[S] SUBARU IMPREZA WRX STI Type RA Limited V6 !!!
: 2 lip 2015, o 11:15
Ogłoszenie grzecznościowe:
Subaru Impreza WRX Type RA STi wersja 6 Limited Specs 370/2000
370 egzemplarz z 2000 wyprodukowanych
Rok produkcji: 12.1999
Moc: 280 KM (ostatnia wersja seryjnie była mocniejsza i w rzeczywistości jest to około 300 KM),
Masa: 1260kg gotowy do jazy z pełnym zbiornikiem paliwa (potwierdzone na wadze),
Sterownik ECU J2 – możliwość przeprogramowania na oryginalnej jednostce (np. w Maptek Poznań); sterownik ma dość spore możliwości: procedurę startu (Launch Control), podtrzymanie trubo (ALS), dwie mapy.
Skrzynie 5 biegów z DCCD (TY754VB1EA), szpera przód helikalna (fabrycznie tylko w tej serii type RA), szpera tył płytkowa – dyfer R180,
Hamulce przód 4 tłoczkowe, hamulce tył 2 tłoczkowe.
Felgi – bardzo lekkie Rays waga około 5-6kg sztuka.
Otwierany daszek – oryginalnie tylko w wersji WRC Limided.
Turbo timer MSTT Blitz,
Dodatkowe zegary Lamco – temp i cieśnienie oleju oraz ładowanie na konsoli środkowej; ciśnienie doładowania umieszczony za kierownicą,
Dokładne dane modelu: http://www.type-ra.com/impreza-my00-sti ... 6-limited/
Zdjęcia auta z kierownicą po prawej stronie: http://subarufan.pl/sti.html
Samochód został sprowadzony bezpośrednio z Japonii w zeszłym roku. Przekładka i rejestracja została wykonana w lutym 2015.
Licznik nie był przerabiany jak ma to miejsce w autach sprowadzanych z UK – pokazuje w km/h.
Po przekładce (od marca) zostały wymienione:
- krótka przekładnia kierownicza WRC Palonka Rally Sport – równe 2 obroty Lock to Lock,
- klocki hamulcowe przód i tył Hawk HP+ (hamują 100 razy lepiej niż oryginał),
- układ wydechowy 3’’ Fujitsubo Giken JASMA – sportowy dopuszczony do ruchu (central o cat back to jeden element), katalizator w dp pozostał oryginalnie (można założyć dp na szerokim kołnierzu co zwiększy moc i zdecydowanie poprawi charakterystykę),
- sprzęgło komplet ze wzmocnionym dociskiem, łożyskiem, tarczą organiczną Helix Autosport Performance Racing do 450HP (robione na zamówienie w UK – zakupione u Komancza xxl race & rally),
- lekkie koło zamachowe 7,024 kg,
- nowa szpera tył około 100 niutonów spięcia wstępnego,
- kompletny rozrząd na oryginalnych japońskich częściach,
- tuleje samolotu i mocowania dyfra wymienione na czerwone poliuretany Strongflex,
- olej w skrzyni i dyfrze Millers CRX LS 75w90,
- olej silnikowy Penrite Racing 10 - 10W40,
- filtr oleju różowy STI o zwiększonej przepływności,
- opony Profil XR-01 205/50/16 mieszanka średnia ze wzmocnioną ścianką boczną (semi slick z homologacją – dopuszczone do ruchu).
Dodatki:
- pasy szelkowe schroth niebieskie w kolorze tapicerki, strona kierowcy z elektrycznym napinaczem z możliwością blokady, strona pasażera ustawiana na stałe (oryginalne pasy na miejscu).
