[S] Forester S-Turbo Manual Bezwypadkowy
: 5 lip 2015, o 18:57
Subaru Forester S-Turbo Bezwypadkowy - zapraszam z miernikiem.
tel. 791-891-892
Dane podstawowe:
• silnik: 2.0 Turbo 170KM
• rok produkcji: 1998
• skrzynia: Manualna
• Przebieg: 221 500
Dokumentacja:
• OC ważne do kwietnia 2016 roku
• Przegląd do kwietnia 2016 roku
• Książka serwisowa
• Karta pojazdu
Wyposażenie:
• Centralny zamek z pilotem
• klimatyzacja
• podgrzewane siedzenia
• podgrzewana tylna oraz przednia szyba w okolicach wycieraczek
• spryskiwacze reflektorów
• halogeny przeciwmgielne
• szyberdach panoramiczny
• podłokietniki przednich siedzeń
• regulowana kierownica
• elektryczne szyby x4
• kompas z barometrem, wysokościomierzem oraz termometrem
• ABS
• Roleta bagażnika
• Oryginalne aluminiowe 16 calowe felgi SUBARU
• Welurowa tapicerka
• 2 kluczyki + pilot oryginał
• Hak Thule
• 4 poduszki powietrzne Kierowcy pasażera i po jednej w fotelach przednich
• spoiler,
• chlapacze,
• listwy progowe (rury chromowane)
• kangur
Dodatkowe informacje:
• opony GoodYear 4seazons po 6.5-7mm
• w aucie nie było palone (ani ja ani poprzedni właściciel nie palił w aucie)
• auto osobiście sprowadziłem w kwietniu 2014 roku, posiadam książkę serwisową, zagraniczny dokument potwierdzający przegląd techniczny z dnia 26.09.2012r.(przegląd na dwa lata) w którym jest wskazany przebieg 175 055km, więc obecny przebieg 221 500km jest jak najbardziej autentyczny
• Klima sprawna
• cała elektryka sprawna
• wnętrze zadbane bez przetarć, dziur i wypaleń
• Radio SONY CDX-GT33U mp3/CD, łącza USB/AUX
Co było robione za ostatnie 1.5 roku:
przy 202000 km:
• rozrząd
• paski klinowe
• klocki przód oraz tył
• tarcze przód oraz tył
• płyn hamulcowy
• amortyzatory przód oraz tył (amortyzatory zwykłe bez SLS)
• sprężyny przód oraz tył
204 000km:
• Uszczelki pokrywy zaworów
• Naprawiona skrzynia biegów tj. przesuwka 5-go biegu. Jest po inspekcji. Zalana olejem 75W90 GL-5)
• Przy okazji wymieniono łożysko koła zamachowego
• Wał napędowy sprawdzony na wyważarce
• Nowe łożysko oporowe + regeneracja sprzęgła w znanym zakładzie (niestety regeneracja nie udana – był problem z wysprzęglaniem po dłuższej jeździe, objawy się nasilały więc po paru tyś. km. …)
210 000 km:
• Komplet nowego sprzęgła EXEDY 2022 (tarcza, docisk, łożysko)
• Nowy wysprzęglik
• Nowy przewód elastyczny pompa sprzęgła-wysprzęglik
• Pompa sprzęgła zregenerowana (przy okazji)
• Nowy płyn w układzie wysprzęglania,
• Łączniki stabilizatorów przód/tył
• osłona przegubu,
• pokrywa separatora oleju za kołem zamachowym,
• Filtr paliwa
212 500 km
• Olej silnikowy 5W30
• Filtr oleju
• Olej w dyfrze 75W90
• Regulacja maglownicy
• Nowe osłony drążków kierowniczych
213 000km
• Świece NGK PFR6B
• Czujnik spalania stukowego
• Filtr powietrza
218 000 km -
Chłodnica była oryginalna od nowości – przed wyjazdem na narty okazało się że zaczyna delikatnie puszczać na łączeniu plastiku z aluminium - zamiast zakładać chiński zamiennik chłodnica trafiła do profesjonalnego zakładu gdzie dostała aluminiowy zbiornik (jest gwarancja).
• - Chłodnica wody (nowy płyn)
• - Końcówki drążków FEBI
• - Drążki kierownicze FEBI
• - Geometria
221 000km
• Łączniki stabilizatorów przód
Olej wraz z filtrem jest przygotowany i przy 222500 km zostanie wymieniony.
Jest pełnowymiarowe koło zapasowe, podnośnik, apteczka, gaśnica.
Auto jest całkowicie sprawne, w każdej chwili można ruszać w drogę.
Silnik chodzi cicho i równomiernie, skrzynia bez zgrzytów, zawieszenie bez luzów.
Co do rzeczy które można zrobić (ale nie jest to pilne) – małą zaprawkę na dachu przy szybie (bez ściągania szyby) dach był sprawdzany miernikiem lakieru i ma jedną warstwę oryginalnego lakieru. Poza tym miejscem nadwozie nie wymaga żadnej ingerencji nigdzie nie widać rdzy.
Forester ma oryginalny tłumik (szczelny) ale posiadam też odrobinę głośniejszy tłumik z tzw. kwasówki, który z powodzeniem można zamontować w celu wydobycia bardziej charakternego dźwięku.
