[S] Rarytas Impreza 2.0 kombi 2000r 115 tys.km.
: 9 sie 2015, o 20:22
W związku z przesiadka na Audi A5 tdi planuje sprzedaż mojej Subaru Imprezy 2.0 kombi z 2000r (klasyk) z przebiegiem tylko 115 tys km dobry materiał na youngtimera bo jest 100% oryginalne.
Auto kupilem w 2013r przed planowana wycieczka na Ukraine i Krym z przebiegiem 87 tys km. Przebieg na 99% prawdziwy co było widac po stanie samochodu ( miałem już wcześniej 5 innych subaru z róznymi przebiegami jako punkt odniesienia) dodatkowo dokumetacja też wskazywała na ten przebieg. Auto było troche zastane wiec po zakupie wymieniłem
- kpl nowe tarcze i klocki EBC green
- olej Mobil 1 5W-50 (nie bierze oleju) i filtry
- sprzegło exedy z 4t
- jakas podkładka odbojnik na pedale sprzegła za grosze z ASO (która powodowała zbyt wysokie położenie pedału) (sprzegło org mam gdyż jest ono w dobrym stanie poza łożyskiem oporowym)
- oryginalny czujnik spalania stukowego z 4t gdyż seryjny powodował czasem pojawienie sie chec engine.
- łożysko prawy tył
- swiece
Potem jezdziłem jak nowym autem przez 2 lata tankując paliwo i zmieniajac olej, dodatkowo w maju 2015 został wynieniony rozrząd i olej + filtry. Wszystkie naprawy robione w warsztacie specjalizujacym sie m.in w Subaru.
Auto nigdy nie miało LPG gdyż pali niedużo i stać mnie było na paliwo, bezproblemu można nim jechac autostrada z predkościami 160-180km/h i nic sie nie dzieje, jedzie cicho i prosto.
Wyposazenie jest standardowe, centralny zamek otwierany z org pilota + ABS, niemiecki demnontowalny hak, reling i klima której nie trzeba nabijac bo poprostu jest sprawna od momentu zakupu i używam jej regularnie. Z niestandadowych części w aucie sa zamontowane głosniki hertz i wytłumione drzwi gdyż seryjnych głosników nie mogłem słuchac.
Obecnie auto jest opłacone i posiada ważny przeglad techniczny do czerwca 2016r tak że nie wymaga inwestycji poza
i teraz wady auta:
- nie wielka nieszczelność wydechu do spawania za 50zł jak znajdę czas to to naprawie
- wieksza wada auto ma wgniotki na lewym błotniku i lewych drzwiach, podejżewam że auto potrąciło w jakąś zwierzyne, tych uszkodzeń nie naprawiałem w nocy na ciemnym kolorze nie widać a w dzień ujdzie. Dla estety trzeba kupił błotnik i parę drzwi w kolorze i przełożyc (postaram sie pomoć w załatwieniu cześci).
Auto jest bezwypadkowe, geometria wyszła idealnie i sa ustawione negatywy z przodu prowadzi sie bardzo dobrze i ma bardzo dobre osiagi ze wzgledu na zdrowy motor. Z tego co wiem było cos robione z lewym leflektorem (pewnie słuczka) a ja osobiście po wyprawie na Ukraine wymieniałem szkło leflektora bo pekło od kamienia. Wszystko zrobione na org cześciach tak ze regulacja wysokości działa i spryskiwacze leflektorów też.
Subaru jest zdrowe blacharsko poza 2 punktami po ostaniej zimie pojawiła sie ruda na stylu tylnego zderzaka z nadkolem, w momencie zakupu auto było totalnie bez rdzy i doddatkowo zakonserwowane jakimś bezbarwnym woskiem ( czyms podobnym)
Wnętrze jest kolorze niebieskim co na zdjęciach moze razić podobnie jak imitacja drewna jednak ja sie przyzwyczaiłem i na zywo jest jak najbardziej ok, wymiana imitacji drewna na czarny plastik to koszt kilkudziesięciu złotych i paru chwil zabawy.
