębisz w temat to szybko zauważysz ,że wersje turbo jak są unikatowe to cena jest też zaporowa.
Ja nie mam ciśnienia na sprzedaż i jak napisałem auto jest dla osoby która doceni fakt doinwestowania i stanu auta.
Napisałem też że cena jest do drobnej negocjacji, opuszczę na wymianę szyby i tarcz przednich. Poza tymi nic w aucie robić nie trzeba a to mega ważne bo jak wszyscy wiemy zawsze kupno auta używanego wiąże się z inwestycją.
Moje auto tego nie wymaga, zrobiony rozrząd, paski, amortyzatory, filtry etc - wszystko na oryginale...
Jak się mocniej wgłębisz w temat to szybko zauważysz ,że wersje turbo jak są unikatowe to cena jest też zaporowa.
Ja nie mam ciśnienia na sprzedaż i jak napisałem auto jest dla osoby która doceni fakt doinwestowania i stanu auta.
Napisałem też że cena jest do drobnej negocjacji, opuszczę na wymianę szyby i tarcz przednich. Poza tymi nic w aucie robić nie trzeba a to mega ważne bo jak wszyscy wiemy zawsze kupno auta używanego wiąże się z inwestycją.
Moje auto tego nie wymaga, zrobiony rozrząd, paski, amortyzatory, filtry etc - wszystko na oryginale...
Re: SPRZEDAM: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
KKRS, to jeszcze napisz z jakiej ceny startowałeś i ile czasu auto wisi na portalach ogłoszeniowych. A potem dodaj inne głupie uwagi.
Powodzenia w sprzedaży, jeśli pójdzie za więcej niż 38 k PLN stawiam flaszkę :)
Powodzenia w sprzedaży, jeśli pójdzie za więcej niż 38 k PLN stawiam flaszkę :)
Re: SPRZEDAM: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
Auto kilka razy wcześniej wystawiałem z wyższą ceną bo taki miałem kaprys, a obecnie wystawione jest od niedawna i nie rozumiem w czym problem?
Nie stosuję głupich uwag tylko fakty i proszę o nie wyrażanie złośliwych uwag.
Mam prawo wystawiać swoje auto tyle razy ile mi się podoba i za cenę jaką uznaję za słuszną a w moim konkretnie przypadku cena jest słuszna co raz jeszcze podkreślam.
Nie stosuję głupich uwag tylko fakty i proszę o nie wyrażanie złośliwych uwag.
Mam prawo wystawiać swoje auto tyle razy ile mi się podoba i za cenę jaką uznaję za słuszną a w moim konkretnie przypadku cena jest słuszna co raz jeszcze podkreślam.
Re: SPRZEDAM: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
Amen:)KKRS pisze:Auto kilka razy wcześniej wystawiałem z wyższą ceną bo taki miałem kaprys, a obecnie wystawione jest od niedawna i nie rozumiem w czym problem?
Nie stosuję głupich uwag tylko fakty i proszę o nie wyrażanie złośliwych uwag.
Mam prawo wystawiać swoje auto tyle razy ile mi się podoba i za cenę jaką uznaję za słuszną a w moim konkretnie przypadku cena jest słuszna co raz jeszcze podkreślam.
Jego samochód jego sprawa.
(Chociaż sam na niższą cenę bym się nie obraził)

Osobiście widziałem Legacy 2,0D sedan 2008 rok przebieg 35kkm sprzedane za 50.000 PLN:)
Re: SPRZEDAM: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
Ayu, możesz wyjaśnić o co Ci chodziAyu pisze: KKRS, to jeszcze napisz z jakiej ceny startowałeś i ile czasu auto wisi na portalach ogłoszeniowych. A potem dodaj inne głupie uwagi.