Auto do obejrzenia w Warszawie.
Cena 16 000 zł.
tel. 791*891*892
tel. 791-891-892
Dane podstawowe:
• silnik: 2.0 Turbo 170KM
• rok produkcji: 1998
• skrzynia: Manualna
• Przebieg: 221 500
Dokumentacja:
• OC ważne do kwietnia 2016 roku
• Przegląd do kwietnia 2016 roku
• Książka serwisowa
• Karta pojazdu
Wyposażenie:
• Centralny zamek z pilotem
• klimatyzacja
• podgrzewane siedzenia
• podgrzewana tylna oraz przednia szyba w okolicach wycieraczek
• spryskiwacze reflektorów
• halogeny przeciwmgielne
• szyberdach panoramiczny
• podłokietniki przednich siedzeń
• regulowana kierownica
• elektryczne szyby x4
• kompas z barometrem, wysokościomierzem oraz termometrem
• ABS
• Roleta bagażnika
• Oryginalne aluminiowe 16 calowe felgi SUBARU
• Welurowa tapicerka
• 2 kluczyki + pilot oryginał
• Hak Thule
• 4 poduszki powietrzne Kierowcy pasażera i po jednej w fotelach przednich
• spoiler,
• chlapacze,
• listwy progowe (rury chromowane)
• kangur
Dodatkowe informacje:
• opony GoodYear 4seazons po 6.5-7mm
• w aucie nie było palone (ani ja ani poprzedni właściciel nie palił w aucie)
• auto osobiście sprowadziłem w kwietniu 2014 roku, posiadam książkę serwisową, zagraniczny dokument potwierdzający przegląd techniczny z dnia 26.09.2012r.(przegląd na dwa lata) w którym jest wskazany przebieg 175 055km, więc obecny przebieg 221 500km jest jak najbardziej autentyczny
• Klima sprawna
• cała elektryka sprawna
• wnętrze zadbane bez przetarć, dziur i wypaleń
• Radio SONY CDX-GT33U mp3/CD, łącza USB/AUX
Co było robione za ostatnie 1.5 roku:
przy 202000 km:
• rozrząd
• paski klinowe
• klocki przód oraz tył
• tarcze przód oraz tył
• płyn hamulcowy
• amortyzatory przód oraz tył (amortyzatory zwykłe bez SLS)
• sprężyny przód oraz tył
204 000km:
• Uszczelki pokrywy zaworów
• Naprawiona skrzynia biegów tj. przesuwka 5-go biegu. Jest po inspekcji. Zalana olejem 75W90 GL-5)
• Przy okazji wymieniono łożysko koła zamachowego
• Wał napędowy sprawdzony na wyważarce
• Nowe łożysko oporowe + regeneracja sprzęgła w znanym zakładzie (niestety regeneracja nie udana – był problem z wysprzęglaniem po dłuższej jeździe, objawy się nasilały więc po paru tyś. km. …)
210 000 km:
• Komplet nowego sprzęgła EXEDY 2022 (tarcza, docisk, łożysko)
• Nowy wysprzęglik
• Nowy przewód elastyczny pompa sprzęgła-wysprzęglik
• Pompa sprzęgła zregenerowana (przy okazji)
• Nowy płyn w układzie wysprzęglania,
• Łączniki stabilizatorów przód/tył
• osłona przegubu,
• pokrywa separatora oleju za kołem zamachowym,
• Filtr paliwa
212 500 km
• Olej silnikowy 5W30
• Filtr oleju
• Olej w dyfrze 75W90
• Regulacja maglownicy
• Nowe osłony drążków kierowniczych
213 000km
• Świece NGK PFR6B
• Czujnik spalania stukowego
• Filtr powietrza
218 000 km -
Chłodnica była oryginalna od nowości – przed wyjazdem na narty okazało się że zaczyna delikatnie puszczać na łączeniu plastiku z aluminium - zamiast zakładać chiński zamiennik chłodnica trafiła do profesjonalnego zakładu gdzie dostała aluminiowy zbiornik (jest gwarancja).
• - Chłodnica wody (nowy płyn)
• - Końcówki drążków FEBI
• - Drążki kierownicze FEBI
• - Geometria
221 000km
• Łączniki stabilizatorów przód
Olej wraz z filtrem jest przygotowany i przy 222500 km zostanie wymieniony.
Jest pełnowymiarowe koło zapasowe, podnośnik, apteczka, gaśnica.
Auto jest całkowicie sprawne, w każdej chwili można ruszać w drogę.
Silnik chodzi cicho i równomiernie, skrzynia bez zgrzytów, zawieszenie bez luzów.
Co do rzeczy które można zrobić (ale nie jest to pilne) – małą zaprawkę na dachu przy szybie (bez ściągania szyby) dach był sprawdzany miernikiem lakieru i ma jedną warstwę oryginalnego lakieru. Poza tym miejscem nadwozie nie wymaga żadnej ingerencji nigdzie nie widać rdzy.
Forester ma oryginalny tłumik (szczelny) ale posiadam też odrobinę głośniejszy tłumik z tzw. kwasówki, który z powodzeniem można zamontować w celu wydobycia bardziej charakternego dźwięku.
Auto do obejrzenia w Warszawie.
Cena 16 000 zł.
tel. 791*891*892