Auto można ogładać w Krakowie w weekandy i po godzinie 18tej. Sprzedaje na org felgach 15tkach z oponami letnimi
Cena 9900pln z OC do 2016 ktore przekazuję (ale bez radia alpine) za dodatkową dopłatą genialne zimowki Pirelli Curving Edge w stanie jak nowe. Cene ustalona jest na tym poziomie ze wzgledu na niski przebieg (który trudno wycenić - patrząć na inne Subaru z tym motorem nabywca ma jeszcze ok 200 tys km bezawaryjnej jazdy)
Tel 608-065-205
zdjecia sa zamieszczone na drugim forum mogę też wysłać na maila
Auto kupilem w 2013r przed planowana wycieczka na Ukraine i Krym z przebiegiem 87 tys km. Przebieg na 99% prawdziwy co było widac po stanie samochodu ( miałem już wcześniej 5 innych subaru z róznymi przebiegami jako punkt odniesienia) dodatkowo dokumetacja też wskazywała na ten przebieg. Auto było troche zastane wiec po zakupie wymieniłem
- kpl nowe tarcze i klocki EBC green
- olej Mobil 1 5W-50 (nie bierze oleju) i filtry
- sprzegło exedy z 4t
- jakas podkładka odbojnik na pedale sprzegła za grosze z ASO (która powodowała zbyt wysokie położenie pedału) (sprzegło org mam gdyż jest ono w dobrym stanie poza łożyskiem oporowym)
- oryginalny czujnik spalania stukowego z 4t gdyż seryjny powodował czasem pojawienie sie chec engine.
- łożysko prawy tył
- swiece
Potem jezdziłem jak nowym autem przez 2 lata tankując paliwo i zmieniajac olej, dodatkowo w maju 2015 został wynieniony rozrząd i olej + filtry. Wszystkie naprawy robione w warsztacie specjalizujacym sie m.in w Subaru.
Auto nigdy nie miało LPG gdyż pali niedużo i stać mnie było na paliwo, bezproblemu można nim jechac autostrada z predkościami 160-180km/h i nic sie nie dzieje, jedzie cicho i prosto.
Wyposazenie jest standardowe, centralny zamek otwierany z org pilota + ABS, niemiecki demnontowalny hak, reling i klima której nie trzeba nabijac bo poprostu jest sprawna od momentu zakupu i używam jej regularnie. Z niestandadowych części w aucie sa zamontowane głosniki hertz i wytłumione drzwi gdyż seryjnych głosników nie mogłem słuchac.
Obecnie auto jest opłacone i posiada ważny przeglad techniczny do czerwca 2016r tak że nie wymaga inwestycji poza
i teraz wady auta:
- nie wielka nieszczelność wydechu do spawania za 50zł jak znajdę czas to to naprawie
- wieksza wada auto ma wgniotki na lewym błotniku i lewych drzwiach, podejżewam że auto potrąciło w jakąś zwierzyne, tych uszkodzeń nie naprawiałem w nocy na ciemnym kolorze nie widać a w dzień ujdzie. Dla estety trzeba kupił błotnik i parę drzwi w kolorze i przełożyc (postaram sie pomoć w załatwieniu cześci).
Auto jest bezwypadkowe, geometria wyszła idealnie i sa ustawione negatywy z przodu prowadzi sie bardzo dobrze i ma bardzo dobre osiagi ze wzgledu na zdrowy motor. Z tego co wiem było cos robione z lewym leflektorem (pewnie słuczka) a ja osobiście po wyprawie na Ukraine wymieniałem szkło leflektora bo pekło od kamienia. Wszystko zrobione na org cześciach tak ze regulacja wysokości działa i spryskiwacze leflektorów też.
Subaru jest zdrowe blacharsko poza 2 punktami po ostaniej zimie pojawiła sie ruda na stylu tylnego zderzaka z nadkolem, w momencie zakupu auto było totalnie bez rdzy i doddatkowo zakonserwowane jakimś bezbarwnym woskiem ( czyms podobnym)
Wnętrze jest kolorze niebieskim co na zdjęciach moze razić podobnie jak imitacja drewna jednak ja sie przyzwyczaiłem i na zywo jest jak najbardziej ok, wymiana imitacji drewna na czarny plastik to koszt kilkudziesięciu złotych i paru chwil zabawy.
Auto można ogładać w Krakowie w weekandy i po godzinie 18tej. Sprzedaje na org felgach 15tkach z oponami letnimi
Cena 9900pln z OC do 2016 ktore przekazuję (ale bez radia alpine) za dodatkową dopłatą genialne zimowki Pirelli Curving Edge w stanie jak nowe. Cene ustalona jest na tym poziomie ze wzgledu na niski przebieg (który trudno wycenić - patrząć na inne Subaru z tym motorem nabywca ma jeszcze ok 200 tys km bezawaryjnej jazdy)
Tel 608-065-205
zdjecia sa zamieszczone na drugim forum mogę też wysłać na maila