Subaru Impreza STI spec C 2001
: 28 wrz 2015, o 14:47
Sprzedam Rajdowe Subaru Impreza STI spec C 2001r, kupione od
samego Kajetana Kajetanowicza
Silnik: 2,5l zakuty z osprzętem z spec C m.in. kolektor wydechowy i
turbina Twin Scroll,
330 KM, 500Nm, strojony u Łukasza w 4turbo w Katowicach. Dzięki
takiej konfiguracji silnik bardzo pięknie ciągnie od samego
dołu przez co świetnie i płynnie prowadzi się w uślizgu. Niepotrzebne
są w tym przypadku podtrzymanie turbo.
Silnik można powiedzieć jak nowy (jest na dotarciu), gdyż jest
również po generalnym przeglądzie u Krzysztofa Zagrodzkiego i
wymianie wszystkich zużytych elementów oraz usprawnieniu tych,
które najczęściej w tych autach zawodzą. Min.
- nowy rozrząd,
- nowe panewki ACL Racing
- nowe szpilki ARP,
- nowa wydajniesza pompa oleju,
- nowa wydajniejsza pompa paliwa
- separator miski oleju
- szpera płytkowa po rewizji
- krótka skrzynia biegów 6MT - STI
- duży intercooler
Ekspertyza silnika obejmowała pomiar wszystkich elementów i wymianę
części wykazujących zużycie. Dodatkowo Pan Krzysztof,
robiący silniki m.in. dla Hołowczyca doradził, które elementy wymienić
by zwiększyć bezusterkowość auta.
Wyposażenie rajdowe:
Klatka pełna Ireco z homologacją
Cała buda obspawana
Kierownica sportowa OMP z odsadzeniem
Kubły Sparco
pasy Sparco 5 punktowe
płyta pod silnikiem 10mm
felgi Evo Corse
rozpórki Whiteline przód i tył
Boczki, kuwety carbon, siatka na kaski
małe rajdowe lusterka karbonowe
flokowana deska
otuliny na klatce
dodatkowy zegar doładowania turbiny
Wlot powietrza na dachu
Interkom Sparco
nowe tylne tarcze i klocki z wersji RA
nowa oryginalna chłodnica
krótka przekładnia kierownicza
książka samochodu sportowego
Dodatkowo dorzucam komplet zimowych opon Pirelli z kolcami w stanie
bdb (8mm bieżnika) i opon szutrowych Michelin (10mm bieżnika)
Auto dodatkowo przeszło pełną profesjonalną konserwcję podwozia.
Obecnie stoi na 15" i jest gotowe na szutry, zimę.
Od tego momentu nieeksploatowane, wizualnie w stanie średnim (jak
większość rajdówek), technicznie jest w idealnej kondycji,
gotowe do startów w KJS, RO, RSMP.
Auto przeze mnie jechało właśicwie tylko rajd nowomiejski, drugie
miejsce w generlce (choć wygrało większość odcinków).
tel. 602-235-719 Maciek
samego Kajetana Kajetanowicza
Silnik: 2,5l zakuty z osprzętem z spec C m.in. kolektor wydechowy i
turbina Twin Scroll,
330 KM, 500Nm, strojony u Łukasza w 4turbo w Katowicach. Dzięki
takiej konfiguracji silnik bardzo pięknie ciągnie od samego
dołu przez co świetnie i płynnie prowadzi się w uślizgu. Niepotrzebne
są w tym przypadku podtrzymanie turbo.
Silnik można powiedzieć jak nowy (jest na dotarciu), gdyż jest
również po generalnym przeglądzie u Krzysztofa Zagrodzkiego i
wymianie wszystkich zużytych elementów oraz usprawnieniu tych,
które najczęściej w tych autach zawodzą. Min.
- nowy rozrząd,
- nowe panewki ACL Racing
- nowe szpilki ARP,
- nowa wydajniesza pompa oleju,
- nowa wydajniejsza pompa paliwa
- separator miski oleju
- szpera płytkowa po rewizji
- krótka skrzynia biegów 6MT - STI
- duży intercooler
Ekspertyza silnika obejmowała pomiar wszystkich elementów i wymianę
części wykazujących zużycie. Dodatkowo Pan Krzysztof,
robiący silniki m.in. dla Hołowczyca doradził, które elementy wymienić
by zwiększyć bezusterkowość auta.
Wyposażenie rajdowe:
Klatka pełna Ireco z homologacją
Cała buda obspawana
Kierownica sportowa OMP z odsadzeniem
Kubły Sparco
pasy Sparco 5 punktowe
płyta pod silnikiem 10mm
felgi Evo Corse
rozpórki Whiteline przód i tył
Boczki, kuwety carbon, siatka na kaski
małe rajdowe lusterka karbonowe
flokowana deska
otuliny na klatce
dodatkowy zegar doładowania turbiny
Wlot powietrza na dachu
Interkom Sparco
nowe tylne tarcze i klocki z wersji RA
nowa oryginalna chłodnica
krótka przekładnia kierownicza
książka samochodu sportowego
Dodatkowo dorzucam komplet zimowych opon Pirelli z kolcami w stanie
bdb (8mm bieżnika) i opon szutrowych Michelin (10mm bieżnika)
Auto dodatkowo przeszło pełną profesjonalną konserwcję podwozia.
Obecnie stoi na 15" i jest gotowe na szutry, zimę.
Od tego momentu nieeksploatowane, wizualnie w stanie średnim (jak
większość rajdówek), technicznie jest w idealnej kondycji,
gotowe do startów w KJS, RO, RSMP.
Auto przeze mnie jechało właśicwie tylko rajd nowomiejski, drugie
miejsce w generlce (choć wygrało większość odcinków).
tel. 602-235-719 Maciek