- radio Alpine W530BT, głośniki tył w półce GBL GTO 939,
- oryginalna kierownica Momo (z poduszką – w bardzo ładnym stanie dodaje do auta) została zamieniona na kierownicę Raid 36 cm obszytą w kolorze niebieskim pod kolor tapicerki foteli,
- naba pod dwa rozstawy do kierownic raid i momo,
- rozpinka kierownicy D2 Spec niebieska.
tutaj możecie zobaczyć autko w akcji:
CENA: 55k PLN
o więcej informacji proszę dzwonić pod tel: 785-999-016
lub email: [email protected]
Subaru Impreza WRX Type RA STi wersja 6 Limited Specs 370/2000
370 egzemplarz z 2000 wyprodukowanych
Rok produkcji: 12.1999
Moc: 280 KM (ostatnia wersja seryjnie była mocniejsza i w rzeczywistości jest to około 300 KM),
Masa: 1260kg gotowy do jazy z pełnym zbiornikiem paliwa (potwierdzone na wadze),
Sterownik ECU J2 – możliwość przeprogramowania na oryginalnej jednostce (np. w Maptek Poznań); sterownik ma dość spore możliwości: procedurę startu (Launch Control), podtrzymanie trubo (ALS), dwie mapy.
Skrzynie 5 biegów z DCCD (TY754VB1EA), szpera przód helikalna (fabrycznie tylko w tej serii type RA), szpera tył płytkowa – dyfer R180,
Hamulce przód 4 tłoczkowe, hamulce tył 2 tłoczkowe.
Felgi – bardzo lekkie Rays waga około 5-6kg sztuka.
Otwierany daszek – oryginalnie tylko w wersji WRC Limided.
Turbo timer MSTT Blitz,
Dodatkowe zegary Lamco – temp i cieśnienie oleju oraz ładowanie na konsoli środkowej; ciśnienie doładowania umieszczony za kierownicą,
Dokładne dane modelu: http://www.type-ra.com/impreza-my00-sti ... 6-limited/
Zdjęcia auta z kierownicą po prawej stronie: http://subarufan.pl/sti.html
Samochód został sprowadzony bezpośrednio z Japonii w zeszłym roku. Przekładka i rejestracja została wykonana w lutym 2015.
Licznik nie był przerabiany jak ma to miejsce w autach sprowadzanych z UK – pokazuje w km/h.
Po przekładce (od marca) zostały wymienione:
- krótka przekładnia kierownicza WRC Palonka Rally Sport – równe 2 obroty Lock to Lock,
- klocki hamulcowe przód i tył Hawk HP+ (hamują 100 razy lepiej niż oryginał),
- układ wydechowy 3’’ Fujitsubo Giken JASMA – sportowy dopuszczony do ruchu (central o cat back to jeden element), katalizator w dp pozostał oryginalnie (można założyć dp na szerokim kołnierzu co zwiększy moc i zdecydowanie poprawi charakterystykę),
- sprzęgło komplet ze wzmocnionym dociskiem, łożyskiem, tarczą organiczną Helix Autosport Performance Racing do 450HP (robione na zamówienie w UK – zakupione u Komancza xxl race & rally),
- lekkie koło zamachowe 7,024 kg,
- nowa szpera tył około 100 niutonów spięcia wstępnego,
- kompletny rozrząd na oryginalnych japońskich częściach,
- tuleje samolotu i mocowania dyfra wymienione na czerwone poliuretany Strongflex,
- olej w skrzyni i dyfrze Millers CRX LS 75w90,
- olej silnikowy Penrite Racing 10 - 10W40,
- filtr oleju różowy STI o zwiększonej przepływności,
- opony Profil XR-01 205/50/16 mieszanka średnia ze wzmocnioną ścianką boczną (semi slick z homologacją – dopuszczone do ruchu).
Dodatki:
- pasy szelkowe schroth niebieskie w kolorze tapicerki, strona kierowcy z elektrycznym napinaczem z możliwością blokady, strona pasażera ustawiana na stałe (oryginalne pasy na miejscu).
- radio Alpine W530BT, głośniki tył w półce GBL GTO 939,
- oryginalna kierownica Momo (z poduszką – w bardzo ładnym stanie dodaje do auta) została zamieniona na kierownicę Raid 36 cm obszytą w kolorze niebieskim pod kolor tapicerki foteli,
- naba pod dwa rozstawy do kierownic raid i momo,
- rozpinka kierownicy D2 Spec niebieska.
tutaj możecie zobaczyć autko w akcji:
CENA: 55k PLN
o więcej informacji proszę dzwonić pod tel: 785-999-016
lub email: [email protected]