Atakujesz sprzedającego KKRS, nie wiadomo dlaczego



To taki rodzaj trollowania

https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: SPRZEDAM: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
Tak właśnie. Każdy może sprzedawać za tyle, ile mu się podoba. Czy sprzeda - tu zdecyduje rynek.Piter 35 pisze: Będzie chciał to wystawi go za 100 koła![]()
To taki rodzaj trollowania
Ale jak już tu zajrzałem, to nie mogę się powstrzymać:
Czyli hamownia VTG dalej potwierdza konieczność regulacji jej pod kątem realności wyników, a nie zadowolenia klientaKKRS pisze:Silnik 2.0 wolnossący (bez turbo) o mocy 178,6 KM (potwierdzone na hamowni VTG)

Ostatnio zmieniony 8 maja 2015, o 13:47 przez jarmaj, łącznie zmieniany 1 raz.
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
- Polubił: 245 razy
- Polubione posty: 526 razy
Re: SPRZEDAM: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
Piotruś to jest forum dyskusyjne i każdy ma prawo do głupiego albo mądrego komentarza. ;)
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
- Polubił: 245 razy
- Polubione posty: 526 razy
Re: SPRZEDAM: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
Jarmaj cena, przebieg oraz moc do negocjacji ;)
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Re: SPRZEDAM: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
Drodzy,
cena jak napisałem jest do drobnej negocjacji i nie pałujmy tematu
, bo jak ktoś będzie zainteresowany poważnie kupnem to niech dzwoni do mnie lub pisze na priv, nie gryzę, nie biję
.
Przebieg jest oryginalny i do sprawdzenia wszędzie gdzie macie ochotę. Wszystkie przeglądy wykonane i podbite w książce, w systemie 4t również .
Co do mocy, to jest hamownia , ja chciałem sobie shamować i udałem się do VTG bo miałem blisko. Wyszło dobrze, a czy hamownia przekłamuje o 2-3 KM to naprawdę nie ma to dla mnie większego znaczenia i nawet jak tak jest to nie moja wina.
Wiemy jak trudno znaleźć zadbany samochód i szanowany...i na to zwracajmy uwagę jeżeli szukamy auta dla siebie i na kilka lat
cena jak napisałem jest do drobnej negocjacji i nie pałujmy tematu


Przebieg jest oryginalny i do sprawdzenia wszędzie gdzie macie ochotę. Wszystkie przeglądy wykonane i podbite w książce, w systemie 4t również .
Co do mocy, to jest hamownia , ja chciałem sobie shamować i udałem się do VTG bo miałem blisko. Wyszło dobrze, a czy hamownia przekłamuje o 2-3 KM to naprawdę nie ma to dla mnie większego znaczenia i nawet jak tak jest to nie moja wina.
Wiemy jak trudno znaleźć zadbany samochód i szanowany...i na to zwracajmy uwagę jeżeli szukamy auta dla siebie i na kilka lat
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: SPRZEDAM: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
To faktycznie nie miałoby większego znaczenia.KKRS pisze:Wyszło dobrze, a czy hamownia przekłamuje o 2-3 KM to naprawdę nie ma to dla mnie większego znaczenia
Za to przekłamywanie o przeszło 11% (czyli tu o koło 18KM) jest już.... zabawne.
Chyba, że właściciel coś pomylił. Ale to też byłoby zabawne...
Re: SPRZEDAM: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
Kolego Jarmaj,
nie bijcie piany
Hamownia pokazała 178,7 KM i to jest fakt. Auto jeździ lepiej niż 150 KM i to też jest fakt bo jeździłem 150 konnym nie jednym samochodem i mam porównanie .
Zatem stwierdzam, że hamownia jest wiarygodna i czy jest prawie 179 czy 176 KM to nie ma znaczenia.
Natomiast bzdurą jest to co kolega pisze o przekłamaniach 11%, nie mając dowodów i tyle w temacie i zostawmy to bo szkoda czasu...
nie bijcie piany

Hamownia pokazała 178,7 KM i to jest fakt. Auto jeździ lepiej niż 150 KM i to też jest fakt bo jeździłem 150 konnym nie jednym samochodem i mam porównanie .
Zatem stwierdzam, że hamownia jest wiarygodna i czy jest prawie 179 czy 176 KM to nie ma znaczenia.
Natomiast bzdurą jest to co kolega pisze o przekłamaniach 11%, nie mając dowodów i tyle w temacie i zostawmy to bo szkoda czasu...
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: SPRZEDAM: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
Kolego KKRS,
Hamownia pokazała Ci bzdury. Albo takowe piszesz bez względu na wskazanie hamowni.
Ten samochód ma 160KM. I wyczynową wkładką filtra (?!) i wyczynowymi pedałami (
) tego nie zmienisz.
Hamownia pokazała Ci bzdury. Albo takowe piszesz bez względu na wskazanie hamowni.
Ten samochód ma 160KM. I wyczynową wkładką filtra (?!) i wyczynowymi pedałami (

Re: SPRZEDAM: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
Ale wolnym wydechem i wkładką już TAK. I proszę o nie czepianie się już . Jeżeli kolega byłby zainteresowany zakupem to się poświęcę i shamujemy raz jeszcze samochód i podamy sobie rękę
Przepraszam ale na chwilę obecną nie będę już udowadniał na forum, że ma tyle ile ma. Mam wykres i to jest dla mnie potwierdzeniem, a tak jak powiedziałem dla konkretnie zainteresowanego mogę udać się razem z zainteresowanym i wówczas się przekonamy.

Przepraszam ale na chwilę obecną nie będę już udowadniał na forum, że ma tyle ile ma. Mam wykres i to jest dla mnie potwierdzeniem, a tak jak powiedziałem dla konkretnie zainteresowanego mogę udać się razem z zainteresowanym i wówczas się przekonamy.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: SPRZEDAM: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
A..... no chyba że takKKRS pisze:Ale wolnym wydechem i wkładką już TAK.

Edit
Nie wiem czy warto tu się wysilać, ale nich będzie.
Kolego KKRS. Wszystkie hamownie podwoziowe pokazują wyniki "mniej więcej". Wystarczy by obsługujący hamownię zmienił w kompie minimalnie jeden jej parametr (w którymś tam miejscu po przecinku) i wynik wyjdzie zupełnie inny.
Część właścicieli hamowni próbuje kalibrować je pod faktyczne parametry, część pod oczekiwania klientów.

Ale tak czy siak nie można hamowni podwoziowej traktować jako miernik mocy silnika. Najlepiej sprawdza się one w roli sprawdzianu przed/po modyfikacjach, żeby zobaczyć różnicę, a nie wartość bezwzględną.
PS
Oczywiście masz pomiar z tej hamowni sprzed zamontowaniem tej wyczynowej wkładki i pedałów?

Re: SPRZEDAM: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
Oj ludziska
Wynik ten mam zanim założyłem kolektor z sti. Czy kolektor z sti coś dał nie wiem...? Oczywiście piękny bulgot... Czy jest jakiś wzrost 2-3 KM lub nieznacznie momentu - nie wiem.

Wynik ten mam zanim założyłem kolektor z sti. Czy kolektor z sti coś dał nie wiem...? Oczywiście piękny bulgot... Czy jest jakiś wzrost 2-3 KM lub nieznacznie momentu - nie wiem.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: SPRZEDAM: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
No więc masz auto 160KM.
W ogólnym rozrachunku to niewiele zmienia. Ale bądź uczciwy ogłoszeniu i nie wciskaj ludziom kitu (tu i tam gdzie ono jest na allegro, czy coś).
W ogólnym rozrachunku to niewiele zmienia. Ale bądź uczciwy ogłoszeniu i nie wciskaj ludziom kitu (tu i tam gdzie ono jest na allegro, czy coś).
Re: SPRZEDAM: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
Kolego prośba - wystarczy!
Nie wciskam kitu. Mam taki pomiar, wynik i jest to dla mnie dokument. Po założeniu wolnego wydechu zauważalnie auto miało i ma lepszą reakcję na gaz , lepiej się kreci i jest znacznie dynamiczniejsze niż przed zmianą.
Proszę nie neguj czegoś czym nie jeździłeś i nie zarzucaj że wciskam kit bo tak NIE jest.
Prośba bo nie mam czasu na pierdoły
Nie wciskam kitu. Mam taki pomiar, wynik i jest to dla mnie dokument. Po założeniu wolnego wydechu zauważalnie auto miało i ma lepszą reakcję na gaz , lepiej się kreci i jest znacznie dynamiczniejsze niż przed zmianą.
Proszę nie neguj czegoś czym nie jeździłeś i nie zarzucaj że wciskam kit bo tak NIE jest.
Prośba bo nie mam czasu na pierdoły
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
- Polubił: 245 razy
- Polubione posty: 526 razy
Re: SPRZEDAM: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
Żeby było motoryzacyjnie - to się nazywa autosugestia



"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: SPRZEDAM: Subaru Impreza 2.0 RS, 2007, UNIKAT
KKRS pisze:Po założeniu wolnego wydechu zauważalnie auto miało i ma lepszą reakcję na gaz , lepiej się kreci i jest znacznie dynamiczniejsze niż przed zmianą.
Bez kozery powiem, to ze stówa koniów przybyła
